خبرگزاری کار ایران

ترازو دیجیتال خانگی را از مراکز معتبر تهیه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۰۸۲

ترازوها در مکان های مختلفی مانند بازار، مغازه ها و خانه کاربرد دارند که وظیفه اصلی سنجش وزن محصول را به عهده دارند.

یکی دیگر از انواع ترازو که کاربرد زیادی دارد ترازوهای آزمایشگاهی هستند این ترازو  نیز مواد را در حد گرم اندازه گیری می کند و دقت آنها بالا است تنها تفاوتی که ترازوهای آزمایشگاهی با سایر ترازوهای گرمی دارند استفاده از درپوشهایی در آنها است، به خاطر اینکه در آزمایشگاه ها بعضی از مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که باید توسط شخص استنشاق نشوند و یا فرد در معرض آن قرار نگیرد در این ترازوها درپوشهایی تعبیه شده است تا از تماس مستقیم جلوگیری شود.

ترازویی که شاید بتوان گفت بیشترین استفاده را در سراسر دنیا دارد ترازوی فروشگاهی هست همان ترازوهای که شما در طول روز در فروشگاه‌های مختلف آن را مشاهده می کنید، دقت اندازه گیری ترازوهای فروشگاهی معمولاً بین چند گرم تا ۷۰ کیلوگرم است یعنی محدوده‌ای که بیشتر خرید های مردم در این محدوده انجام می گیرد. ترازوی دیجیتال که در خانه ها استفاده می شود ترازوهای معمول برای وزن کردن افراد هستند این ترازوها نیز ابتدا به صورت آنالوگ بودند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع دیجیتال آن نیز وارد بازار شد، ترازوی اندازه گیری وزن افراد معمولاً تا ۱۵۰ کیلوگرم ظرفیت اندازه گیری وزن را دارد این ترازوها معمولا با باتری کار می کنند و وسیله ای مناسب برای کنترل رژیم غذایی و وزن افراد هستند.قیمت ترازو دیجیتال به کاربردهای آن و اندازه آن بستگی دارد.

ترازو دیجیتال خانگی

اما برای خرید ترازو دیجیتال باید نکاتی را بدانید.میزان دقت ترازو:هنگام خرید مدنظر داشته باشید هر چه مقدار دقت ترازو افزایش پیدا کند وزن دقیق تری را به شما نشان می دهد برای مثال ترازویی که دقت 100 دارد با ترازوی دارای دقت 200 وزن دقیق تری را نشان می دهد.نوع نمایشگر ترازو:بیشتر افراد در هنگام خرید ترازوی دیجیتال به صفحه نمایش آن توجهی ندارند حواستان باشد که نمایشگر ترازو باید واضح و مشخص در هنگام ایستادن روی آن اعداد را نشان دهد.

ترازو دیجیتال خانگی را از مراکز معتبر تهیه کنید

بیشترین وزن قابل تحمل:اما این نکته مهم را درنظر داشته باشید که زمان خرید ترازوی وزن کشی باید حداکثر میزان وزن قابل تحمل برای ترازو را بررسی کنید معمولا در بازار بین 100 تا 200 کیلوگرم حداکثر توان وزن کشی ترازوهاست.خاموش شدن خودکار:به یاد داشته باشید که موقع خرید ترازو قابلیت خاموش شدن خودکار را داشته باشد و اگر مواقعی فراموش کردید ترازو را خاموش کنید خود به خود خاموش شود. ترازوهای شیشه ای ظاهر زیبایی دارند و مزیت آن ها تمیز شدن آسان است، شیشه ترازو سطح را کمی لغزنده می کند و اگر پاهایتان خیس است و روی آن ایستادید، لیز بخورید. پس باید این را در نظر بگیرید و مراقب باشید.ترازوی فلزی:عدم سایش و دوام از مزایای این نوع ترازوها می باشد، اگر در حال خرید ترازو برای مکانی هستید که افراد زیادی قصد استفاده از آن را دارند، ترازو دیجیتال خانگی فلزی ممکن است انتخاب مناسبی برای محافظت از آن در برابر آسیب هایی مانند شکستگی و ترک خوردن باشد.

ترازو دیجیتال دست دوم

در فروشگاه ها علاوه بر ترازوهای فروشگاهی از ترازوهای هوشمند نیز استفاده می شود که بسیار پیشرفته تر می باشند و سرعت کار برای فروشنده ها را بالا می برد و دارای نرم افزارهای حسابداری هستند که قیمت آنها نیز نسبت به سایر ترازوهای فروشگاهی بالاتر می باشد. نوعی دیگر از ترازوها وجود دارند که مخصوص طلا فروشی می باشند و در ظرفیتهای 600 گرم تا 3 کیلو گرم استفاده می شوند که این نوع از ترازوها بسیار حساس و دقیق هستند و هنگام اندازه گیری طلا هیچ تکانی نباید بخوردند زیرا کوچک ترین نوسان در تغییر وزن طلا تاثیر می گذارد.

ترازو دیجیتال خانگی را از مراکز معتبر تهیه کنید

بعضی افراد به دلیل قیمت بالای ترازوهای دیجیتال یا ترازو پزشکی ممکن است بودجه ی کافی برای خرید آنها را نداشته باشند و به همین دلیل به سراغ ترازو دیجیتال دست دوم می روند زیرا دارای قیمت کمتری می باشند اما باید بدانید که ممکن است کارایی ترازوهای دست دوم نسبت به ترازوهای آکبند و استفاده نشده کمتر باشد پس باید در خرید ترازوها دقت کنید. ترازوهایی که در قدیم مورد استفاده قرار می گرفت مکانیکی بودند اما با گذشت زمان ترازوهای دیجیتالی جایگزین ترازوهای قدیمی مکانیکی شدند که نسبت به ترازوهای قدیمی بسیار دقیق تر و حساس تر عمل می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز