خبرگزاری کار ایران

پوستتو تو خواب بازسازی کن!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۷۳

 یکی از دغدغه های مهم همه افراد خصوصا بانوان، ایجاد چین و چروک و علائم پیری در اثر افزایش سن است. زیرا پوستی پر از چین و چروک و خطوط ریز و عمیق می تواند تاثیرات منفی بر روی اعتماد به نفس و زندگی شخصی و کاری ما داشته باشد. لذا کمپانی های بسیاری در سراسر دنیا شروع به تولید و ارائه کرم های تخصصی ضدچروک برای رفع این مشکلات نمودند. از طرفی دیگر بهترین زمان برای استفاده از محصولات ضد چروک، در هنگام خواب شبانه است. چرا که در طول خواب شب سلول های پوستی، خود را بازسازی می کنند. لذا شما با استفاده از یک کرم تخصصی برای مراقبت از پوست قبل از خواب، روند ترمیم و بازسازی پوست در شب را بهبود می دهید. این کرم های ضدچروک عملکرد پیشگیرانه و درمانی دارند. بنابراین ضمن بهبود علائم پیری پوست از بیشتر شدن آن ها نیز پیشگیری می کنند. یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین کرم های جوانساز و ضدچروک، کرم شب مرطوب کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک است. این کرم عملکرد بسیار موثری داشته و از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

معرفی کرم شب ترمیم کننده و ضدچروک اسمارت کلینیک

کرم شب مرطوب کننده و ضدچروک اسمارت Clinique یک کرم شب سبک و فاقد چربی است. این کرم تمام علائم پیری را هدف قرار داده و خطوط و چین و چروک های ظریف را کاهش می دهد. این کرم با بهره گیری از فناوری هیدراتاسیون هوشمند به پوست کمک می کند تا رطوبت را جذب کرده و حفظ کند. لذا با جذب موثر رطوبت و مواد مغذی هنگام خواب سبب می شود تا با پوستی شاداب و جوان تر از خواب بیدار شوید. این کرم شب حاوی ترکیبات رطوبت رسان هیالورونیک اسید و گلیسیرین نیز می باشد. از این رو پوست را در طول خواب شبانه به خوبی آبرسانی و مرطوب می کند. کرم شب کلینیک مدل Smart Night Custom-Repair خشکی پوست و شلی و افتادگی آن را برطرف می نماید. این کرم همچنین به بهبود استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک کرده و پوست را روشن و صاف تر می کند.

کرم شب Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer به تقویت کلاژن سازی و جوانسازی پوست کمک می کند. این کرم با داشتن ترکیبات فعال مانند کافئین با خواص آنتی اکسیدانی از پوست محافظت می کند. همچنین با بهبود گردش خون در پوست سبب بازسازی علائم ناشی از افزایش سن می شود. کرم اسمارت شب کلینیک اثر لیفت کننده دارد و به سرعت 75 درصد از بافت پوست را سفت می کند. این کرم جوانساز در بهبود لک های پوستی و پوسته پوسته شدن سطح پوست نیز موثر است. این محصول در کنار بازسازی و احیای پوست های آسیب دیده، سبب طراوت بخشی به آن ها نیز می شود. کرم شب اسمارت کلینیک فاقد مواد مضر مانند الکل و سولفات بوده و کاملا ضد حساسیت است. این کرم برای انواع پوست ها قابل استفاده می باشد. این محصول همچنین در حجم های 15 و 50 میلی لیتر ارائه شده است.

پوستتو تو خواب بازسازی کن!

آیا استفاده از کرم شب واقعا ضروری است؟

کرم شب نه تنها پوست را بعد از یک روز طولانی تسکین و آبرسانی می کند، بلکه می تواند با تقویت گردش سلولی به ترمیم پوست کمک کند. در حالی که کرم های مرطوب‌کننده معمولی و روزانه معمولاً از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی مانند آلودگی، خشکی، سرما، گرما و اشعه های فرابنفش محافظت می نمایند، کرم های شب به میزان بیشتری بر روی فرآیند بازسازی پوست تمرکز می کنند.

از طرفی دیگر همان طور که اشاره کردیم، شب ها و خصوصا در هنگام خواب و استراحت بهترین زمان برای جذب محصولات پوستی و کمک به بازیابی و ترمیم سلول های پوست است. پس توصیه می کنیم برای داشتن پوستی جوان تر و جلوگیری از بروز علائم پیری زودرس، استفاده از کرم های شب را جدی بگیرید.

پوستتو تو خواب بازسازی کن!

از چه سنی باید از کرم شب استفاده کنیم؟

توصیه می کنیم از زمانی که به سن 30 سالگی می رسید، استفاده از محصولات ضد پیری را شروع کنید. زیرا در این سن هنوز چند سال فرصت دارید تا علائم قابل مشاهده پیری را مشاهده کنید. بنابراین اگر قبل از ظاهر شدن این علائم شروع به استفاده از محصولات موثر نمایید، این شانس را دارید که پیری را مدتی به تاخیر بیندازید. چرا که همواره پیشگیری، راه بهتر و موثرتری از درمان می باشد.

کرم شب مرطوب کننده اسمارت کلینیک مدل کاستوم ریپیر اصل را از کجا باید بخریم؟

کرم شب ترمیم کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست از برند آمریکایی کلینیک است. این کرم شب فوق العاده محبوب و پرطرفدار می باشد. اما نمونه های فیک آن در بازار وجود دارد که به جای مراقبت از پوست سبب آسیب به آن می شوند. لذا بهتر است در هنگام خرید به اصل بودن محصول دقت کنید. ولی باید بدانید که تشخیص اصل یا فیک آن ها کار ساده ای نیست. بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما کرم شب کلینیک اصل را تهیه می کنید، خرید آن از فروشگاه های معتبر است.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. این فروشگاه محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی اصل و اورجینال از برندهای باکیفیت خارجی را برای شما فراهم می کند. فروشگاه رایامیکاپ محصولات خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های مجاز آن ها وارد می کند. این فروشگاه همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول بر روی خرید کرم شب مرطوب کننده و ضد چروک اسمارت کلینیک کلیک نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز