خبرگزاری کار ایران

جدیدترین مدل‌های وان و جکوزی در فروشگاه پخش تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۴۳۴

با خرید وان و جکوزی برای منزل می توانید خستگی یک روز کاری سخت را برطرف کنید. یکی از مهمترین مکان های منزل حمام و سرویس بهداشتی می باشد. استفاده از لوازم شیک و با کیفیت در فضای حمام و سرویس بهداشتی نشان دهنده توجه و اهمیت به اعضای خانواده می باشد. معمولا در اکثر حمام ها وان وجود دارد. لم دادن در آب گرم و استراحت در آن می تواند باعث ایجاد آرامش و تجدید قوای بدن شود. وان حمام در انواع اشکال و طرح ها تولید می شود.

خرید وان و جکوزی را می توانید متناسب با فضای حمام و بر اساس نظر و سلیقه خود انجام دهید. اندازه وان حمام را باید بر اساس قد کسانی که از آن استفاده می کنند در نظر بگیرید. کوچک بودن وان حمام می تواند باعث ناراحتی و عدم استفاده درست از آن شود. همچنین اگر بیش از اندازه بزرگ باشد پر و خالی کردن آن کمی مشکل است و باعث هدر رفت آب می شود.

در هنگام خرید وان و جکوزی باید به کیفیت و نکات لازم در این زمینه توجه داشته باشید. استفاده از وان و جکوزی در خانه ها می تواند باعث ایجاد آرامش شود. جکوزی یک حوضچه بسته شبیه وان است که از آن برای رفع خستگی و ماساژ عضلات استفاده می شود. مهمترین نکته در هنگام نصب جکوزی توجه به اندازه های محیط نصب می باشد. معمولا استفاده از جکوزی چند ساعت قبل از خواب می تواند باعث ایجاد آرامش و خواب بهتر شود. همچنین استفاده مکرر از جکوزی به کاهش وزن کمک شایانی می کند.

شما می‌توانید برای خرید جدیدترین مدل‌های وام و جکوزی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به بزرگترین فروشگاه وان و جکوزی، فروشگاه پخش تهران مراجعه کنید. جهت مراجعه غیر حضوری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی این مجموعه به نشانی www.pakhshetehran.com مراجعه کنید و برای مراجعه حضوری به این فروشگاه از نشانی آن که در وب سایت پخش تهران قرار داده شده است استفاده کنید.

فواید استفاده از وان و جکوزی

جدیدترین مدل‌های وان و جکوزی در فروشگاه پخش تهران

 افرادی که مشغله کاری زیاد دارند سعی می کنند با خرید وان و جکوزی مقداری از خستگی های خود را برطرف کنند. مهمترین فایده ای که می توانیم برای جکوزی در نظر بگیریم رفع خستگی و آب درمانی می باشد. با فشاری که آب به بدن وارد می کند گردش خون در بدن بالا می رود. این گردش خون بالا باعث ایجاد آرامش و برطرف شدن استرس ها می شود.

وان و جکوزی در ظاهر با یکدیگر تفاوتی ندارند و هردو محلی برای انباشته کردن آب محسوب می شوند. اما باید بگوییم که وان و جکوزی از لحاظ کارکرد با یکدیگر متفاوت می باشند. جکوزی دارای جت ها و فواره هایی است که از کنار دیواره ها آب را پرتاب می کند. پرتاب آب و برخورد آن به بدن می تواند به عنوان نوعی ماساژ برای بدن محسوب شود و به همین دلیل قیمت جکوزی کمی بیشتر از وان است. اما وان دارای این قابلیت نمی باشد و کنترل دما و اندازه آب را باید خودمان انجام دهیم. وان دارای سیستم بسیار ساده ای است که تمام کارها به صورت دستی توسط خود ما انجام می شود.

تنوع قیمت‌های وان و جکوزی در پخش تهران

جدیدترین مدل‌های وان و جکوزی در فروشگاه پخش تهران

قیمت وان به مواردی مانند اندازه، طرح و کیفیت بستگی دارد. هرچه کیفیت و کارایی یک محصول بیشتر باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

قیمت جکوزی نیز با توجه به کیفیت و قدرت پرتاب آب آن بالا و پایین می شود. هرچه قابلیت های جکوزی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. برای بررسی دقیق قیمت می توانید به مراکز فروش آن مراجعه کنید.

خرید جدیدترین مدل‌های وان و جکوزی از پخش تهران

هنگام خرید وان و جکوزی باید به تعداد پمپ ها و موتورهای آن توجه کنید. فشاری که پمپ جکوزی ایجاد می کند با قدرت ماساژ آن رابطه مستقیم دارد. ارتفاع وان و جکوزی نکته دیگری است که هنگام خرید وان و جکوزی باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا ارتفاع بالاتنه هر شخص با شخص دیگر متفاوت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وان می توانید با این لینک مراجعه نمایید  : همه چیز در مورد وان حمام

شما می‌توانید بهترین و جدیدترین مدل‌های وان و جکوزی را از سایت پخش تهران به نشانی www.pakhshetehran.com مراجعه کنید؛ البته می‌توانید به صورت حضوری هم از طریق آدرس‌ فروشگاه پخش تهران که در وب سایت آن قرار داده شده است به این مجموعه مراجعه کرده و هر مدل وان و جکوزی که مدنظر دارید را از آن خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز