خبرگزاری کار ایران

ایجاد حریم خصوصی برای استخرهای روباز با بهره گیری از سقف متحرک

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۱۸

بسیاری از افراد ترجیح می دهند در فضای باز شنا کنند اما اکثر افراد به خصوص آنهایی که ویلای اختصاصی دارند تمایل دارند در فضای خصوصی و در حریم خصوصی به شنا کردن بپردازند.

سقف متحرک استخر بهترین گزینه برای محرم سازی و مسقف کردن استخرهای روباز می باشد. با شروع فصل تابستان تمایل به استفاده از استخرهای روباز در بین عموم مردم زیاد می شود، اما بسیاری از افراد به علت آفتاب شدید از این کار منصرف میشوند و یا به دلیل نداشتن فضای خصوصی و اشراف سایرین به استخر خصوصیشان قید شنا کردن در استخر را میزنند .

برای آن که فضای استخر شما کاملا از آفتاب شدید در تابستان دور بماند و فضای استخرتان شخصی سازی شود بهترین انتخاب بهره گیری از سقف متحرک استخر می باشد . وجود سقف متحرک تجهیز شده به جداره های شیشه ای موتورایز گزینه ای ایده آل برای تمام فصول می باشد،ایجاد فضای محصور که مانع کثیف شدن آب استخر توسط عوامل خارجی می شود.

سقف برقی پارچه ای این امکان را به شما می دهند تا در صورت عدم نیاز به سقف ،آن را با فشردن یک دکمه جمع کنید و در مواقع نیاز باز کنید . این نوع سقف ها در برابر سرما ، گرما ، آفتاب شدید مقاوم هستند.

ایجاد حریم خصوصی برای استخرهای روباز با بهره گیری از سقف متحرک

سقف متحرک استخر از3 بخش اصلی تشکیل شده است :

  1. پارچه سقف متحرک

غشاء مورد استفاده در این نوع سقفها که به پارچه پی وی سی مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است.که شرکت سایه روشن برای سقفهای متحرک خود از غشاء پی وی سی شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه استفاده می کند که این غشائها دارای 5 سال گارانتی می باشند و طول عمر مفید آنها 40 سال می باشد و از دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را تحمل میکنند.

  1. موتور سقف متحرک

نوع موتورهای بکار رفته در سقفهای متحرک از نوع موتور توبولار می باشد. سایه روشن از سه نوع موتور در سقف های خود استفاده می کند.موتورهای بکر آلمان که این موتورها در کشور آلمان تولید می شوند واز نظر مهندسین ما کیفیت و ویژگی های کارکردی بی نظیری دارند. بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که برند معتبر جهانی است و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی شده که نمونه بهینه با  همان 5سال گارانتی موتورهای آلمانی و فرانسوی می باشد.

  1. سازه آلومینیومی

در صنعت سقفهای متحرک، این سازه‌ها را از فلزات مختلفی اعم از آلومینیوم، فولاد و … تولید میکنند. مرغوب ترین نوع  سازه‌ها با طراحی‌ فنی حرفه‌ای و در نظر گرفتن ضخامت مناسب، از بیلت های فابریک و خالص با آلیاژ 6063 آلومینیومی تولید میشوند و در موارد مورد نیاز هسته ای فولادی یکپارچه در میان آن ها در نظر گرفته میشود.

ایجاد حریم خصوصی برای استخرهای روباز با بهره گیری از سقف متحرک

قیمت سقف متحرک استخر

عوامل بسیار زیادی در قیمت سقف متحرک تاثیر گذار می باشد. میزان تراکم مصرف یراق آلات و اکسسوریها در مساحت مورد نظر، کیفیت آلومینیوم مصرفی، نوع موتور به کار رفته و تعداد موتور مورد استفاده و همچنین نوع وبرند پارچه استفاده شده در سقف از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت می باشد. برای براورد دقیق قیمت سقف متحرک ابتدا باید ابعاد و اندازه فضای باز مورد نظر خود را اندازه گیری نمایید و از طریق تماس با کارشناسان شرکت سایه روشن قیمت نهایی سقف متحرک خود را درخواست نمائید.

تیم فنی و مهندسی سایه روشن با ویژگی  تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از 300 پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با پنجره گیوتینی و شیشه اسلایدینگ افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد. متخصصین ما به واسطه تجربه 50 ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از ،سقف متحرک استخر،سقف متحرک حیاط خلوت،سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ،سقف متحرک روف گاردن می باشند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز