خبرگزاری کار ایران

خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت با اعتبار تالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۲۴

راه‌های زیادی برای پس‌انداز کردن وجود دارد که یکی از آن‌ها، خرید طلا است. امروزه با شرایط تورمی که به آن دچار هستیم، بسیاری از افراد به دنبال خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت هستند تا از این راه، پس‌اندازی برای آینده‌ی خود کسب کنند. اگر شما هم مایل به خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت با اعتبار تالی هستید، مطلب زیر را بخوانید تا هم نکات مهم خرید آنلاین طلا را بدانید و هم با اعتبار تالی، امکان خرید اعتباری زیورآلات را برای خود فراهم کنید.

نکات مهم برای خرید آنلاین طلا

خرید آنلاین طلا برای افرادی که با اصول و قواعد آن آشنا نباشند، پرریسک و دلهره‌آور است. اما دقت کنید که در حال حاضر شرایطی مهیا شده تا شما به راحتی از فروشگاه‌های معتبر حوزه‌ی زیورآلات خرید اعتباری کنید و هزینه‌ی آن را به صورت قسطی پرداخت کنید. اما در ابتدا باید با نکاتی آشنا باشید، این نکات عبارتند از:

تعیین عیار طلا

مهمترین نکته در خرید طلا، توجه به عیار آن است. هرچه عیار طلا بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. عیار طلای خام (که باارزش‌ترین نوع طلا است) 24 است، اما طلا فلزی نرم است و به تنهایی نمی‌تواند در ساخت زیورآلات مورداستفاده قرار گیرد. بنابراین آن را با انواع فلزات دیگر از قبیل نقره، کربن، روی یا نیکل ترکیب می‌کنند و عیار آن را پایین می‌آورند.

هرچه عیار طلا بالاتر رود، آن طلا نرم‌تر و گران‌تر است.

عیار طلا روی محصولات درج می‌شود، به عنوان مثال علامت 18k نشان می‌دهد که عیار طلای به‌کار رفته، 18 است (k اول کلمه‌ی karat به معنای عیار است). علامت GF حک شده روی محصول، به معنی طلا است، اما اگر GP را مشاهده کردید بدانید که با محصولی روبرو هستید که روکش طلا دارد. و در نهایت PT نشان می‌دهد که فلز پایه‌ی طلا روکش شده، پلاتین است.

رنگ طلا

شاید فکر کنید که طلا فقط به رنگ زرد است، اما این اشتباه است! به جز زرد، طلا با رنگ‌های سفید، رزگلد و سبز هم در بازار در دسترس است.

  • طلای زرد: معمول‌ترین آبکاری، طلایی است که باعث می‌شود تا طلا به رنگ زرد درآید.
  • طلای سفید: طلای سفید، ترکیبی از طلا و فلزات سفید مانند نیکل یا منگنز است و استحکام بالایی دارد.
  • طلای رزگلد: این رنگ، یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین رنگ‌های طلا است، تنها کافی است تا 75% طلا و 25% مس را با یکدیگر ترکیب کنند.
  • طلای سبز: خاص‌ترین رنگ طلا، رنگ سبز است که از ترکیب طلا با نقره ساخته می‌شود. البته این رنگ تنها در آزمایشگاه تولید می‌شود و بسیار گران و نادر است.

توجه به سایز و ابعاد

برای خرید زیورآلاتی مانند انگشتر و دست‌بند، سایز دقیق خود را بدانید. اندازه‌گیری دور مچ آسان است، اما برای انگشتر شما باید روش زیر را به کار ببرید:

کافی است تا نخی را به دور انگشت خود بپیچانید.

این نخ را اندازه زده و با خط‌کش، آن را اندازه بزنید.

حال به جدول زیر مراجعه و سایز انگشتر خود را به فروشنده اعلام کنید.

خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت با اعتبار تالی

انتخاب فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید طلای قسطی

حال که با کلیات مباحث مربوط به طلا آشنا شده‌اید، باید فروشگاه خود را انتخاب کنید. اگر در گوگل سرچ کنید، فروشگاه‌های فراوانی برای شما به نمایش درخواهند آمد که احتمالا انتخاب را برایتان مشکل می‌کند. برای حل این مشکل، بهتر است نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

فروشگاه حضوری یا آنلاین

در حال حاضر، اغلب طلافروشی‌های معتبر حضوری، فروشگاه اینترنتی نیز دارند. بنابراین می‌توانید سری به این فروشگاه‌ها زده و از آن‌ها خرید کنید. این امر سبب می‌شود تا ریسک شما به حداقل برسد.

بودجه‌بندی

اکثر فروشگاه‌های آنلاین طلا و زیورآلات، قابلیت جستجو دارند، به این معنی که می‌توانید بازه‌ی قیمتی مدنظر خود را وارد کرده و تنها محصولاتی را مشاهده کنید که در این بازه هستند.

مجوز فروش و نماد اعتماد الکترونیک

یکی از مواردی که می‌تواند به شما کمک کند تا خریدی راحت و بی‌دردسر داشته باشید، توجه به مجوزهای فروش و نماد اعتماد الکترونیک است. در این قسمت، حتما آدرس و شماره‌ی تماس را با مشخصاتی که در وب‌سایت فروشگاه آنلاین طلا درج شده مطابقت دهید.

گارانتی محصولات

محصولاتی را انتخاب کنید که علاوه بر فاکتور، گارانتی نیز داشته باشند. این گارانتی باید معتبر باشد و ضمانت محصولات را تا مدت زمان مشخص تضمین کند.

نظرات کاربران

خواندن یا شنیدن نظرات کاربران برای انتخاب یک محصول، بسیار مفید است. همچنین اکثر فروشگاه‌های آنلاین خرید طلا، برای محصولات خود امتیازی در نظر می‌گیرند که این امتیاز با توجه به بازخورد مشتریان تعیین می‌شود.

شرایط عودت کالا و بازگشت وجه

از آنجایی که شما تنها تصویر محصول موردنظر خود را می‌بینید، بنابراین امکان دارد که محصول واقعی موردپسند شما نباشد یا حتی ایرادی داشته باشد. بنابراین حتما درباره‌ی شرایط و نحوه بازگشت کالا و وجه با فروشنده صحبت کرده و به یک تفاهم برسید.

دریافت فاکتور از فروشنده

سربرگ فاکتور را چک کنید که شماره، نام و لوگوی فروشنده را داشته باشد. همچنین اطلاعات شما به عنوان خریدار باید در آن به درستی درج شده باشد.

نوع محصول، وزن، عیار و قیمت تمام شده باید در فاکتور موجود باشد. در نهایت، امضا و مهر فروشنده باید به صورت خوانا در فاکتور قید شده باشد.

خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت با اعتبار تالی

نحوه خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت با اعتبار تالی

تا اینجا با کلیات و نکاتی آشنا شدید که به شما کمک می‌کند تا طلا را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما آیا می‌توان از این فروشگاه‌های آنلاین، طلا را به صورت قسطی خرید؟ جواب: با اعتبار تالی، بله!

کاربران تالی می‌توانند به فروشگاه‌های آنلاین معتبر زیر مراجعه کرده و هزینه‌ی خرید خود را با اعتبار تالی پرداخت کنند:

در حقیقت، شما طلا را خریداری می‌کنید و هزینه‌ی آن را با اعتبار تالی می‌پردازید. تالی، پرداخت اعتباری شما را با فروشنده تسویه کرده و شما تا پنجم ماه بعد فرصت دارید تا صورت‌حساب اعتباریتان را به دو صورت تسویه کنید:

تسویه آنی: بازپرداخت کل بدهی به صورت یک‌جا و بدون کارمزد

در این روش، پس از تسویه‌ی کامل، اعتبار تالی به طور کامل شارژ شده و شما چوب‌خط کسب خواهید کرد. با افزایش تعداد چوب‌خط و رسیدن به حدنصاب بالاتر، شهرت شما افزایش یافته و مبلغ اعتبار تالی نیز بیشتر خواهد شد.

اعتبار اقساطی: بازپرداخت ماهیانه 20% از مبلغ صورت‌حساب

تالی در روش اعتبار اقساطی، به شما امکان می‌دهد تا مبلغ کل صورت‌حسابتان را به صورت اقساط ماهیانه تسویه کنید؛ به این معنا که شما در هر ماه 20% از مبلغ بدهی خود را تسویه می‌کنید. اعتبار تالی به اندازه‌ای که تسویه انجام داده‌اید برای شما شارژ شده و شما امکان استفاده از اعتبار تالی در ماه‌های آینده را نیز خواهید داشت.

به همین راحتی، بدون محدودیت در انتخاب از پذیرندگان طرف قرارداد با تالی خرید کنید و هزینه‌ی خریدتان را با اقساط ماهیانه و با کارمزد پایین، پرداخت کنید!

در پایان

خرید طلای قسطی بدون پیش پرداخت با اعتبار تالی امکان‌پذیر است، شما به راحتی می‌توانید به صورت رایگان و آنلاین در اپلیکیشن آپ و یا وب‌سایت تالی درخواست خود را ارائه داده و اعتبار اولیه‌ی تالی را دریافت کنید. با فعالیت در سیستم تالی و اندوختن چوب‌خط، شهرت شما افزایش یافته و مبلغ اعتبار تالی بیشتر خواهد شد.

نویسنده زهرا طالبان

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز