خبرگزاری کار ایران

زندگی ایده آلم را با ایزوگام ساختم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۱۲۵

بسیاری از ما زمانی که یک فرد موفق و پولدار را می بینیم با خود فکر می کنیم که چگونه می توان به جایگاه این افراد رسید و یک زندگی ایده آل برای خود ایجاد کرد. من با ورود به حوزه ایزوگام و ارتقا کسب و کارم در این زمینه توانستم به درآمد میلیاردی برسم و هرآنچه در رویا داشتم را به واقعیت تبدیل کنم.

ایزوگام

یکی از مناسب ترین عایق رطوبتی برای سقف خانه و پشت بام، کف حیاط، کف و بدنه استخرها، لوله های تاسیساتی بزرگ، کف و دیواره های حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و همه مکانهایی که در معرض تماس با آب و رطوبت می باشند، ایزوگام پلیمری دو لایه می باشد که امروزه مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد و به واسطه کاراییهای زیادی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است.

این محصول از مواد ترکیبی پلیمری به همراه مواد شیمیایی و نفتی تولید شده است که در ساخت و تولید آن فرایندهایی به کار رفته تا در برابر آب، حرارت و صدا مقاوم باشند و این موارد را از خود عبور ندهند.

 

ایزوگام پشت بام

با توجه به این ویژگیها برخی از سازندگان بنا در طراحیهای ساخت و ساز ساختمان از ایزوگام پشت بام برای عایق بندیهای دیوارهای بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند. این محصولات در کارخانجات مواد نفتی و پالایشگاه های صنعت نفت با استفاده از قیر و مواد پلیمری ساخته می شوند و یک لایه آنها از قیر با درصد بالا و لایه دیگر آنها از مواد پلیمری مختلف و مناسب می باشد. که در مقایسه با ایزوگامهای دمیده که از محصولات نفتی و قیر بودن بسیار سبک تر می باشد و قدرت عایق بندی آن نیز بیشتر می باشد که باعث شده حمل و جابجایی آنها بسیار آسانتر و با سرعت بیشتری انجام گیرد. علاوه بر اینها در برابر سرما و یخبندان نیز مقاومت بالایی دارند و به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شوند.

و همچنین طول عمر این محصولات نسبت به ایزوگامهای قدیمی بیشتر است و نسبت به قیمتهای آن و کارایی زیادی که دارد بسیار به صرفه و مناسب می باشد. در هر کدام از مراکز پخش و یا فروش ایزوگام تک لایه مجری نصب این محصولات نیز معرفی می شود و در صورت تمایل می توان نصاب را هماهنگ کرد و پس از انجام توافقات نسبت به نصب و چسباندن این محصول برای مکان مورد نظر خود اقدام کرد و این افراد برای نصب ایزوگام برای شما اقدام می کنند.

زندگی ایده آلم را با ایزوگام ساختم

ایزوگام باران

مواد پلی اتیلنی بسیاری در ترکیب و ساخت ایزوگام باران پلیمری پلاستیکی به کار رفته است که این محصول را با دوام و انعطاف پذیر کند و با استفاده از این خواص نصب آن راحت تر و آسان تر در هر محیطی انجام گیرد. برخی از این ایزوگامها لایه ها و روکشهای مختلف آلومینیومی و غیره را دارند که با استفاده از آنها حجم بالایی از انرژی و نور خورشید را به سمت آسمان منعکس کرده و مانع از جذب حرارت و گرما به داخل ایزوگام می شوند. در غیر اینصورت گرما از طریق ایزوگام نفوذ می کند وبه سقف ساختمان می رسد و فضای داخل ساختمان را گرم می کند.

زندگی ایده آلم را با ایزوگام ساختم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز