خبرگزاری کار ایران

اکبر خزایی Akbar khazaei تنها داور حرفه ای بین المللی ifbb pro در ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۷۳۷

اکبر خزایی داور بین المللی حرفه ای بدنسازی ifbb pro ایران شد

اکبر خزایی داور بین المللی حرفه ای بدنسازی ایران شد. خزایی در سال 1401 به عنوان تنها داور حرفه ای ایرانی در فدراسیون جهانی بدنسازی یا همان ifbb pro انتخاب شد. تخصص این داور حرفه ای پس از رقابتهای نخستین لیبی و تونس که در نیمه اول سال ۱۴۰۱ برگزار شد مورد توجه مسئولان npc قرار گرفت و بعد آن توسط آنها جهت قضاوت مسابقات حرفه ای پرورش اندام آمریکا به آن کشور دعوت شد.

اکبر خزایی اولین داور بین المللی حرفه ای ایران

اکبر خزایی در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ در مسابقات پرورش اندام ifbb_pro لیبی ، تونس ، سلیمانیه و اسلام آباد پاکستان داوری کرد. وی در آذر ماه ۱۴۰۱ نیز مجدد جهت قضاوت مسابقات لیبی و تونس به آن کشورها دعوت شد و در پنل داوری حاضر شد. اکبر خزایی اولین داور بین المللی ایران است که برای داوری حرفه ای به بزرگترین مسابقات بدنسازی دنیا یعنی مستر المپیا 2022 لاس وگاس دعوت شد. البته ویزای آمریکای او برای این سفر صادر نشد.

 

اکبر خزایی Akbar khazaei  تنها داور حرفه ای بین المللی   ifbb pro در ایران شد

اکبر خزایی از مربیان حرفه ای بدنسازی npc نیز میباشد ، در ویدئو زیر مراسم تجلیل از او در صدا و سیمای ایران را مشاهده میکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز