خبرگزاری کار ایران

با کارآفرینی در خصوص شال دیوار ثروت را بالا رفتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۳۲

برای ثروت مند شدن راه آسانی وجود ندارد و باید از دیوار سختی ها بالا رفت، من نیز با راه اندازی یک کسب و کار کوچک در خصوص تولید انواع شال و روسری و عرضه آن به سراسر ایران توانستم از دیوار فقیری بالا روم و به ثروت برسم.

شال زنانه پاییزی

مواد اولیه و جنس الیاف شال زنانه پاییزی می تواند نخهای مختلفی باشد که هر چه از نخهای ضخیم و محکم تری برای بافت این شالها استفاده شود، گرما دهی و عایق بودن آن در برابر هوای سرد بهتر عمل می کند. یکی از بهترین انواع شال که در بازار مورد پسند بانوان زیادی قرار می گیرد، شال زمستانی است که از الیاف پنبه ای تولید و بافته شده است، این شالها معمولا به صورت صنعتی تولید می شود و دارای طرح و نقشهای بسیار متنوعی می باشد که مناسب هر سلیقه و هر سنی می باشد.

زمانی که هوا سرد می شود محصولات مناسب همان فصل با فروش بالایی روبرو می شوند که یکی از این محصولات شال زمستانی است که در اوایل شروع هوای سرد معمولا به صورت حراجهای گسترده برای فروش ارائه می شود. مراکز بزرگ فروش انواع پوشاک انواع شال زمستانی و روسری مجلسی را در مدلها و طرحهای مختلفی برای مشتریان عرضه می کنند که از این طریق فروش بالایی از این محصول را دارند.

 

شال نخی پلیسه رنگی

شال نخی پلیسه رنگی علاوه بر نوع ساده آن دارای طرحهای مختلفی می باشند و با توجه به سلایق افراد می توان خریداری کرد و یا به عزیزان خود هدیه داد.

ین شالها از کیفیت و بهترین متریال با استانداردهای روز دنیا در صنعت نساجی به تولید رسیده اند و قیمت آن بر اساس نوسانات پارچه و نخ مورد محاسبه قرار می گیرد.

اگر به دنبال شالهای ساده و منحصر به فرد هستید و در زمان قرار گرفتن بر روی سر احساس سنگینی نکنید می توانید به شالهای پلیسه اشاره کرد. شال نخی پلیسه جنس راحت و سبکی دارد و علاوه بر آرامش باعث می شود در فصول گرم به آسنی مورد استفاده قرار بگیرد و سبب اذیت و آزردگی بر روی سر نشود.

بهتر است بدانید شالهای با کیفیت مانند شال پلنگی پیچازی فاقد هر گونه حساسیت می باشند و در زمان پوشیدن در زمان برخورد با پوست باعث ایجاد آلرژی و خارش نمی شود. با این حال بهتر است در زمان خرید شال دقت لازم را داشته باشید و از کالایی انتخاب کنید که از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان کامل را داشته باشید و در صورت هر گونه حساسیت از پوشیدن آن اجتناب کنید.

با کارآفرینی در خصوص شال دیوار ثروت را بالا رفتم

شال مجلسی لمه

شال مجلسی لمه در دو مدل طرحدار و ساده موجود می باشد که شامل رنگ های مجلسی لمه پاستلی، گلبهی، کالباسی، مجلسی لمه چرک و مجلسی لمه جیغ می شود.

رنگ خاکستری یک رنگ خنثی می باشد که ترکیب آن با مجلسی لمه می تواند استایل فوق العاده شیکی به شما تحویل دهد.

به همین علت در اکثر شال های طرحدار این دو رنگ در کنار یکدیگر دیده می شوند.

فاکتور دوم برای خرید روسری در نظر گرفتن مقطع سنی و موقعیت اجتماعی شماست.

اگر در سن نوجوانی قرار دارید سعی کنید از رنگ های روشن تر و شاد تر استفاده کنید.

ولی اگر پا به سن گذاشته اید و یا مدام به جلسات مهم کاری می روید مجلسی لمه با رنگ های سنگین تر برای شما مناسب است.

با کارآفرینی در خصوص شال دیوار ثروت را بالا رفتم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز