خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟ 7 شرکت خدمات شبکه در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۵۸۳

بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه را بشناسید! معرفی 7 شرکت برتر نگهداری و پشتیبان شبکه + اطلاعات تماس ( تلفن، سایت، نشانی )

پشتیبانی شبکه جزو خدمات مهم درون سازمانی جهت نگهداری شبکه برای حفظ پایداری شبکه است. عملکرد مناسب پشتیبانی شبکه در سازمان ها سبب افزایش راندمان کاری می شود. با توجه به گستردگی خدمات شبکه یافتن نیرویی که تخصص کافی در همه این امور داشته باشد کاری بسیار سخت است. ایضا حقوق درخواستی یک نیروی متخصص قطعا نسبت به مبلغ قرارداد با یک شرکت پشتیبانی شبکه بیشتر خواهد بود. لذا برون سپاری این خدمات کار منطقی تری به نظر می رسد؛ لذا قصد داریم تا شما را با بهترین شرکت های خدمات شبکه در تهران آشنا کنیم.

خدمات شبکه در تهران

شرکت های متعددی در تهران وجود دارند که خدمات پشتیبانی شبکه را انجام می دهند، اما ما سعی کردیم با بررسی دقیق شرکت پشتیبانی شبکه، بهترین آن ها را در این لیست قرار دهیم.

1- آی تی پشتیبان (itposhtiban)

شرکت آی تی پشتیبان با بیش از 10 سال سابقه در حوزه ی راه اندازی، پشتیبانی و نگهداری شبکه فعال است؛ این مجموعه با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد.

از ویژگی های این شرکت میتوان به پشتیبانی تلفنی نامحدود و سریع و پشتیبانی به صورت ریموت اشاره کرد.

  • آدرس سایت: itposhtiban.com
  • نشانی: میدان ونک، خیابان برزیل، خیابان شهید لاهیجانی، کوچه یازدهم، پلاک3، واحد2
  • تلفن: 02191031582

2- رایان پشتیبان (rayanposhtiban)

شرکت رایان پشتیبان با سابقه‌ای درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، بالغ بر 14 سال است که خدمات نگهداری از انواع شبکه‌های کامپیوتری را ارائه می‌دهد.

این مجموعه در سایت خود به این شکل معرفی شده:

این شرکت با داشتن کارشناسان متعهد و ارائه خدمات متفاوت در زمینه پشتیبانی شبکه و خدمات شبکه توانسته جلب رضایت بسیاری از مشتریان خود را طی این سالیان طولان داشته باشد و همواره سعی می نماید با ارائه خدمات مطلوب و به موقع اعتماد بیشتری نسبت به خدمات خود جلب نماید.

کارشناسان فنی این مرکز به طور دوره‌ای از تمامی مراکز تحت پوشش بازدید به عمل می‌آورند و تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌کنند

  • آدرس سایت: rayanposhtiban.com
  • نشانی: تهران ، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان صدف، نبش کوچه نظری، پلاک ٣٠
  • تلفن: 02122340476

3- پارمونت (parmonet)

سومین مجموعه ای که در این لیست معرفی می کنیم، شرکت پارمونت است. این شرکت با استفاده از متخصصین ماهری که دارد، انواع خدمات پشتیبانی شبکه در تهران و حومه را ارائه می کند.

خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری شامل: خدمات اکتیو و پسیو شبکه، امنیت سیستم های کامپیوتری سازمان، کنترل دسترسی به منابع سخت افزاری و نرم افزاری، نصب و راه اندازی آنتی ویروس جهت جلوگیری از نفوذ بد افزار ها، جلوگیری از سرقت و خرابی اطلاعات، امنیت ایمیل سازمانی، جلوگیری از نفوذسخت افزاری و نرم افزاری ، مشاوره خرید و راه اندازی سرور ، راه اندازی نرم افزارهای سرور مانند دایرکتوری،ماشین های مجازی و …، مستند سازی،ارائه گزارشات منظم و … میباشد. موارد ذکر شده از مهمترین خدمات شرکت پشتیبانی شبکه کامپیوتری هستند.

پارمونت نیز بیش از ۱۵ سال است که خدمات پشتیبانی شبکه به سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی ارائه میکند.

بهترین شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟ 7 شرکت خدمات شبکه در تهران

  • آدرس سایت: parmonet.com
  • نشانی: خیابان جمهوری اسلامی ، خیابان دانشگاه ، ساختمان شماره ۳۵ ، طبقه سوم ، واحد ۸
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۹۷۲۱۳۱

4- پیراسیس (pirasys)

پیراسیس، مجموعه ای است که حدود 12 سالی از عمر آن می گذرد. شرکت پیراسیس، خدماتی در حوزه پشتیبانی و نگهداری شبکه، کامپیوتر، زیرساخت، ایمیل و امنیت اطلاعات ارائه می‌کند. این شرکت با عضویت در شورای نظام صنفی رایانه توانسته رتبه 4 این شورا را در بحث انفورماتیک به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر دنبال یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات پشتیبانی شبکه هستید، میتوانید با این مجموعه همکاری کنید.

  • آدرس سایت: pirasys.com
  • نشانی: تهران، آیت‌الله کاشانی، خیابان پژوهنده، خیابان عزتی‌پور، پلاک ۶۰، واحد ۱۱
  • تلفن: ۴۵۸۷۸۰۰۰-۰۲۱

5- آوش نت (avashnet)

این شرکت در شاخه شبکه های کامپیوتری فعالیت می کند. در این شاخه خدماتی مثل سیستم تلفن voip، مجازی سازی سرور، خدمات پسیو و اکتیو شبکه و پشتیبانی و راه اندازی شبکه را ارائه می دهد.

این شرکت نیز به مانند سایر مجموعه های معرفی شده پشتیبانی به صورت تلفنی و ریموت را در دستور کار خود قرار داده است.

  • آدرس سایت: avashnet.com
  • نشانی : تهران - خیابان انقلاب - خیابان اسکو - ساختمان اسکو - واحد ۱
  • تلفن: 91306506-021

6-BUZZ(atiehpardaz)

شرکت مهندسی آتیه پرداز در سال 1378 به منظور فعالیت در صنعت IT،توسط فارغ التحصیلان این رشته تاسیس گردید. در بدو تاسیس شرکت، حوزه خدمات شامل عرضه سیستمهای کامپیوتری خادم، کاربر و همچنین طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری بودکه از سال 1382 به لیست خدمات شرکت، خدمات پشتیبانی سیستمها نیز افزوده شد. از سال 1383 با تدوین برنامه راهبردی جدید و ایجاد واحد نرم افزار در شرکت، این برنامه از طرف سازمان تکفا واجد شرایط دریافت تسهیلات خاص این سازمان شناخته شد ...

مجموعه آتیه پرداز، در مقایسه با شرکت هایی که معرفی شد، خدمات گسترده تری دارد، طوری که با چرخیدن در سایت آن این نکته را در می یابید. از دیگر خدمات این شرکت میتوان به طراحی سایت، طراحی پورتال و نرم افزار حسابداری اشاره کرد.

بهترین شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟ 7 شرکت خدمات شبکه در تهران

  • آدرس سایت: www.atiehpardaz.com
  • نشانی: خیابان شریعتی، بالاتر از خواجه عبداله، نبش کوچه ذکائی، پلاک 56، واحد 4
  • تلفن: 22852040-021

7- شرکت هنر توسعه و ارتباطات شایگان

آخرین موردی که در این لیست معرفی می کنیم، شرکت شایگان است.این مجموعه ارائه کننده خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، مجازی سازی سرورها، خدمات ویپ، تامین تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه، فروش و نصب دکل مهاری و... است.

از مشتریان شایگان میتوان به شرکت ها و سازمان های دولتی مثل کاله، شیرین عسل ، وزارت امور خارجه و ... اشاره کرد.

  • آدرس سایت: shayeganco.ir
  • نشانی: تهران، خیابان فرصت شیرازی- نرسیده به جمالزاده – پلاک 94 – واحد6
  • تلفن: 02191015494

سخن پایانی 

در این مطلب 7 تا از بهترین شرکت های فعال در حوزه خدمات شبکه تهران را معرفی کردیم. در صورتی که قصد دارید از تعرفه پشتیبانی شبکه این شرکت ها آگاه شوید، میتوانید به سایت این مجموعه ها مراجعه یا با آن ها تماس بگیرید.

در پایان اگر شما هم تجربه استفاده از این شرکت ها یا مجموعه دیگری را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز