خبرگزاری کار ایران

10 روش درخواست از بیماران برای نظرات آنلاین کلینیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۴۶

این احتمال وجود دارد که بسیاری از افرادی که اولین قرار ملاقات را با شما رزرو می‌کنند، قبل از اینکه با شما تماس بگیرند، نظرات آنلاین کلینیک شما را خوانده باشند. حدود 71 درصد از مصرف‌کنندگان نظرات را به عنوان اولین گام در یافتن یک پزشک جدید می‌خوانند.

شایان ذکر است که بیماران به همان اندازه که به توصیه شخصی یک دوست اعتماد دارند، به نظرات آنلاین افراد غریبه اعتماد دارند. اگر می‌خواهید بیماران جدیدی را جذب کنید، دریافت نظرات خوب برای مطب شما ضروری است. بخش مشکل این است که درک کنید چگونه از بیماران بدون فشار آوردن به آن‌ها درخواست بررسی کنید. نظرات آنلاین کلینیک برای مفید بودن باید واقعی باشند؛ بنابراین، چگونه برای بررسی درخواست کنید؟

چرا نظرات آنلاین کلینیک اهمیت دارند

گوگل مشاغل محلی را بر اساس نظرات آن‌ها اولویت‌بندی می‌کند. اگر به اندازه کافی نظرات مثبت داشته باشید، کلینیک یا مطب پزشکی شما شانس بیشتری برای واجد شرایط بودن برای تبلیغات سرویس محلی Google دارد که مشاغل را توسط Google تأیید شده برجسته می‌کند. فهرست‌ها میانگین رتبه‌بندی مرور شما را برجسته می‌کنند تا به افراد کمک کند تا کلینیک شما را نسبت به سایرین در منطقه شما انتخاب کنند.

نظرات آنلاین کلینیک همچنین به مطب شما کمک می‌کند تا از رقابت متمایز شود. اگر در یک منطقه کم جمعیت زندگی کنید، رقابت محلی دارید. هنگامی که افراد در مخاطبان هدف شما به دنبال دندانپزشکی می‌گردند، خواندن نظرات آنلاین می‌تواند بر فرآیند تصمیم‌گیری بیمار تأثیر بگذارد و به آن‌ها کمک کند تا مطب شما را نسبت به سایرین در منطقه شما انتخاب کنند.

برای مثال، مرورها ممکن است به درمان‌هایی که ارائه می‌دهید، اعضای تیمی که خدمات عالی ارائه می‌کنند، یا بازخوردی در مورد حرفه‌ای بودن شما و توانایی شما در ایجاد احساس راحتی در بیماران در طول درمان اشاره کند.

نظرات آنلاین کلینیک باعث ایجاد اعتبار می‌شود

هنگامی که مردم در حال انتخاب یک پزشک هستند، باید مطمئن باشند که می‌توانند به فردی که آن‌ها را درمان می‌کند اعتماد کنند تا کار خوبی انجام دهد؛ به عبارت دیگر، آن‌ها باید احساس کنند که ارائه‌دهنده‌ای که انتخاب می‌کنند دارای اقتدار و اعتبار است.

نظرات آنلاین کلینیک می‌تواند به این امر کمک کند، زیرا هر بار که فردی نظری می‌نویسد که مهارت و دانش شما را برجسته می‌کند، سیگنالی می‌فرستد که عملکرد شما قابل اعتماد است.

چگونه بخواهیم برای کلینیک ما نظرات آنلاین بگذارند؟

چند تکنیک اساسی وجود دارد که می‌توانید بسته به سطح راحتی و بودجه خود از آن‌ها استفاده کنید.

یک ایمیل شخصی ارسال کنید

اولین روشی که باید امتحان کنید، ارسال ایمیل به بیماران دندانپزشکی جدید و طولانی مدت برای درخواست نظرات آنلاین کلینیک است. ایمیل مارکتینگ پزشکی مقرون به صرفه است و می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد با بیماران کمک کند.

10 روش درخواست از بیماران برای نظرات آنلاین کلینیک

هنگامی که یک بیمار جدید به مطب شما می‌آید، مطمئن شوید که آدرس ایمیل او را هنگام پر کردن مدارک اولیه خود دریافت کنید. به این ترتیب، می‌توانید آن‌ها را به لیست خود اضافه کنید و بعد از اینکه آن‌ها را درمان کردید، درخواست نظرات آنلاین کنید.

درخواست نظرات آنلاین کلینیک رودررو

روش بعدی که باید امتحان کنید، اگر با آن راحت هستید، این است که از بیماران بخواهید زمانی که برای قرار ملاقات در مطب شما هستند، مروری بر عملکرد شما بنویسند. بدیهی است که در وسط تمیز کردن یا درمان سؤال نکنید، اما می‌توانید وقتی کارتان تمام شد بپرسید یا از یکی از اعضای تیم بخواهید که شما را بخواهد.

در رسانه‌های اجتماعی نظر بخواهید

اگر کلینیک شما در رسانه‌های اجتماعی نیست، وقت آن است که شروع کنید. با اشتراک‌گذاری پست‌های مرتبط و ارزشمند و محتوای پزشکی در رسانه‌های اجتماعی می‌توانید خدماتی را که ارائه می‌دهید به بیمارانی که مدتی است شما را ندیده‌اند یادآوری کنید.

درخواست نظرات آنلاین کلینیک در وبسایت

آیا بیماران از وبسایت شما برای برنامه‌ریزی قرار ملاقات یا پرسیدن سؤال استفاده می‌کنند؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید یک فراخوان برای اقدام (CTA) قرار دهید و از صفحاتی که بیشترین بازدید را دارند درخواست بررسی کنید. مشتریان تکراری که قبلاً کلینیک شما را بررسی نکرده‌اند، در صورت مشاهده CTA در سایت شما، ممکن است برای انجام این کار الهام بگیرند.

بررسی نظرات آنلاین کلینیک پزشکی

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام نظارت بر صفحات بررسی خود در نظر داشته باشید:

  • مطمئن شوید که صفحات خود را به‌طور منظم برای بررسی‌های جدید بررسی کنید. اگر منتظر ماندید تا کسب‌وکار خود را ادعا کنید و نظرات قدیمی را در آنجا داشته باشید، ممکن است برای پاسخ دادن خیلی دیر باشد. با این حال، پاسخ به بررسی‌های جدید خوب و بد می‌تواند به نشان دادن اینکه به بیماران خود و نظر آن‌ها اهمیت می‌دهید کمک کند.
  • وقتی به یک بررسی منفی پاسخ می‌دهید، دو گزینه دارید. یکی این است که در خود سایت بررسی پاسخ دهید و سعی کنید در آنجا با بیمار تعامل داشته باشید. این ممکن است برای مشکلات جزئی جواب دهد، اما اگر بیمار ناراحت است، بهتر است او را تشویق کنید که با شما تماس بگیرد تا بتوانید به‌صورت خصوصی آن را حل کنید.
  • حتی اگر یک بررسی منفی شما را ناراحت کرد، کنترل خود را حفظ کنید و خونسردی خود را حفظ کنید. از دست دادن خلق‌وخوی خود تنها باعث لکه‌دار شدن شهرت شما می‌شود و به شما در سایر بیماران آسیب می‌رساند. اگر نمی‌توانید با آرامش پاسخ دهید، قبل از نوشتن هر چیزی به خود فرصت دهید تا احساسات منفی خود را پردازش کند. حتی ممکن است بخواهید از شخصی بی‌طرف بخواهید که پاسخ شما را قبل از ارسال آن بخواند تا مطمئن شوید که هیچ خشم یا رنجشی وجود ندارد.
  • اگر در کاهش مشکل یک بیمار موفق هستید، از اینکه از او بخواهید تا بررسی مجدد خود را از عمل شما بررسی کند، نترسید. آن‌ها ممکن است همیشه مایل نباشند، اما شما با درخواست چیزی برای از دست دادن ندارید.
  • پاسخ دادن به نظرات مثبت ضروری نیست، اما مطمئناً کار خوبی است. بیمارانی که برای ارائه یک بررسی دندانپزشکی خوب وقت می‌گذارند، شایسته دریافت تشکر و قدردانی برای زمانی که برای نوشتن آن صرف کردند، هستند.

اگر از کارمندی می‌خواهید که از طرف شما به نظرات پاسخ دهد، مطمئن شوید که می‌خواهید چگونه به نظرات منفی بیماران نیز پاسخ دهد. به آن‌ها اجازه دهید لحن مناسبی را که باید برای پاسخ به نظرات آنلاین کلینیک استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر با راه‌های مدیریت کلینیک، همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

02122644773

02126643064

02126601795

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز