خبرگزاری کار ایران

دانلود آهنگ امو بند دلمو میخواد + بیوگرافی امو بند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۰۹۴

قطعه جدید امو بند به نام «دلم میخواد» منتشر شد.

گروه موسیقی امو بند (Emo Band) یکی از گروههای جوان و پر طرفدار در موسیقی پاپ کشورمان است و با همکاری سه خواننده خوش صدا به نام های افشین کامیار، سعید قنبرپور و میثم کمالی و همچنین رضا پناهی به عنوان تنظیم کننده فعالیت خود را آغاز کردند و اولین آلبوم رسمی خود را با نام آرام در ۲۴ اردیبهشت سال ۹۶ منتشر کردند.

بیوگرافی مختصر اعضای گروه

افشین کامیار متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۷۱  در تهران و ... وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به خواندن و نوازندگی پیانو داشت. در دوران تحصیلات دبیرستان در سن ۱۶ سالگی با رضا پناهی که در آن زمان نوازنده ویلن بود  و یک استودیو خانگی داشت آشنا شد. 

سعید قنبرپور ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۷۱ در آذربایجان شرقی متولد شد و اکنون ساکن تهران است. وی از دوران کودکی و نوجوانی علاقه شدیدی به خوانندگی داشت و در دوران تحصیلات راهنمایی برای مشارکت در سرود های مدرسه مورد استقبال معلمین و دوستانش قرار می گرفت. در سن ۱۵ سالگی پدر خود را بر اثر تصادف از دست داد و در کنار تحصیل به صورت نیمه وقت مشغول کار بود. در ۱۷ سالگی برای خود گیتار خرید و در کلاسهای آموزشی شرکت کرد.

میثم کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۲ در خراسان رضویو در حال حاضر ساکن تهران است. از کودکی به خوانندگی علاقه داشت و همیشه در گروه های سرود مدرسه به عنوان تکخوان گروه برگزیده میشد. بعد از چند سال تصمیم گرفت یک قطعه برای خودش بخواند. برای ضبط صدا و تنظیم این کار به استودیو رضا پناهی رفت.

بدین ترتیب اعضای امو بند در این استودیو با هم آشنا شده و تصمیم به همکاری در قالب یک گروه گرفتند.

البته مدتی است که میثم کمالی بنا به دلایلی از این گروه جدا شده و به صورت مستقل فعالیت هنری خود را ادامه میدهد.

این گروه پرطرفدار و جوان پسند کارهای متعددی  همچون «دیوار»، «دلم میره برات»، «نه نگو نه»، «تو فرق داری»، «ماه خوشگلم»، «همدم»، «میدونستم» و ... را منتشر کرده اند.

جدیدترین قطعه این گروه «دلم میخواد» با ترانه محمد مبارکی، موزیک محمد محتشمی و تنظیم رضا پناهی به تازگی منتشر شده است.

هم اکنون میتوانید برای شنیدن قطعه جدید اموبند و همچنین برای دانلود آهنگ های شاد و ریتمیک، دانلود آهنگ های غمگین و احساسی و دسترسی به آرشیو هنرمندان خوش صدای کشور به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود آهنگ های جدید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز