خبرگزاری کار ایران

چرا قیمت جهانی خرید کنسانتره سیب افزایش یافت؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۷۴

با توجه به افزایش قیمت محصولات غذایی به خاطر تحولات سیاسی منطقه خاورمیانه، قیمت کنسانتره سیب نیز افزایش پیدا کرده که البته هم اکنون با توجه به تولید داخلی این محصول قیمت آن در کشور نازل تر از قیمت جهانی می باشد.

کنسانتره سیب یکی از مهم ترین محصولات صادراتی این حوزه می باشد که بهترین نوع کیفی آن دارای بریکس 65 بوده و با قیمت بسیار خوبی توسط این مجموعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. علاوه بر سیب درختی محصولات دیگری نیز به صورت چهار فصل در این مجموعه تولید و قابل عرضه و فروش به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

سیب یکی از میوه های خوشمزه و خوش طعم است که از آن برای تولید محصولات مختلفی می توان استفاده نمود. سیب به خاطر خواص فراوانی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است.

این محصول به وفور در ایران تولید و علاوه بر تازه خوری برای تولید سایر محصولات نیز فرآوری می گردد که در مجموعه آراد برندینگ بهترین نوع آن قابل خریداری است.

یکی از مواد پرکاربردی که نقش مهمی در تولید آب میوه در صنایع غذایی دارد کنسانتره سیب است که از قیمت خرید و فروش مطلوبی برخوردار می باشد. به طور کلی سیب دارای خواص و مزایای منحصر به فردی می باشد.

بر اساس نظر پزشکان و متخصصین غذا و گوارش، سیب در جایگاه یک میوه به عنوان یک غذای کامل شناخته می شود چرا که می تواند منابع سرشار و مغذی از انواع ریز مغذیها و ویتامینها را برای بدن شما تامین نموده و روزی سرشار از خوشحالی و خرسندی را برای تان پدید آورد.

قیمت کنسانتره سیب

کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده های سیب قرمز در جهان می باشد که گونه های مختلفی از آن توسط کشاورزان تولید و به بازار عرضه می شود.

همانطور که می دانید سیب به تنهایی در رنگ های مختلفی نیز تولید می شوند که اغلب سبز، قرمز یا زرد هستند.

سیب ها که به صورت کلی به سه رنگ دسته بندی می شوند ولی از نظر ارقام تعدادشان بیش از اینهاست که از نظر طعم، زمان برداشت، مزه، اندازه و حتی شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند.

از گونه های مهم و مختلفی که در ایران پرورش می گردد می توان به موراد زیر اشاره نمود:

• سیب گلاب

• سیب مکینتاش

• سیب ارومیه

• سیب مراغه

• سیب لبنانی

• سیب سلطانی

چرا قیمت جهانی خرید کنسانتره سیب افزایش یافت؟

این موارد بخشی از گونه های سیب در ایران است که در برخی مناطق در فصول مختلف قابل برداشت است قیمت جهانی کنسانتره سیب مرغوب ممکن است کمی بالاتر باشد.

اما به طور کلی سیب در کشور ایران در فصل پاییز برداشت می شود که بهترین نوع سیب ها در ایران می باشد.

سالانه به میزان قابل توجهی سیب از باغات مختلف کشور برداشت می گردد که بخشی از آن برای تازه خوری به شهرهای مختلف ارسال و در سردخانه ها انبار شده و کم کم در بازار توزیع می شوند.

برخی دیگر نیز که اغلب دارای کیفیت های پایین تری هستند و برای تازه خوری مناسب نیستند برای مصارف صنعتی به کارخانه ها مختلف در سطح کشور ارسال می شوند و در نهایت به محصولی قابل استفاده تبدیل و فرآوری می گردند.

یکی از مهم ترین دستاوردها و محصولاتی که در کشورمان بسیاری از کارخانه ها توانستند به انجام برسانند تولید کنسانتره میوه می باشد.

فروش کنسانتره سیب

یکی از دسرهای بسیار خوشمزه و البته شناخته شده که در آمریکا نیز طرفداران پروپاقرص و زیادی را برای خود دست و پا کرده است و فروش بسیار زیادی دارد پای سیب می باشد که با استفاده از کنسانتره سیب، آرد، دارچین، روغن، شکر و قطعات سیب خرد شده تهیه می شود و با فروش آن سالانه عده زیادی از شیرینی فروشیهای این کشور به کسب درآمد می پردازند. با ما همراه باشید تا شما را برای یک دسر عصرانه شیک و خوشمزه راهنمایی نماییم.

برای شروع می توانید با الک کردن 200 گرم آرد گندم شروع کنید و سپس شکر و نمک را به آن اضافه نمایید و به خوبی آن را هم بزیند سپس یک قالب کره 100 گرمی را خرد نموده و به ترکیب تان اضافه نمایید و سپس آب را به آن اضافه نمایید تا خوب خمیر تان جا بیفتد البته اگر مایل باشید می توانید از شیر نیز استفاده نمایید.

فرق آنها در این است که اگر از شیر استفاده نمایید دسر پای سیب شما نرم و لطیف خواهد شد. حال ترکیب تان را داخل قالب از پیش چرب شده بریزید و آن را با در فر قرار دهید و دمای فر را بر روی 210 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه قرار دهید نوش جان کیک شما آماده است.

چرا قیمت جهانی خرید کنسانتره سیب افزایش یافت؟

مجموعه ما به عنوان یکی از موفق ترین و معتبرترین شرکتهای تولید کننده انواع کنسانتره میوه جات از جمله سیب درختی شناخته می شود که با استفاده از بهترین و مرغوب ترین ارقام میوه جات و سیب درختی نسبت به تهیه و فرآوری آنها اقدام می نماید. خرید کنسانتره سیب نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور ها طرفدار دارد. بعلاوه استفاده از لابراتوارهای فوق پیشرفته و آزمایشگاه تعیین سلانت و کنترل کیفی مجموعه با رصد دائم کیفیت کنسانتره ها و محصولات تولیدی می کوشد تا محصولاتی در خور شان کشور عزیزمان را به هموطنان و مشتریان خارجی این محصولات ارائه و عرضه نماید به همین منظور از تمامی فعالیت و تجاری که تمایل به مشارکت در طرحهای سرمایه گذاری و اخذ نمایندگی فروش و یا خرید این محصولات را دارند دعوت می شود تا با مراجعه با سایت شرکت ما نسبت به ارتباط با مشاورین و کارشناسان مجرب ما اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز