خبرگزاری کار ایران

آب سازه مرکز خرید انواع لوله و محصولات پلی اتیلنی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۸۴

یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده در صنایع گوناگون از جمله تصفیه آب و فاضلاب و آبرسانی و غیره، لوله و محصولات پلی اتیلنی است. این محصولات در صورت تولید با متریال باکیفیت و رعایت استانداردها در روند طراحی و ساخت، نه تنها کارایی و طول عمر بالایی دارند، بلکه قیمت ارزانی داشته و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

آب سازه یکی از قدیمی ترین مراکز خرید انواع لوله و محصولات پلی اتیلنی است که به عنوان تولید کننده و تامین کننده مخزن عمودی ایستگاه پمپاژ، سپتیک تانک، منهول و اتصالات پلی اتیلنی و غیره فعالیت دارد.

آب سازه؛ تولید و تامین کننده لوله و اتصالات پلی اتیلنی

در صنایع مختلف از جمله تصفیه خانه های آب و فاضلاب و همچنین پروژه های آبرسانی، مخازن و لوله و اتصالات پلی اتیلینی کاربرد بسیار زیادی دارند. آب سازه با بهره مندی از دانش و تخصص گروهی از مهندسین محیط زیست و آب با علم بر استانداردهای مورد نیاز این تجهیزات و نحوه افزایش کیفیت آنها، تنوع بالایی را در محصولات خود بوجود آورده است. این مجموعه تولید کننده و تامین کننده بوده و انواع لوله و محصولات پلی اتیلنی را به صورت عمده و جزئی ارائه داده و به سراسر ایران ارسال می کند.

از جمله محصولات پلی اتیلنی آب سازه که همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

سپتیک تانک پلی اتیلنی

یکی از پرکاربردترین انواع محصولات آب سازه، سپتیک تانک پلی اتیلنی است که در ظرفیت های مختلف و متناسب با شرایط محیط نصب و نوع کاربرد، طراحی و تولید میشود. سپیک تانک ها نوعی مخزن استوانه ای هستند که به صورت صد در صد عایق بندی و آب بندی شده و بدون انتشار بوی فاضلاب امکان پیش تصفیه را فراهم می کنند. این محصولات با رعایت استانداردها طراحی و نصب شده و طول عمر بیش از 30 سال آنها تضمین شده است.

آب سازه مرکز خرید انواع لوله و محصولات پلی اتیلنی در ایران

سپتیک تانک های پلی اتیلنی دارای کاربرد گسترده ای هستند و از اصلی ترین آنها می توان به پیش تصفیه فاضلاب های بهداشتی و انسانی در ویلا و باغ و مجتمع هایی که امکان اتصال به فاضلاب شهری ندارند اشاره کرد. علاوه براین، این تجهیزات در جمع آوری فاضلاب انسانی و صنعتی در مناطقی که امکان حفر چاه فاضلاب را ندارند نیز استفاده میشوند.

طول عمر مفید بیش از 50 سال، هزینه نگهداری و تعمیر کم، مقاومت بالا در برابر تماس با مواد شیمیایی و خورنده و تابش اشعه ماورابنفش، مقاومت در برابر فشار و ضربه و همچنین امکان طراحی و تولید در ابعاد سفارشی از مهم ترین ویژگی های سپتیک تانک های پلی اتیلنی آبسازه به شمار می روند.

منهول پلی اتیلنی

منهول یا آدم رو یکی دیگر از محصولات پلی اتیلنی تولید شده در آب سازه است که برای اتصال مجرا و شبکه های انتقال آب و فاضلاب کاربرد دارند. علاوه بر شبکه های انتقال آب و فاضلاب، این تجهیزات در پروژه های انتقال خطوط برق و مخابرات نیز کاربرد دارند.

منهول های تولید شده در این مجموعه با بهترین متریال پلی اتیلن گرید 3840 ساخته شده و به همین دلیل دارای شاخص جذب 4 هستند. همچنین لازم به ذکر است، منهول پلی اتیلنی آب سازه شامل انواع منهول گذر مستقیم، جانبی و ریزشی یا دراپ بوده و طول آنها بیش از 60 سال است. مقاومت بالا در برابر خوردگی، سایش و تماس با مواد شیمیایی و فشار از مهم ترین ویژگی های این تجهیزات بوده و به صورت سفارشی نیز تولید میشوند.

آب سازه مرکز خرید انواع لوله و محصولات پلی اتیلنی در ایران

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله های پلی اتیلن تک جداره در سایزهای یک اینچ و بزرگتر از دیگر محصولات آب سازه هستند که در کد رنگ های متنوع با رعایت استانداردهای روز دنیا با بهترین تجهیزات و متریال تولید میشوند. این لوله ها که بیش از 60 سال عمر مفید دارند، در شبکه های آبرسانی و فاضلاب شهری، شبکه های زهکشی و گازرسانی، انتقال سیالات خنک کننده و گرم کننده و همچنین پوش کابل های مخابراتی کاربرد دارند.

لوله پلی اتیلنی تک جداره آب سازه دارای مقاومت بالا در دمای حداکثر 80 درجه سانتی گراد و -70 درجه بوده و تا 16 اتمسفر فشار را تحمل می کنند. از دیگر ویژگی های این لوله ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • استحکام بالا در برابر ضربه و فشار
  • انعطاف پذیری بالا و امکان نصب در سطوح ناهموار

مخزن عمودی پلی اتیلن

مخزن عمودی پلی اتیلن یکی از کاربردی ترین محصولات ارائه شده در آب سازه است که برای نگهداری اسیدهای شیمیایی، آب و فاضلاب  و همچنین مواد خورنده مورد استفاده قرار میگیرند. این مخازن دارای بدنه بسیار مقاوم بوده و به صورت روکار و دفنی متناسب با شرایط محیط و نوع کاربرد قابل نصب هستند.

مخازن عمودی آب سازه دارای تنوع بالایی بوده و اغلب آنها دارای قطر حداقل 800 تا حداکثر 3000 میلیمتر هستند. در طراحی و تولید این مخازن از نرم افزارهای پیشرفته استفاده شده و با تلفیق استانداردهای روز دنیا به کیفیت تضمین شده دست پیدا کرده اند. به طوریکه براحتی فشار محیط و مواد داخل و همچنین اشعه ماورابنفش و نوسانات دمایی را تحمل نموده و طول عمر بالایی دارند.

مخزن عمودی ایستگاه پمپاژ

مخزن عمودی ایستگاه پمپاژ دارای بدنه دوجداره بوده و ساختاری استوانه ای دارند و بر اساس دبی سیال ورودی، شوک جریان و غیره با دانش روز دنیا طراحی و تولید میشوند. این مخازن که برای نگهداری آب های سطحی و مواد شمیایی و همچنین ذخیره پساب و آب شرب مورد استفاده قرار میگیرند، در ظرفیت های سفارشی تولید میشوند.

منهول کاروگیت

از معتبرترین انواع منهول های مورد استفاده در صنایع مختلف، منهول کاروگیت است که با مواد پلی اتیلنی 3840 تولید میشوند. این منهول های مقاومت بسیار بالایی در برابر تنش و استرس های محیطی و نوسانات دمایی داشته و در ابعاد متنوعی ارائه میشوند.

منهول های دارای قطر کم این مجموعه در خطوط فرعی شبکه های آب و فاضلاب نصب شده و مدل های دارای قطر زیاد برای خطوط اصلی استفاده میشوند. این تجهیزات بر اساس استانداردهای DIN 16961-ISIRI 9116- EN 13476 تولید شده و طول عمر آنها کاما تضمین شده است.

از دیگر محصولات پلی اتیلنی آب سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریچه منهول: پوشش پلی اتیلنی برای پوشاندن دریچه منهول
  • اتصالات پلی اتیلنی: شامل انواع اتصالات نر و ماده، رابط مساوری و تبدیل، اتصال زانویی، سه راه مساوی و تبدیل
  • لوله کاروگیت فاضلابی: انواع لوله کاروگیت در سایزهای 110 تا 3000 میلیمتر با طول عمر 50 تا 90 سال

خرید لوله و محصولات پلی اتیلنی با گارانتی

تنوع بالا، کیفیت تضمین شده و طراحی استاندارد، طراحی و تولید سفارشی و ارائه عمده و جزئی محصولات و ارسال به سراسر ایران از جمله ویژگی های محصولات پلی اتیلنی آب سازه هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوله و محصولات پلی اتیلنی کافیست آب سازه را در گوگل جستجو یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • شماره تلفن: ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴4، ۰۲۱-۲۶۴۱۰۲۴5، 09129512165
  • آدرس: تهران خیابان شریعتی، نبش دستگردی (ظفر)، بن بست افضل، پلاک ۴، واحد ۴
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز