خبرگزاری کار ایران

لیست قیمت گوشی شیائومی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۶۳۹

اگر بخواهیم برندهای فعال در زمینه تولید انواع گوشی و لوازم جانبی را معرفی کنیم، بدون شک شیائومی، یکی از بهترین‌ها در این حوزه خواهد بود. برند شیائومی اقدام به تولید انواع گوشی در رنج های قیمتی مختلف کرده تا خریداران بتوانند به راحتی محصول موردنظر خود را متناسب با بودجه‌ای که در دسترس دارند، خریداری کنند. با توجه به قیمت دلار و نوسانات بازار، قیمت گوشی شیائومی باید همواره به‌روز شود تا افرادی که تقاضای خرید این محصولات را دارند به اشتباه نیافتند.

مقایسه قیمت گوشی های شیائومی با دیگر برندها

اگر قیمت گوشی شیائومی را با سایر برندهای تولیدکننده در این زمینه مقایسه کنید، حتما پی به اختلاف آن‌ها می‌برد. شیائومی از آغاز فعالیت، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند محصولاتی را در قیمت‌های کاملا منصفانه به بازار ارائه کند و در این موضوع از سایر برندها پیشی گرفته است. در ابتدا غالبا کاربرانی که طرفدار برندهایی مانند سامسونگ یا اپل بودند، محصولات شیائومی را به عنوان یک محصول ارزان‌قیمت بی‌کیفیت زیر سؤال می‌بردند؛ اما با گذشت زمان شیائومی توانست از این آزمایش سربلند بیرون آمده و کیفیت محصولات خود را به تمام مردم ثابت کند.

در صورتی که قیمت گوشی شیائومی را با سایر برندهای هم‌رده مقایسه کنید، بدون شک به این موضوع پی می‌برید که خرید این گوشی‌ها تا حد زیادی مقرون‌به‌صرفه بوده و در ازای مبلغ کمتر و یا مشابهی، امکانات بهتر و کاربردی‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنیان‌گذار این برند چینی بارها اعلام کرده که هدف آن‌ها سود کمتر و فروش بیشتر است، همین امر باعث افزایش طرفداران این برند در سطح جهان به خصوص کشورهای چین و هند شده است. بر این اساس این برند توانسته لقب اپل چین را به خود اختصاص دهد.

خرید گوشی شیائومی

برند شیائومی از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته محصولات بسیار باکیفیتی را در این زمینه به بازار ارائه کند. در برخی از مواقع کاربران هنگام خرید گوشی طبق یک باور قدیمی تصور می‌کنند که کیفیت محصولات این برند، کمتر از میزان استاندارد بازار بوده، اما باید بگوییم که این موضوع یک اشتباه محض است. به ‌صورت کلی اولین پارامتری که افراد را مجذوب محصولات شیائومی کرده و آن‌ها را به سمت خرید متمایل می‌کند، قیمت این گوشی‌ها در مقایسه با سایر مدل‌های هم‌رده از دیگر برندهاست. پس اگر می‌خواهید یک گوشی با امکانات کاربردی و باکیفیت اما با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، برند شیائومی بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

لیست قیمت گوشی شیائومی

انواع گوشی شیائومی

از دیگر موضوعاتی که درباره گوشی‌های شیائومی باید توضیح دهیم، تنوع بالای آن‌هاست. این برند توانسته با تولید محصولات بسیار متنوع در رده‌های مختلف، سهم ویژه‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. این میزان از تنوع دست خریداران را برای انتخاب باز می‌گذارد؛ یعنی شما با هر میزان بودجه‌ای، می‌توانید اقدام به خرید یک گوشی شیائومی باکیفیت بکنید. قیمت گوشی شیائومی در کنار تنوع بالای محصولات و کیفیت آن‌ها، از محصولات این برند یک پکیج کاملا مناسب برای کاربران ساخته است.

معرفی جدیدترین گوشی شیائومی

در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از محصولات این برند را دارید، لازم است تا با جدیدترین محصولات ارائه شده آن آشنا شده و سپس اقدام به انتخاب نهایی خود بکنید.

  • گوشی شیائومی ردمی نوت 11SE

این گوشی را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ارائه‌شده از این برند معرفی کرد که یک انتخاب بسیار مناسب برای گیمینگ است. این گوشی با تراشه فوق‌العاده‌ای که بر روی آن نصب شده است می‌تواند به راحتی سنگین‌ترین بازی‌ها را نیز به اجرا درآورد. باتری حجیم 5000 میلی‌آمپرساعتی به همراه یک شارژر فست شارژ 18 واتی نیز از دیگر موارد تکمیل‌کننده این گوشی گیمینگ به شمار می‌روند.

  • گوشی شیائومی ردمی نوت 11T PRO

اگر به دنبال خرید یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده کاربردی و باکیفیت هستید، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب می‌آید. تراشه به‌کاررفته در ساخت این گوشی باعث شده تا بتواند بدون کمترین کند، لگ و باگ، سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را به اجرا درآورد. باتری نصب‌شده بر روی این محصول 5080 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و از یک شارژر 67 واتی فست شارژ فوق‌العاده پشتیبانی می‌کند. با در اختیار داشتن این باتری و شارژر، دیگر هیچ‌گونه نگرانی بابت هدر رفتن وقت برای شارژ شدن گوشی وجود ندارد.

پرفروش‌ترین محصولات شیائومی

شیائومی در دو سال اخیر، محصولات متنوعی را به بازار ارائه کرده است که موردتوجه عده زیادی از خریداران واقع شده‌اند. در اینجا به چند نمونه از این محصولات محبوب این برند اشاره می‌کنیم.

  • گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G

قیمت گوشی شیائومی Mi 11 Lite 5G در گروه میان رده‌ها قرار گرفته و در کنار سایر ویژگی‌های مثبت آن، باعث شده تا بتواند تبدیل به یک محصول فوق‌العاده پرفروش شود. دوربین سه‌گانه نصب‌شده بر روی پنل پشتی این گوشی شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث می‌شود بتوانید تصاویر جذابی را با کمک آن ثبت کنید. نمایشگر این محصول یک پنل امولد با نرخ نوسازی 90 هرتز داشته که بر روی آن یک گوریلا گلس 5 قرارگرفته است. باتری این گوشی شیائومی نیز ظرفیتی برابر با 4250 میلی‌آمپرساعت داشته که از یک شارژر فست شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

  • شیائومی ردمی نوت 10 PRO

تراشه اسپندراگون نصب‌شده بر روی این محصول، از آن یک گوشی گیمینگ باکیفیت ساخته است. یکی از دلایل فروش بالا و محبوبیت این گوشی شیائومی، دوربین چهارگانه فوق‌العاده آن است که تجربه عکاسی بسیار خوبی را برای فرد به وجود می‌آورد. باتری این محصول نیز دارای ظرفیت 5020 میلی‌آمپرساعت بوده از یک شارژر 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

  • شیائومی MI 11

MI 11 را می‌توان در دسته گوشی های پرچمدار شیائومی قرار داد که قدرت عملکردی بسیار بالایی دارد و می‌تواند نیاز کاربران را در زمینه‌های مختلف به‌خوبی برآورده کند. صفحه‌نمایش این محصول از نوع امولد بوده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی دارد. قیمت گوشی شیائومی MI 11 در دسته محصولات رده‌بالا قرار دارد.

نکات مهم خرید گوشی شیائومی

همان‌طور که اشاره کردیم محصولات شیائومی طرفداران بسیار زیادی دارند، اگر شما نیز در این دسته افراد هستید، لازم است تا قبل از خرید گوشی شیائومی، به نکات مهمی توجه کنید. در این قسمت به معرفی مهم‌ترین نکاتی که در کنار قیمت گوشی شیائومی باید به آن‌ها توجه داشته باشید می‌پردازیم.

  • مشخص کردن پارامترهای مهم

قبل از انتخاب محصول نهایی، شما باید پارمترهای موردنظرتان را اولویت‌بندی کنید. صفحه‌نمایش، کیفیت دوربین، سرعت شارژ، عملکرد پردازنده، طراحی ظاهری و ... از مواردی هستند که شما باید قبل از خرید به آن‌ها توجه کنید.

  • مشخص کردن بودجه

تنوع بالای محصولات شیائومی باعث شده تا تمام افراد با بودجه‌های مختلف بتوانند اقدام به خرید یک گوشی شیائومی بکنند، پس لازم است تا بودجه خود را قبل از خرید مشخص کنید.

  • خرید از نمایندگی

اگر می‌خواهید هیچ‌گونه نگرانی از بابت فیک بودن محصول خریداری و همچنین خدمات پس از فروش آن نداشته باشید، توصیه می‌کنیم که گوشی شیائومی را از نمایندگی‌های معتبر این برند خریداری کنید.

جمع‌بندی

شیائومی یکی از برندهای باکیفیت در زمینه تولید انواع گوشی، ساعت هوشمند، تلویزیون و سایر محصولات دیجیتال بوده که فعالیت خود را از سال 2010 به صورت رسمی آغاز کرده است. قیمت گوشی شیائومی در رنج‌های مختلف، بسیار مناسب‌تر از محصولات هم‌رده سایر برندها بوده، به همین دلیل خرید محصولات این برند تا حد زیادی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. در قسمت‌های قبلی به‌صورت کامل به معرفی ویژگی‌های گوشی‌های شیائومی و قیمت آن‌ها پرداختیم تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب هنگام خرید گوشی داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز