خبرگزاری کار ایران

بهترین ساعت ضد آب کدام است؟ معرفی 4 مدل ساعت ضد آب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۴۳۹

بهترین ساعت ضد آب کدام است؟ آیا می‌دانید یک ساعت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا به آن ضد آب بگویند؟ برای انتخاب و خرید بهترین ساعت ضد آب باید با تعریف و ویژگی‌های یک ساعت ضد آب واقعی آشنا باشید. در این مقاله شما را با این ویژگی‌ها و بهترین ساعت‌های ضد آب آشنا خواهیم کرد. اگر هنگام انتخاب ساعت ضد آب، عواملی همچون قیمت و برند ساعت برایتان مهم است، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ساعت مچی ضد آب سیکو کورنوگراف مدل SSB391P1

این مدل ساعت ضد آب از برند ژاپنی سیکو، مناسب آقایان است. ساعت‌های سیکو همیشه با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت بالا شناخته می‌شوند. سیکو SSB391P1 بندی از جنس تیتانیوم و صفحه شیشه‌ای از نوع هاردلکس دارد. در دفترچه راهنما و قاب پشت ساعت، مقاومت در برابر نفوذ آب 100 متر (10ATM) ذکر شده است. از نظر طراحی این ساعت کرنوگراف سیکو، در رده ساعت‌های کلاسیک قرار دارد. باتوجه‌به این موضوع و قیمت ساعت ضد آب سیکو کورنوگراف، می‌توان آن را در مراسم و موقعیت‌های خاص استفاده کرد.

هنگام خرید برای تشخیص ساعت ضد آب اصل سیکو، به مواردی همچون سال ساخت، شماره سریال، مدل موتور، لوگو، جعبه و گارانتی ساعت‌های سیکو توجه کنید. اگر هم قصد خرید اینترنتی ساعت مچی دارید، برای اطمینان از اصل بودن کالا، حتما خرید خود را  از یک ساعت معتبر انجام دهید.

ساعت مچی مردانه ضد آب کاسیو جی شاک AWR-M100SDC-1A

ساعت مچی جی شاک AWR-M100SDC-1A، یکی از بهترین‌های ساعت‌های ضد آب از برند کاسیو محسوب می‌شود. این ساعت تا عمق 200متر (20 Bar) در مقابل فشار آب مقاوم است. ورزشکاران حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانند از این ساعت برای شیرجه زدن در آب، شنا کردن و غواصی استفاده کنند. قیمت ساعت جی شاک اصل و ساعت‌های ضد آب این برند، باتوجه‌به نوسانات قیمت بازار، از 2 میلیون تومان آغاز می‌شود. از مزایای ویژه این ساعت می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر ضربه و وزن کم آن نسبت به سایر مدل‌های ضد آب جی شاک اشاره کرد.

بهترین ساعت ضد آب کدام است؟ معرفی 4 مدل ساعت ضد آب

ساعت ضد آب زنانه کاسیو بیبی جی مدل MSG-S500G-2A

اکثر خانم‌ها به‌دنبال ساعت‌های ظریف و کلاسیک هستند. از طرف دیگر، به‌دلیل استفاده مکرر از آب و حساسیت‌هایی که خانم‌ها دارند، بهتر است یک ساعت ضد آب انتخاب کنند. ساعت‌های سری بیبی جی از برند کاسیو، از بهترین ساعت مچی‌های ضد آب زنانه در بازار هستند. مدل MSG-S500G-2A  انتخاب مناسب برای کسانی است که می‌خواهند ساعت آن‌ها مقاومت قابل‌قبولی در برابر فشار آب داشته باشد. میزان مقاومت این ساعت در برابر آب، 100 اتمسفر است، بنابراین می‌توانید آن را زیر دوش و داخل استخر هم همراهتان داشته باشید.

ادیفایس مدل ESQ-930DB-1AVUDF، بهترین انتخاب برای خرید ساعت ضد آب

ساعت مچی مردانه ادیفایس مدل ESQ-930DB-1AVUDF یکی دیگر از ساعت‌های ضد آب برند کاسیو است که تا عمق 100 متر، در برابر فشار آب توان مقاومت دارد. سری ادیفایس همانند سری جی شاک، طراحی اسپرت دارد اما قیمت ساعت کاسیو ادیفایس نسبت به ساعت‌های ضد آب جی شاک مناسب‌تر است. همچنین به‌دلیل طراحی شیک و به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، این ساعت در بین جوانان طرفداران زیادی دارد و یکی از محبوب‌ترین سری ساعت‌های برند ژاپنی کاسیو است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به  استیل ضد خش قاب و بند، صفحه فیبر کربن و بدنه مقاوم با استیل ضد‌زنگ اشاره کرد.

بهترین ساعت ضد آب کدام است؟ معرفی 4 مدل ساعت ضد آب

بررسی ویژگی‌های ساعت ضد آب و نحوه تشخیص آن

اکثر ساعت‌هایی که فکر می‌کنیم ضد آب هستند، فقط در برابر پاشیده شدن آب مقاوم هستند. در واقع نمی‌توان از این ساعت‌ها زیر دوش یا داخل استخر استفاده کرد. برای خرید ساعت ضد آب واقعی باید به چند نکته توجه داشته باشید. ویژگی ضد آب بودن ساعت بر حسب متر است و هرچه این عدد بیشتر باشد، مقاومت ساعت در برابر آب بیشتر خواهد بود. میزان مقاومت در برابر نفوذ آب با واحدهای اندازه‌گیری متر، اتمسفر یا بار سنجیده می‌شود.

برای مثال اگر روی قاب پشت ساعت عدد 30 متر نوشته شده باشد، یعنی ساعت شما تا 30 متر در برابر فشار و نفوذ آب مقاوم است. معمولا به این ساعت‌ها ضد آب گفته نمی‌شود و فقط در برابر پاشش آب مقاوم هستند. اگر مقاومت یک ساعت در برابر آب تا عمق 50 متری باشد، می‌توان از آن برای شنا کردن در استخر و در آب‌هایی با عمق پایین استفاده کرد.

معمولا ساعتی را به‌عنوان یک ساعت ضد آب واقعی می‌شناسند که تا 100 متر و 200 متر در برابر فشار آب مقاوم باشد. ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند این ساعت‌ها را به‌راحتی برای فعالیت‌های ورزشی مختلف مثل شنا، غواصی و قایق‌رانی استفاده کنند.

واچ مارکت؛ مرجعی معتبر برای خرید بهترین ساعت ضد آب

در این مقاله شما را با ویژگی‌های مختلف برای خرید بهترین ساعت ضد آب آشنا کردیم. اگر به‌دنبال این هستید که ساعت موردنظرتان تا چه حد در برابر نفوذ آب مقاوم است، به پشت صفحه ساعت یا دفترچه راهنما نگاهی بیندازید. عدد ذکر شده نشان می‌دهد که هر کدام از ساعت‌های ضد آب را در چه موقعیت‌هایی می‌توان استفاده کرد.

سایت فروشگاهی واچ مارکت، یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید آنلاین ساعت‌های ضد آب است. این سایت با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی، خیال شما را از بابت خرید مطمئن راحت می‌کند. برای خرید ساعت از سایت فروشگاهی واچ مارکت به آدرس watchmarket.shop سر بزنید و از تنوع محصولات و قیمت مناسب آن‌ها لذت ببرید. واچ مارکت با شعار فروش ساعت‌های اصیل، همه ساعت‌های خود را با تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت، همراه با گارانتی معتبر به سراسر ایران ارسال می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز