خبرگزاری کار ایران

بهترین راه های قانونی مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۱۵

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان را دارند، بدون شک سوال‌های زیادی در خصوص شرایط و روند مهاجرت خود دارند و قطعا یکی از مهم‌ترین موضوعات در بحث مهاجرت، داشتن آگاهی و اطلاعات کافی در این زمینه است.

متقاضیان مهاجرت به کانادا، آمریکا و انگلستان  باید قبل از هر اقدامی به کمک یک مشاور مهاجرتی، اطلاعات لازم را کسب نمایند. سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی به مدیریت خانم ونوس ایرجی، یک تیم مهاجرتی با تخصص، دانش و تجربه بالا در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان است که تجربه موفق انجام صدها پرونده مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

شما می‌توانید با کمک مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی به راحتی از شرایط مهاجرت آگاهی پیدا کنید و نسبت به اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با راه‌های قانونی مهاجرت به کانادا، آمریکا و انگلستان بیشتر آشنا شوید.

مشاورین مهاجرت افرادی هستند که به متقاضیانی که می خواهند برای تحصیل، کار، سفر یا اهداف تجاری مهاجرت کنند، پشتیبانی، مشاوره و کمک حقوقی ارائه می دهند.

مهاجرت به کانادا با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

 

کانادا قصد دارد از بیش از 1.3 میلیون مهاجر جدید بین سال‌های 2022 و 2024 استقبال کند! برای مهاجرت به کانادا روش‌ها و برنامه‌های مهاجرتی زیادی وجود دارد.

در اینجا 5 روش مهاجرت به کانادا را معرفی کرده‌ایم:

  1. برنامه اکسپرس انتری (Express Entry)

سیستم اکسپرس انتری یکی از محبوب‌ترین، ارزانترین و سریعترین برنامه‌های مهاجرتی است که هدف آن جذب افراد تحصیلکرده و متقاضیانی است که دارای تخصص‌های فنی و حرفه‌ای هستند. نحوه گزینش افراد بر اساس رتبه‌بندی است و افرادی که دارای امتیازات بالاتر از حد نصاب باشند انتخاب شده و برای آنها دعوتنامه (ITA) ارسال می‌شود. سپس افراد انتخاب شده معمولا 2 ماه فرصت دارند که مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

  1. برنامه اسپانسرشیپ خانواده (Family Class Sponsorship)

مهاجران در کانادا می‌توانند از بستگان خود حمایت مالی کنند تا به طور دائم به کانادا بیایند. برای اینکه واجد شرایط حمایت مالی از بستگان خود باشید، باید شهروند یا مقیم دائم کانادا باشید. همچنین افرادی که می‌توانید اسپانسر آنها شوید، همسر و فرزندان زیر 22 سال شما (در این مورد استثناهایی وجود دارد) هستند.

  1. ویزای کار LMIA

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا ابتدا پیشنهادهای شغلی از کانادا دریافت می‌کنند، برای ویزای کار اقدام می کنند و سپس بر این اساس به کانادا مهاجرت می‌کنند. LMIA شامل تایید دولت کانادا برای یک پیشنهاد شغلی کانادایی است.

  1. برنامه های نامزد استانی (PNP)

مسیر PNP یکی از روش‌های محبوب برای مهاجرت به کانادا است. استان‌های کانادا مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر استان‌های کانادا برنامه‌های مهاجرتی خود را توسعه داده‌اند که اغلب منجر به یک روند مهاجرتی سریع می‌شوند. برنامه‌های مهاجرتی PNP عموماً مستلزم آن است که متقاضیان پس از ورود به کانادا در استان‌های مربوطه اقامت داشته باشند.

  1. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

دولت کانادا برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی، برنامه‌های مهاجرتی متنوعی را ایجاد کرده که بر اساس آن سرمایه‌گذاران کشورهای دیگر می‌توانند ثروت و سرمایه خود را به کانادا بیاورند و با سرمایه‌گذاری قابل توجه در کانادا به رشد اقتصادی کانادا کمک کنند.

برنامه‌های مهاجرتی مختلف برای سرمایه گذاری در کانادا عبارتند از:

  • سرمایه‌گذاری از طریق برنامه نامزد استانی (PNP)
  • سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ
  • سرمایه‌گذاری از طریق خرید بیزینس
  • سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی
  • برنامه سرمایه گذار مهاجر در کبک (QIIP)

مهاجرت به کانادا کار آسانی نیست. برای اینکه بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید، مراحل زیادی را باید طی کنید. همچنین، این فرآیند می‌تواند چندین ماه و در برخی موارد چندین سال طول بکشد. مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با داشتن دانش کافی در زمینه مهاجرت به کانادا همراه و راهنمای شما خواهند بود.

مهاجرت به انگلستان با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

بهترین راه های قانونی مهاجرت

کیفیت بالای زندگی، سیستم آموزشی عالی و شهرهای چندفرهنگی انگلستان این کشور را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای مهاجرت افراد تبدیل کرده است، همچنین بهترین شهرهای انگلستان برای اقامت مهاجران شامل لندن، ادینبورگ، بیرمنگام، منچستر و ریدینگ هستند.

انگلستان که یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در جهان است، مجموعه‌ای از گزینه‌ها را برای افرادی که به دنبال اقامت هستند، ارائه می‌دهد. به طور معمول، افراد باید ابتدا به طور موقت به انگلستان نقل مکان کنند و سپس برای ILR درخواست دهند. برخی از راه‌های مهاجرت به انگلستان عبارتند از:

  • مهاجرت به انگلستان از طریق پیشنهاد شغلی
  • اقامت در انگلستان از طریق تحصیل
  • اقامت از طریق ازدواج با یک شهروند انگلیسی یا مقیم دائم
  • مهاجرت به انگلستان به عنوان یک کارآفرین و راه اندازی یک بیزینس
  • مهاجرت به انگلستان به عنوان سرمایه‌گذار

برای مهاجرت به انگلستان، داوطلبان به نمره آیلتس بالایی نیاز دارند و باید تمام معیارهای حرفه‌ای، قانونی و مالی را داشته باشند. این معیارها به مسیر مهاجرت انتخابی شما بستگی دارد. مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی به متقاضیان کمک می‌کنند تا مسیر صحیح مهاجرتی را شناسایی کنند و سپس در هر مرحله از پروسه مهاجرت همراه شما خواهند بود.

مهاجرت به آمریکا با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

افراد زیادی سالانه برای بازدید، کار و زندگی به آمریکا مهاجرت می‌کنند. همچنین آمریکا به عنوان سرزمین فرصت‌ها شناخته شده است. برای بازدید یا در نهایت اقامت آمریکا، متقاضیان باید ویزای معتبر یا گرین کارت دریافت کنند که می‌توان آن را از طریق تعدادی از روش‌های مهاجرتی دریافت کرد.

انواع ویزای آمریکا عبارت است از:

  • گرین کارت کانادا از طریق خانواده
  • گرین کارت مبتنی بر اشتغال
  • گرین کارت بشردوستانه
  • گرین کارت از طریق لاتاری
  • گرین کارت با اقامت طولانی مدت
  • سایر گرین کارت‌ها

بهترین راه های قانونی مهاجرت

این روزها، قوانین و مقررات و معیارهای واجد شرایط بودن برای اخذ ویزای آمریکا کمی سخت‌تر شده است. برای همین ضروری است که درخواست مهاجرت شما به آمریکا از ابتدا تا انتهای پروسه درخواست، به درستی بررسی شود. مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی در فرآیند پیچیده مهاجرت که پیش روی شما است، همراهتان خواهند بود و با مشاوره درست با کمک شما عزیزان از بین گزینه های مهاجرتی، مناسب‌ترین برنامه و روش مهاجرتی را برایتان انتخاب می‌کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز