خبرگزاری کار ایران

نظم بخشی ظروف با جدیدترین ارگانیز و تقسیم کننده کشو !!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۶۹۹

به گزارش ایلنا و به نقل از ایما یراق، مردم در ایام قدیم تمامی خانه ها دارای یک سبد در کنار سینک ظرفشویی خود بودند که از این سبد به عنوان جای ظروف شسته شده استفاده می شد . امروزه این سبد ها جای خود را به وسیله ای به نام آبچکان دادند که در مدل های مختلف در بازار یافت می شود .

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع نظم دهنده های ظروف آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید  

آبچکان رو میزی : این مدل آبچک بر روی سینک قرار گرفته وجنس این آبچک ها از استیل ، فلز آبکاری شده ویا روکش دار می باشند .آبچکان رومیزی دارای مدل های یک طبقه و دو طبقه می باشد . جاگذاری ظروف در این مدل آبچک ها به این صورت بوده که در طبقه اول رگال بشقاب و در طبقه دوم جای لیوان و کاسه تعبیه شده است . این تفکیک جای گذاری باعث شده است که آسیب کمتری به ظروف وارد شود .  آبچک ها دارای رنگ های مختلفی از قبیل نقره ای ، طلایی ، سفید و ... می باشند . این نوع آبچک دارای سینی مخصوص در قسمت زیرین سبد آبچک می باشد که آب اضافه ظروف در آن جمع شود و جنس این سینی ها اکثرا از پلاستیک می باشد . 

آبچکان آویز : این مدل از آبچک ها بر روی میله ای که بین کابینت دیواری و زمینی یا در قسمتی کنار سینک به دیوار نصب میشود آویز شده و این مدل هم در مدل های یک طبقه و دو طبقه موجود می باشد . جنس این مدل از آبچک هم از استیل یا فلز آبکاری شده یا روکشدار می باشد و در قسمت زیرین آبچک سینی قرار دارد که آب ظروف در آن جمع شده و مانع خیس شدن سطح زیرین آبچک می شود .

آبچکان پشت پنجره ای : این مدل از آبچک ها در آشپزخانه هایی که کابینت سینک در زیر پنجره قرار گرفته و امکان استفاده از آبچکان داخل کابینت دیواری و آبچکان آویز وجود ندارد از این نو آبچک ها استفاده می شود . در این مدل از آبچک تمامی نیازهای کاربر مثل جا کاردی ، جای لیوان ، جای اسکاچ و جای ظروف به طور مجزا طراحی شده است . طراحی پایه های این مدل از آبچک به صورتی بوده که کاملا تراز و متعادل بوده و جای هیچ نگرانی بابت برگشت ظروف نیست . 

آبچکان داخل کابینت : این مدل از آبچک ها دارای دو مدل یک طبقه و دو طبقه می باشند که  با پایه های مخصوص روی بدنه کابینت بالای سینک نصب می شود . در مدل یک طبقه جای ظروف و لیوان ها در یک طبقه در کنار هم قرار گرفته است . در مدل دو طبقه یک طبقه به طور کامل به دارای رگال ظروف و طبقه دوم به طور کامل جای لیوان و کاسه می باشد ودارای رگال نمی باشد . در بعضی از مدل های دو طبقه ، طبقه اول دارای سینی می باشد تا آب اضافه ظروف در آن جمع شود و بر روی سینک چکه نکند .

از انواع آبچکان برای خشک نمودن ظروف در دمای اتاق استفاده می شود اما برخی ظروف هستند که به طور دائم در حال استفاده از آن ها هستیم و به علت تنوع تفکیک آنها از هم سخت می باشند.

این ظروف شامل قاشق،چنگال و کفگیر و ... هستند که معمولا درون کشو ها قرار میگیرند تا دسترسی سریع به آنها داشته باشیم اما تعدد آنها معمولا باعث بهم ریختگی کشو می شود از این رو شما به اکسسوری جدا کننده و نظم دهنده کشو نیاز دارید.

تقسیم کننده کشو کابینت : در تمامی آشپزخانه ها یک یا دو کشو به قاشق و چنگال و چاقو و وسایل این چنینی اختصاص داده می شود . آشفتگی در این کشو ها باعث کلافگی و گاهی باعث آسیب دیدن دست کاربر می شود . استفاده از تقسیم کننده کشو ها در کابینت این مشکل را حل کرده و نظم خاصی به کشو ها داده و هر وسیله در جای مشخص خود قرار می گیرد .

تقسیم کننده های کشو دارای متریال ساخت مختلفی بوده  و نسبت به توان مالی و نیاز مشتری طراحی شده است .

نوع اول از جنس pvc بوده که دارای ضخامت مناسب و در دو رنگ سفید و طوسی تیره می باشد و امکان برش دادن این تقسیم کننده ها از هر طرف 5 سانتی متر وجود دارد  . جای وسایل در این مدل ثابت بوده و تغییر نمی کند . 

نوع دوم از جنس چوب بوده و دارای ابعاد خاص می باشد و تنظیم کننده ها به صورت ثابت در این تقسیم کننده ها وجود دارند .

نوع سوم تقسیم کننده های تنظیمی هستند که متناسب با ابعاد کشو در عرض ، قابلیت تنظیم سایز را دارد .

نوع چهارم تقسیم کننده های کشو قابلیت تنظیم کردن تمام قسمتها در قالب کشو را دارد و نسبت به اندازه استفاده قابل تغییر می باشد .نکته قابل عرض در پایان مقاله این موضوع می باشد که همگی این محصولات جز محصولاتی هستند که می توانید از سایت فروشگاه ایما یراق تهیه کنید تا در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز