خبرگزاری کار ایران

قیمت خرید کنسرو ذرت شیرین کیلویی ارزان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۴۸

امروزه استفاده از ذرت به ویژه در غذاهای فست فودی بسیار زیاد است و طرفداران بی شماری دارد. به همین دلیل خرید کیلویی و عمده ی آن توسط رستوران داران مقرون به صرفه خواهد بود.

یکی از مهم ترین و خوشمزه ترین غلات، ذرت شیرین می باشد، اما نکته شایان ذکر این است که محصول نام برده به نوبه خود تنوع گونه ای قابل توجهی دارد و به تبع این مسئله قیمت خرید و فروش آن نیز متفاوت است همان طور که از نام محصول مشخص است، ذرت شیرین نسبت به سایر ارقام ذرت، همانند ذرت منجمد درصد قند بالاتری دارد، البته میزان شیرینی ذرت تنها به نژاد آن وابسته نیست و عوامل دیگری مثل زمان برداشت و نحوه نگهداری نیز بر این مقوله تاثیر می گذارند.

تهیه محصول به قیمت خرید ذرت منجمد مکزیکی می تواند حاشیه سود بالایی برای شما و هر تاجری که قصد خرید این محصول را داشته باشد دارد و برای خرید عمده کنسرو ذرت دلپذیر مکزیکی منجمد شده می توانید از طریق مجموعه آراد برندینگ  اینکار را انجام دهید و فقط کافیست در فرم آغار به همکاری شماره تلفنتان را وارد نموده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و با توجه به تخصصی که دارند در این زمینه به شما اطلاعات کافی در مورد بسته بندی و مصرف آن به شما خواهند داشت.

خرید ذرت شیرین

به طور کلی در هنگام خرید یا فروش ذرت شیرین، و ذرت آردی باید میزان تردی و شیرینی دانه های ذرت را مورد بررسی قرار داد، زیرا این مشخصات مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده کیفیت محصول به شمار می روند.

دانه ذرت شیرین، و ذرت بو داده منبع غنی فیبر محسوب می شود، همچنین حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز بدن است، به عنوان مثال از ویتامینهای گروه بی، ویتامین سی و املاح معدنی فسفر و کلسیم نام می بریم که نقشی حیاتی در حفظ سلامت بدن ایفا می کنند.

قیمت خرید کنسرو ذرت شیرین کیلویی ارزان است

بدون شک در هنگام انتخاب و خرید ذرت شیرین، بیش از هر چیز باید به کیفیت و میزان تازگی آن توجه نمود، اما علاوه بر این بسیاری از مشتریان در هنگام بررسی کیفیت محصول در مورد قیمت ذرت شیرین نیز سوال می کنند.

ذرت شیرین نسبت به سایر ارقام ذرت، همانند ذرت منجمد درصد قند بالاتری دارد، البته میزان شیرینی ذرت تنها به نژاد آن وابسته نیست و عوامل دیگری مثل زمان برداشت و نحوه نگهداری نیز بر این مقوله تاثیر می گذارند.

بی تردید کیفیت ذرت شیرین، همچنین رنگ و میزان درشتی دانه های ذرت، بیشترین تاثیر را بر قیمت آن دارند، اما علاوه بر این مسائلی مانند محل کشت و تولید ذرت، نژاد یا گونه گیاهی ذرت شیرین، زمان برداشت و میزان تازگی محصول، همچنین شیوه خرید و فروش نیز تا حد زیادی تعیین کننده قیمت ذرت شیرین می باشند.

برخلاف باور عده ای از مردم، زرد یا سفید بودن دانه ذرت، همچنین میزان درشتی و مشخصات ظاهری، ارتباطی با طعم یا میزان شیرینی آن ندارند، بلکه در میان گونه های مختلف ذرت زرد و سفید می توان نمونه های شیرین را پیدا کرد.

 

ذرت منجمد مکزیکی کیلویی

یکی از ویژگی خوبی که ذرت مکزیکی ایرانی داراست شیرین بودن و آب دار بودن ان است که بدلیل دارا بودن نشاسته ذرت و املاحی که در آن وجود دارد می توانید در مراسمات و مهمانی ها از آن استفاده نمایید.

ذرت ایرانی محصولی باکفیت بوده در شهرهای مختلف ایران زیر کشت می رود و کشاورزان توانسته اند با استفاده از بذر مرغوب که با آب و هوای ایران سازگاری دارد.

زمان داشت و برداشت آن حدود چهار ماه می باشد که برای اینکه آنها را ذخیره کند تا در اغذیه فروشی و رستوران استفاده گردد منجمد کرده تا دانه های آن سالم بمانند.

قیمت خرید کنسرو ذرت شیرین کیلویی ارزان است

افرادی که می خواهند رژیم برای چاق شدن بگیرند پیشنهاد می شود روزانه 100 گرم کنسرو ذرت شیرین آماده مکزیکی مصرف کنند تا از کربوهیدارت موجود در آن استفاده نمایند تا کالری موجود در آن برای افزایش قدرت شده و برای ورزشکاران بسیار مهم می تواند باشد که استفاده نمایند.

مصرف ذرت مکزیکی در ایران بیشتر به عنوان تنقلات رایج می باشد و در بازار دکه هایی وجود دارد که فقط ذرت مکزیکی سرو می کنند و نحوه کارشان به این صورت است.

که ابتدا ذرت منجمد شده را در ظرفی داغ تفت داده تا نرم گردد و با قارچ و چیپس و پنیر پیتزا مخلوط کرده تا آماده شود و با ادویه هایی مثل گلپر و آویشن و فلفل و نمک آماده خوردن می شود و به سرعت آماده می شود.

روش دیگر استفاده در سالاد می باشد که در کتار سبزیجات تازه با روغن زیتون و سس آماده استفاده می گردد رایج ترین نوع مصرف کباب کردن ذرت مکزیکی است که در زمانی کمی کاملا پخته می شود که برای خوش طعم شدن آنرا در آب نمک قرار داده تا خنک شده و قابل استفاده گردد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز