خبرگزاری کار ایران

جذب و استخدام فروشنده و بازاریاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۴۵

دنبال کار با درآمد بالای 20 میلیون تومان هستید؟

در پیدا کردن شغل حرفه ای مشکل شدید دارید؟

شما را بصورت رایگان برای استخدام در کارخانجات معرفی می کنیم.

آیا دوست دارید در بهترین کارخانجات کشور استخدام شوید ؟

دوست خوبم سلام امیدوارم عالی باشید .

اگر شما هم دنبال یک شغل باکلاس ، حرفه ای و با درآمد بالای 20 میلیون تومان هستید ، دیگه نگران نباشید. ما یک پیشنهاد شغلی جذاب و عالی برای شما داریم.

 

جذب و استخدام فروشنده و بازاریاب خانم و آقا

خیلی از کارخانجات و کسب و کارها در شهرکهای صنعتی کل کشور دچار مشکلات فروش و بازاریابی هستند و به دلیل اینکه در تولید کارخانه خود دارای چالش‌های بسیار زیادی میباشند ، در نتیجه به دنبال افراد توانمند در فروش و بازاریابی هستند که بتوانند محصولات خود را به آنها واگذار کرده و به فروش برسانند و تمام تمرکز خود را بعنوان تولید کننده در زمینه تولید بگذارند.

 

علت مشکلات فروش در کارخانجات چیست؟

خیلی از کارخانجات به دلیل نداشتن سیستم فروش حرفه ای و پیشرفته و استفاده مداوم از سیستم فروش سنتی ، همچنان درگیر پیدا کردن بازار و مشتری هدف هستند و از آنجا که ساختن یک سیستم فروش و بازاریابی حرفه ای بسیار زمان بر و پر انرژی می باشد ، شرکت ها دنبال واگذاری و برون سپاری این قسمت بصورت استخدام فروشنده های تلفنی خانم و آقا یا استخدام بازاریاب خانم یا آقا یا جذب فروشنده تلفنی خانم بصورت قرارداد مشارکت در فروش پورسانتی یا درصدی از رشد فروش هستند که منافع حداکثری برای طرفین رقم بخورد.

مدیران کارخانجات ،تولید کنندگان بسیار عالی هستند ،اما از لحاظ سیستم فروش بسیار تخصص پایینی دارند و نمی توانند درحوزه ارتباط با مشتریان به خوبی و با قدرت عمل کنند.

نداشتن تیم فروش و بازاریابی در شرکت ها و کارخانجات یا آموزش پذیر نبودن نیروهای فروش و بازاریابی و یا ساده بودن و غیر ماهر بودن این کارشناسان فروش و بازاریابی نیز یکی از دلایل بسیار مهم نداشتن فروش در کارخانجات می باشد.

 

معرفی شغل فروش و بازاریابی

فروش و بازاریابی یکی از پر تقاضا ترین و حرفه ای ترین و تخصصی ترین شغل ها در دنیا می باشد و تمام کسانی که در این بخش مشغول به فعالیت و کار هستند معمولا دارای درآمدهای بالای 20 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان هستند. این درآمد ها بصورت واقعی می باشد و با یک تحقق ساده در شرکت ها می توانید به درستی آن پی ببرید.

شما در این شغل باید محصولات تولیدی شرکت ها و کارخانجات را به مشتریان هدف فروش کرده یا بازاریابی نموده و ایجاد بازار نمایید.

 

شغل فروشنده تلفنی خانم و آقا چه نوع کاری هست؟

بسیاری از شرکت ها و کارخانجات و کسب وکارهای تولیدی و توزیعی و خدماتی در سطح کشور برای اینکه بتوانند چرخه کار خود را به صورت درست و عالی حفظ نمایند ، نیازمند فروختن کالا ها و خدمات خود به مشتریان هستند.این شرکت‌ها باید بتوانند به درست ترین شکل ممکن و بصورت سریع با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و محصول خود را وارد بازار کنند. این یک کار بسیار مهم و حیاتی و خیلی با ارزش و مهم است. وظیفه این کار مهم در شرکتها به فروشندگان تلفنی خانم از داخل شرکت سپرده شده است.فروشنده تلفنی خانم وظیفه دارد از داخل شرکت و با امکاناتی که مدیران کسب و کار ها در اختیار او می دهند با رعایت کلیه موارد احترام به مشتری و آموزش هایی که در این زمینه دیده است با مشتریان تماس گرفته و محصول و خدمات شرکت را به مشتری اصلی معرفی و شروع به سفارش گیری نماید.

جذب و استخدام فروشنده و بازاریاب

شغل بازاریابی مناسب چه کسانی هست؟

این شغل مناسب تمامی خانم ها و آقایان می باشد.

بسیاری از خانم‌ها و آقایان با توجه به شرایط سنی ،محل‌زندگی، استان‌محل زندگی و شرایط وداشته‌های خود می توانند در این شغل تخصصی در هر زمان‌و‌مکانی مشغول فعالیت شوند.

یکی از ویژگی های عالی این شغل که مناسب بسیاری از دانشجویان نیز میباشد نیمه‌وقت بودن یا به صورت دورکاری هم می‌توان در این شما تخصصی فعالیت نمود.

نکته قابل توجه در شغل بازاریابی این است که شما به راحتی می توانید با یادگیری مفاهیم و علم بازاریابی برای خودتان و با داشتن سرمایه یا حتی بدون داشتن سرمایه یک کسب و کار حرفه‌ای و میلیون تومانی را به وجود بیاورید.

بسیاری از شرکتها و کارخانجات روزانه در جستجوی بازاریاب خانم و آقا هستند تا آنها را به صورت استخدام کارشناس فروش تلفنی خانم یا بصورت جذب و استخدام کارشناس فروش و بازاریابی در مجموعه های خودشان جذب نمایند.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات تخصصی مدرسه فروش و بازاریابی ناصر جعفری برای استخدام در بهترین شرکت‌ها و کارخانجات بصورت رایگان از خدمات عالی این مرکز استفاده کنید. ما قصدر داریم در این مرکز به تمام افراد در جامعه بصورت رایگان در زمینه استخدام شدن در کارخانجات و شرکت با درآمد های عالی خدمات رایگان در زمینه آموزش و استخدام در کارخانجات را فراهم کنیم.

شما می‌توانید وارد ( سایت ناصرجعفری دات‌کام ) شوید و در صفحه اصلی این سایت وارد (استخدام فروشنده تلفنی خانم ) یا ( استخدام بازاریاب خانم و آقا ) شوید و در جدول زیر اطلاعات خود را بارگذاری کرده و برای مرکز ما ارسال کنید.

جذب و استخدام فروشنده و بازاریاب

مدرسه فروش و بازاریابی ناصر جعفری درزمینه آموزش‌ تخصصی فروش و بازاریابی و مشارکت درر فروش بصورت پورسانتی ازرشد فروش جدید و پیاده‌سازی سیستم قوی فروش و کمک به پیدا کردن بازارها و مشتری های هدف و چالش‌های فروش و بازاریابی می تواند به شما عزیزان خدمات حرفه‌ای را ارائه نماید.

مدرسه فروش و بازاریابی ناصر جعفری به عنوان مشاور شرکت شهرکهای صنعتی کل استان تهران و بنیانگذار اولین مدرسه فروش و بازاریابی فنی و حرفه ای در کشور آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه می باشد:

1 - پیدا کردن چالش‌ها و مشکلات بخش فروش و بازاریابی کارخانجات و شرکت ها

2 - آموزش تخصصی نیروهای فروش و بازاریابی شرکت ها و کارخانجات به صورت حرفه‌ای و گارانتی شده.

3 - کمک به پیدا کردن بازارها و مشتری‌های هدف واقعی به صورت کاملا تخصصی.

4 - مشاوره عالی و حرفه ای در زمینه فروش و بازاریابی به مدیران ارشد شرکت ها

5 - کنترل و پیگیری بسیار قدرتمند و جدید در امور آموزشی و اجرایی نیروها.

شما می توانید وارد ( سایت ناصر جعفری دات کام ) شده و در صفحه اصلی سایت وارد پنجره ( استخدام فروشنده تلفنی خانم ) یا ( من در زمینه فروش و بازاریابی کارجو هستم ) شده ، اطلاعات و چالش ها و سوالات خود را در جدول تهیه شده در آن قسمت بارگذاری کرده و ارسال کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنند.

همچنین شما می‌توانید با شماره های ارتباطی که در سایت ناصر جعفری دات کام وجود دارد به صورت کاملا مستقیم و سریع ارتباط برقرار کنید.

مدرسه فروش و بازاریابی ناصر جعفری آماده عقد قراردادهای کوتاه مدت و بلند مدت با کارخانجات و شرکتهای تولیدی و توزیعی در سراسر کشور می‌باشد و می‌تواند به صورت مشارکت در فروش بصورت پورسانتی از رشد ههای جدید فروش با این کارخانجات ، فعالیت بلند مدتی را انجام دهد.

افتخار ما ساختن یک شغل حرفه ای با درآمد عالی برای شماست.

ناصر جعفری

مربی فروش و بازاریابی

بیزینس کوچ حرفه ای با گرایش فروش

مشاور شرکت شهرکهای صنعتی کل استان تهران

بنیانگذار اولین مدرسه فروش و بازاریابی فنی و حرفه ای در ایران

02155075264 دفتر مرکزی

09128023809 تماس مستقیم

09108799387 پشتیبانی قدرتمند مرکز

WWW.NASERJAFARI.COM

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز