خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه بازرگانی شرکت باراد هوادریا؛

شرکت باراد هوا دریا شرکتی معتبر در زمینه حمل و نقل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۴۵

مدیر توسعه بازرگانی شرکت باراد هوادریا عنوان کرد: شرکت باراد هوا دریا در سال 1393 توسط مدیرانی با تجربه در زمینه حمل و نقل در ایران تاسیس و موفق به دریافت مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری شد. این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآزموده و همکاری با خطوط هوایی و کشتیرانی معتبر بین المللی قادر به حمل لوازم منزل و اضافه بار مسافر به مقاصد آسیا، اروپا، خاورمیانه، آمریکای شمالی و جنوبی ، آفریقا و اقیانوسیه است.

 

حسین پوراسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،‌ گفت: این شرکت عضو سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، فدراسیون بین المللی شرکتهای بارفرابری (FIATA)، انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران (ITCA)، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران و اتحادیه های رسمی بین المللی دیگر است.

وی با بیان اینکه شرکت باراد هوا دریا نماینده شرکت نیپون اکسپرس ژاپن است، ‌افزود: این شرکت همچنین نماینده رسمی فروش هواپیما ایران ایر و ماهان در ایران است و با خطوط هوایی و کشتیرانی معتبر قرارداد دارد.

مدیر توسعه بازرگانی شرکت باراد هوادریا اظهار کرد: شرکت باراد هوا دریا سرویس های مختلف و گسترده ای در جهت صادرات و واردات برای صاحبان کالا و صنایع وبازرگانی کشور ارائه می دهد.

وی در خصوص بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،  دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی گفت: در 2 سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این نمایشگاه برگزار نشده؛‌ امسال با برگزاری مجدد این نمایشگاه فرصت خوبی برای حضور فعالان این حوزه بود. خوشبختانه امسال استقال خوبی از نمایشگاه شد.

پوراسماعیلی ادامه داد: امسال برخی از شرکت های دندانپزشکی و دارویی حضور نداشتند که بهتر بود این نمایشگاه به صورت تخصصی‌تر برگزار می شد.

وی اظهار کرد: امسال کشورهای ایتالیا، کره جنوبی و روسیه در نمایشگاه حضور داشتند؛ که در این بین محدودیت هایی برای شرکت های روسیه در شرایط موجود ایجاد شد که سعی شده با توجه به روابطی ک در سطح بین الملل وجود دارد این مسائل را برای آنها تسهیل کنیم و این امکان رو براشون فراهم شود که بتوانند در زمینه صادرات و واردات از این خدمات استفاده کنند.

 

حجم ویدیو: ۲۴۲.۷۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۳۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز