خبرگزاری کار ایران

چاپ روی تیشرت دخترانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۹۸

انتخاب کادو جذاب و سورپرایز کننده دور از تصور نیست چراکه در این مطلب قصد داریم زیبا ترین کادوها با قیمت مناسب ازجمله چاپ روی تیشرت دخترانه،چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ روی لیوان حرارتی را به  شما معرفی کنیم.

چاپ روی تیشرت دخترانه

چاپ روی تیشرت دخترانه

تیشرت ها در بین دختران از  محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و امروزه  تیشرت دخترانه در مدل های اسپان سفید،ملانژ طوسی،لانگ، جودون و.. تئتولید و عرضه میشود . در انتخاب تصویر برای چاپ روی تیشرت دخترانه  محدویتی وجود ندارد اما پیشنهاد می شود جهت چاپ از عکس های با کیفیت خود استفاده کنید. اگر به هر دلیلی تصمیم به گرفتن عکس  برای  چاپ روی تیشرت دارید یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به آتلیه ها است. اگر امکان مراجعه به آتلیه برای شما فراهم نیست می توانید با رعایت قواعد کلی عکاسی مانند نورپردازی و ژست  عکس های خوبی برای چاپ بر روی تیشرت بگیرید. نکته قابل توجه اینکه تصویری که بر روی تیشرت چاپ می شود باید متناسب با سن استفاده کننده باشد مثلا برای دختران بهتر است از تصاویر فانتزی و شخصیت های هنری مورد علاقه جهت چاپ  استفاده شود.

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ روی تیشرت دخترانه

استفاده از چاپ تیشرت عکسچاپ با طرح دلخواه باعث خاص شدن پوشش شما می شود چراکه طرح روی این تیشرت ها خاص سلیقه شما می باشد. یکی از بهترین کاربرد های تیشرت اسپان جهت کادو است و شما می توانید با چاپ طرح دلخواه ،عزیزان خود را سورپرایز نمایید.این مدل تیشرت در همه رده های سنی طرفدار دارد و یکی از بهترین موارد جهت کادو مناسبتی می باشد. از شما دعوت می شود برای چاپ عکس روی تیشرت به  سایت عکسچاپ مراجعه نمایید وطرح دلخواه خود را بر روی تیشرت اسپان و یا سایر مدل ها چاپ کنید.

ماندگاری چاپ روی لیوان حرارتی

چاپ روی تیشرت دخترانه

قابلیت چاپ روی لیوان حرارتی سبب شده امروزه  از محصول برای سورپرایز کردن عزیزان استفاده شود .ساختار بسیار خوب جنس سرامیک و کیفیت بسیار خوب چاپ سابلیمیشن باعث شده که ماندگاری طرح چاپ شده روی لیوان حرارتی  بسیار بالا باشد ولی برای افزایش این ماندگاری لازم است که از این لیوان نگهداری اصولی شود . در بعضی از مواقع افراد با اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی اقدام به شستشو لیوان می کنند و این باعث می شود که به ساختار طرح چاپ شده آسیب وارد شود و توصیه ما برای شستشو این است که این کار را بدون  استفاده از محلول های شوینده قوی و اجسام زبر انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز