خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۲۱۸

کتاب یکی از مواردی می باشد که در زندگی همه ما نقش بسیار موثری دارد، از کودکان گرفته تا سالمندان همه به نوعی نیازمند کتاب و مطالعه آن می باشند. مثلا دانش آموزان و دانشجویان حتی اگر علاقه یا میلی به مطالعه آزاد نداشته باشند اما مجبور هستند که کتاب های درسی و کمک درسی را مطالعه و بررسی کنند، همچنین افرادی که طالب علم و دانش و ارتقاء زندگی خود هستند نیز به مطالعه آزاد در زمینه های دلخواه می پردازند تا در موفقیت و رشد آن ها تاثیر گذار باشد تا بتوانند با سرعت بیشتر و دیدگاه متفاوت تری مسیر پیروزی و رسیدن به هدف خود را طی کنند، به همین دلیل است که کتاب در زندگی همه ما به شکل های مختلفی وجود دارد.

قیمت کتاب و خرید کتاب با تخفیف

یکی از مسائلی که در امر خرید این روزها بسیار مهم است قیمت کتاب است، شاید خیلی وقت ها و خیلی جاها دیده باشیم که افراد مختلف دلیل کم مطالعه بودن و علاقه کمخود به کتاب را قیمت کتاب ها می دانند برای همین شاید اگر مرجعی برای خرید کتاب با تخفیف یافت شود هم بهانه این افراد از بین برود و هم افرادی که واقعا به دنبال خرید کتاب هستند سود بیشتری از این موضوع برده و کتاب های مورد نیاز خود را با هزینه کمتری تهیه کنند به همین دلیل امروز در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت و منابعی معتبر برای خرید کتاب با تخفیف معرفی خواهیم کرد.

 

چه سایتی برای خرید کتاب با تخفیف مناسب است؟

سایت پیشنهادی ما برای خرید کتاب با تخفیف های متنوع و جذاب ویرا کتاب می باشد، ویرا کتاب تنها در امر تخفیف دهی پیشرو نمی باشد در ویرا کتاب شما با خیال راحت می توانید کتاب مدنظر خود را تهیه کنید چرا که همه جوانب موجود و موارد مهم در امر تهیه کتاب به بهترین شکل ممکن در این مجموعه رعایت خواهد شد.

اگر بخواهیم تنها به کلمه تخفیف نگاه کنیم سایت های فراوانی وجود دارند که کتاب ها را به صورت تخفیفی و جشنوراه ای به مشتریان خود ارائه خواهند داد،  اما در نظر گرفتن نکات مختلفی هنگام سفارش کتاب مهم است تا یک کتاب با چاپ یا ترجمه بی کیفیت و... را تنها به خاطر تخفیف اعمال شده تهیه نکنیم، به همین علت است که ما ویرا کتاب را برای سفارش کتاب مناسب می دانیم همچنین در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

کیفیت چاپ کتاب

یکی از موارد مهم در خرید کتاب، کیفیت چاپ کتابی است که میخواهیم سفارش دهیم، ویرا کتاب تمامی کتاب ها را از انتشارات اصلی و مولف آن ها تهیه می کند پس از این بابت خیالتان راحت باشد که بهترین کیفیت کتاب موجود را تهیه می کنید.

کیفیت کاغذ استفاده شده

با توجه به اینکه کتاب های تهیه شده از مرجع اصلی و انتشارات اصلی می باشند، تمامی کتاب های قابل سفارش از فروشگاه ویرا کتاب از بهترین کاغذی که برای آن کتاب استفاده شده است تهیه و برای شما ارسال می شود.

ترجمه اصلی و بدون مشکل

یکی دیگر از موارد مهم برای سفارش کتاب های خارجی ترجمه شده به زبان ما این است توسط مترجمی قوی ترجمه شده باشد تا متن کتاب را به درستی منتقل کند و متوجه آن شویم، فروشگاه ویرا کتاب، کتاب های قرارداده شده در سایت را از بهترین مترجمان تهیه کرده و اطلاعات متجرم را برای آسودگی خاطر در صفحه کتاب در سایت نیز درج می کند.

گارانتی و ضمانت وجود مشکل در کتاب

همانطور که در قوانین خرید از فروشگاه ویرا کتاب آمده است: "در صورت وجود هر مشکلی در محصول (مشکل چاپی، صحافی و …) ، خریدار محترم حداکثر بعد از گذشت 7 روز کاری فرصت دارد محصول را به فروشگاه ویراکتاب برای بررسی ارسال نماید."

پشتیبانی و پاسخگویی

علاوه بر تمامی موارد اشاره شده در بالا که مربوط به کتاب می باشد شما برای لذت بردن و آرامش بیشتر هنگام سفارش یک محصول نیاز به پشتیبان و پاسخگو دارید که در قبال شما مسئول و وظیفه شناس باشد، مجموعه ویرا کتاب در همین زمینه راه های ارتباطی مختلفی برای سفارش و پشتیبانی از مشتریان در نظر گرفته است که هم در ادامه و هم در آخر این مطلب می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

چه نوع کتاب هایی را می توانیم با تخفیف خرید کنیم

انواع کتاب ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی ویرا کتاب با تخفیف ویژه خریداری کنید مثل کتاب های دانشگاهی، کتاب های روانشناسی، کتاب های کمک درسی، کتاب های عمومی، کتاب های فنی مهندسی، کتاب های بورس و سرمایه گذاری و کتاب های دیگر موضوعات.

همچنین در صورتی که کتاب مدنظرتان در ویرا کتاب موجود نباشد می توانید کتاب مدنظر را از طریق فرم تماس در سایت یا به صورت تلفنی سفارش داده تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما تهیه و ارسال شود.

روش ثبت سفارش و خرید کتاب از ویرا کتاب چگونه است

روش خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی ویرا کتاب به صورت ثبت سفارش آنی از سایت، ثبت سفارش تلفنی و ثبت سفارش از طریق واتس اپ می باشد که هرکدام از این روش ها را با هم بررسی می کنیم.

ثبت سفارش و خرید آنلاین از سایت

در این روش شما با مراجعه به سایت و جستجوی هر کتاب از طریق جعبه جستجو یا از طریق دسته بندی ها و... به صفحه کتاب مورد نظر هدایت خواهید شد، پس از بررسی اطلاعات کتاب می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و اطلاعات تماس و دریافت کتاب را وارد کرده تا کتاب موردنظرتان در سریع ترین زمان ممکن درب منزل و یا آدرس دلخواهتان به شما تحویل داده شود.

ثبت سفارش کتاب به صورت تلفنی

یکی دیگر از روش های ثبت سفارش کتاب از فروشگاه ویرا کتاب به صورت تلفنی می باشد، شما با برقراری تماس با شماره های: 02166959395 – 02166465330 می توانید با ارتباط با پشتیبانی ویرا کتاب هم برای کتاب مدنظرتان از مشاوره برخوردار شوید و هم کتابی که مدنظر دارید را به صورت تلفنی سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

ثبت سفارش کتاب از طریق واتس اپ

ویرا کتاب در واتس اپ هم سفارشات شما را دریافت می کند، با ارسال پیام به شماره: 09198821260 در واتس اپ می توانید کتاب های خود را سفارش دهید.

کتاب های ناموجود برای شما تهیه می شود

اگر کتابی که برای خرید مدنظرتان قرار گرفته در سایت موجود نبود و یا آن را پیدا نکردید تنها کافی است از طریق راه های معرفی شده در بالا به پشتیبانی ویرا کتاب متصل شوید و موضوع را با پشتیبانی درمیان بگذارید، در صورت امکان کتاب های مدنظرتان تهیه و برای شما ارسال خواهد شد.

اطلاعات کامل مجموعه ویرا کتاب:

آدرس سایت: viraketab.com

تلفن های تماس: 02166959395 – 02166465330

پشتیبانی واتس اپ: 09198821260

پشتیبانی تلگرام: 09198821260

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز