خبرگزاری کار ایران

قیمت کارت اسکرچ در مجموعه افرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۴۹

در این مطلب قصد داریم نکاتی را در زمینه تولید کارت اسکرچ و همین طور قیمت کارت اسکرچ در مجموعه افرنگ، شفاف سازی کنیم.

 

کارت اسکرچ یا کارت رمزدار کارتی است که اولین بار برای مسابقات طراحی و تولید شده است. اغلب از مقوای نازک یا پلاستیکی برای پنهان کردن پین ها یا اطلاعات محرمانه استفاده می‌کردند، که این محافظ ها با خراشیدن توسط سکه یا ناخن آشکار می‌شوند.

کارت اسکرچ چیست؟

خود کارت اسکرچ از کارت کاغذی یا پلاستیکی ساخته شده است که اطلاعات مخفی مانند PIN یا HRN روی آن چاپ شده و توسط یک ماده مات (معمولا لاتکس) پوشانده شده است. اولین کارت های اسکرچ با یک پوشش غیر مناسب و مضر برای محیط زیست پوشیده می‌شد. در اواخر دهه 1980، جروم گرینفیلد، متخصص چسب، پوشش ایمن مبتنی بر آب را اختراع کرد که هنوز هم در تولید پوشش اسکرچ استفاده می‌شود که نسبتاً آسان خراشیده می‌شود، در حالی که در برابر سایش معمولی مقاوم است. انواع دیگر پوشش های اسکرچ دار که تولید آنها برای تولید کنندگان بدون تجهیزات تخصصی برای اعمال پوشش های لاتکس آسان است عبارتند از : لیبل های خراش یا اسکرچ و فویل هات استمپ.

کاربرد کارت اسکرچ

همان طور که بالاتر اشاره کردیم اولین کاربرد کارت اسکرچ و همین طور یکی از اصلی ترین آنها ، شامل کارت‌های فروخته شده برای قمار (به‌ویژه بازی‌های بخت‌آزمایی یا لاتاری) بوده است. از دیگر کاربردهای کارت اسکرچ می توان کارت‌های قرعه کشی، کارت های شارژ موبایل و تلفن، کارت اپل آیدی، کارت عضویت، کارت های گارانتی محصولات و ...

چه مواردی باید در طراحی و چاپ کارت اسکرچ رعایت شود؟

قیمت کارت اسکرچ در مجموعه افرنگ

  1. مهم ترین قسمت این کارت ها همان شماره ها و کدهایی است که قرار است در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد. به اندازه کافی برای چاپ اطلاعات متغیر و کدها فضا بگذارید. چاپ سریال و شماره رمز با فونت کوچک باعث می شود برای عده ای خواندن آن ها دشوار شود.

  2. از قرار دادن مطلب اضافه بر روی کارت خودداری کنید. این کار باعث می شود مخاطب شما سر در گم شود

  3. وجود سریال نامبر در هر کارت پیگیری و شمارش کارت ها را آسان تر می کند، شماره سریال را روی کارت درج کنید.

  4. نوشته های مشکی داخل کارت را حتما تک رنگ (C:0 M:0 Y:0 K:100) همـراه با حالت multiply  انتخاب نمایید بــصورتی که کانال مشکی خود را خاموش می کنید، نتوانید هیچ نوشته مشکی را ببینید و همچنان زیر تمام نوشته ها پر باشد (سفید نباشد).

  5. اندازه استاندارد چاپ افرنگ برای کارت 58 * 84.7 میلیمتر است که بعد از برش کارت 55 * 81 میلیمتر به دست شما می رسد.از قرار دادن مطالب مهم در حاشیه کارت خودداری کنید.

  6. فرمت فایل tiff و یا jpeg با رزولیشن 300dpi بر اینچ باشد.

  7. مود رنگ های چاپ افست CMYK و 8bits/channel  است. مود RGB مخصوص کارهای دیجیتال و تصویری است.

  8. همه اطلاعاتی که تحت عنوان اطلاعات متغیر نامیده می شوند شامل کد، نام کاربری، کلمه ی عبور، جایزه، سریال نامبر، پین کد، بارکد و … را در یک سمت کارت قرار دهید.

  9. از انتخاب رنگ های تیره مخصوصا مشکی در پس زمینه ی کارت اجتناب کنید. خواندن مطالب ریز روی کارت با پس زمینه ی مشکی برای همه آسان نیست. سعی کنید از زمینه ی سفید در طراحی کارت استفاده نمایید

معرفی مجموعه افرنگ

قیمت کارت اسکرچ در مجموعه افرنگ

مجموعه افرنگ، فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه طراحی و تولید کارت‌های اینترنت و تلفن از خارج از کشور شروع کرد. شما هم اگر سال ها پیش برای دریافت اینترنت از کارت های اینترنت داکت، مروا و امیدان و یا سپنتا استفاده کرده اید، با محصولات مجموعه افرنگ آشنا هستید. در حال حاضر تخصص مجموعه افرنگ در زمینه چاپ و طراحی انواع کارت های اسکرچ می‌باشد. افرنگ قادر به چاپ کارت های رمزدار در اندازه و شکل های مختلف و متنوع به طوری می باشند که امنیت اطلاعات محرمانه زیر لیبل اسکرچ به خوبی حفظ شود و همین طور از نظر کیفیت نیز در درجه اول قرار دارند.

قیمت کارت اسکرچ

به طور کلی در قیمت گذاری طراحی و چاپ کارت اسکرچ، عوامل متعددی مانند جنس لیبل، تعداد واندازه کارت ها و خیلی موارد دیگر دخیال هستند و اگر شما قصد سفارش کارت اسکرچ را دارید، کافیست با مشاورین افرنگ تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز