خبرگزاری کار ایران

مجموعه اسنپ، از تاکسی اینترنتی تا سوپر اپلیکیشن

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۲۹

اسنپ، نامی آشنا که تقریبا همه ما وقتی اسم آن را می‌شنویم ابتدا تاکسی اینترنتی در ذهنمان نقش می‌بندد، و حتی مانند گوگل که در زبان انگلیسی تبدیل به فعل شده‌است (به معنای جست‌وجو در سایت گوگل)، اسنپ نیز در زبان فارسی به نوعی به معنای درخواست تاکسی اینترنتی استفاده می‌شود. اما خدمات این شرکت به درخواست تاکسی اینترنتی محدود نمی‌شود. اسنپ پس از پنج سال فعالیت به عنوان اپلیکیشن درخواست تاکسی، به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات متنوع تبدیل شد که امروزه بیش از پانزده بخش متفاوت اعم از سفارش آنلاین غذا، سوپرمارکت آنلاین، بلیط پرواز داخلی و خارجی، دکتر، اسباب کشی و... را در خود جای داده است.

اسنپ از کجا آغاز کرد؟

در زمستان 1393 اسنپ فعالیت خود را با عنوان تاکسی یاب، که مشابه شرکت اوبر که یک استارتاپ جهانی است، آغاز کرد.  تاکسی یاب، که اولین پلتفرم تاکسی اینترنتی در ایران است و امروزه به نام اسنپ شناخته می‌شود؛ کار خود را در محدوده‌های مرکزی شهر تهران آغاز کرد و با رشد فزاینده 100 درصدی در ماه‌های اولیه خود در هرماه تبدیل به اولین و بزرگ‌ترین خدمات‌دهنده حمل‌ونقل اینترنتی کشور شد.

اسنپ از همان ابتدا برای جذب بیشتر کاربران، برای مشتریان خود خدمات جالب و متنوعی را از قبیل ارائه انواع کد تخفیف اسنپ، ارائه خدمات از طریق دو روش (اپلیکیشن و نسخه تحت وب)، امکان به اشتراک گذاری سفر، امنیت مسافران و... را ارائه می‌دهد.

امکانات نرم‌افزار اسنپ چیست؟

پس از پنج سال از شروع کار اسنپ و با همه‌گیر شدن این نرم‌افزار بین مردم، این شرکت تصمیم گرفت که خدمات خود را هم در زمینه حمل و نقل و هم در سایر زمینه ها گسترش دهد. هم‌اکنون خدمات این اپلیکیشن درزمینه حمل و نقل شامل درخواست تاکسی اسنپ، اسنپ رز (مخصوص بانوان)، اسنپ باکس (خدمات پیک موتوری اسنپ)، اسنپ بایک (سفر با موتورسیکلت)، اسنپ وانت و اسباب کشی می‌‍باشد.

خدمات اسنپ فقط به حمل و نقل ختم نمی‌شود. احتمالا نام اسنپ فود (سفارش آنلاین غذا، نان و شیرینی) به گوش شما خورده باشد یا حتی از دریافت کنندگان خدمات اسنپ فود نیز باشید. علاوه بر اسنپ فود سایر خدمات اسنپ شامل سوپرمارکت آنلاین (تهیه اقلام روزانه)، بلیط پرواز داخلی، بلیط پرواز خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار، رزرو هتل، رزرو اقامتگاه، دکتر، فروشگاه، سرمایه‌گذاری (خدمات غیر حضوری بورس و سرمایه‌گذاری)، سرویس اعتباری (پرداخت) و اسنپ کلاب (باشگاه مشتریان اسنپ) می‌باشد.

این نرم‌افزار بخشی را نیز برای ثبت‌نام رانندگان در نظر گرفته است. به گزارش اسنپ در سال 1399 بیش از 2 میلیون 400 هزار راننده در ناوگان اسنپ خودرو ثبت‌نام کرده اند که 97.4% این افراد را مردان و 2.6% این افراد را زنان تشکیل می‌دهند.

اسنپ خدمات متنوعب را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است که از جمله این خدمات معافیت از کمیسیون برای رانندگان دارای معلولیت، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا، زنان سرپرست خانواده و بیماران مبتلا به هموفیلی می‌باشد.

مجموعه اسنپ، از تاکسی اینترنتی تا سوپر اپلیکیشن

سفارش آنلاین غذا، نان و شیرینی با اسنپ فود

یکی از معروف‌ترین خدمات اسنپ، سفارش غذا یا همان اسنپ فود می‌باشد. تاریخچه اسنپ فود برمی‌گردد به استارتاپی که در سال 1388 به نام زودفود با سرمایه گذاری شخصی آغاز به کار کرد. این ایده در جهان خیلی ایده جدیدی نبود اما در ایران برای اولین بار بود که اجرا می‌شد. بعد از 8 سال فعالیت زودفود و پس از آنکه اعتبار خوبی در این سال‌ها بدست آورد، هولدینگ اسنپ، در سال 1396 مالکیت تجاری زودفود را به دست آورد و نام آن را به نام تجاری اسنپ فود تغییر داد. در سال 1396 تعداد رستوران‌هایی که در سراسر کشر با زودفود همکاری داشتند حدودا 1000 عدد بود اما این رقم امروز به بیش از 3000 عدد رسیده است.

خدمات اسنپ فود برای ساکنین کدام شهرها میسر می‌باشد؟

سفارش اینترنتی غذا در اسنپ، هم‌اکنون برای ساکنان شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، تبریز، اردبیل، بندرعباس، خرم‌آباد، کرمانشاه، کیش، بیرجند، نیشابور، همدان، ساری، بوشهر، کاشان، یزد و بیش از 130 شهر دیگر ایران فعال است. از برنامه‌های اسنپ این است تا برای تمام کاربران خود از تمام شهرهای کشور، امکان سفارش آنلاین غذا را فراهم کند.

ویژگی‌ها و امکانات اسنپ فود چیست؟

از ویژگی‌های برجسته اسنپ فود می‌توان به ثبت سفارش آنلاین، تنوع در غذا، جستجوی پیشرفته، جستجوی رستوران، تنوع در سفارش (امکان سفارش غذا، کیک، شیرینی، آب میوه و بستنی و حتی نان)، امکان پرداخت اعتباری، حضوری و غیر حضوری، کمپین و تخفیف (امکان شرکت در کمپین‌های دوره‌ای و دریافت کد تخفیف اسنپ فود و یا تخفیف کلی برروی رستوران‌های منتخب) و امکان سفارش شبانه غذا اشاره کرد.

یکی از کمپین‌های معروف اسنپ فود، فود پارتی است که در ساعاتی مشخص از روز، برخی از رستوران‌ها روی برخی از محصولات خود تخفیف‌های نسبتا زیادی را اعمال می‌کنند. اسنپ فود کمپین‌های دوره‌ای دیگری نیز دارد که در هر کمپین پس از انجام مراحلی، کدهای تخفیف اسنپ فود را دریافت می‌کنید.

مجموعه اسنپ، از تاکسی اینترنتی تا سوپر اپلیکیشن

اسنپ مارکت، سوپرمارکت آنلاین اسنپ

فروشگاه بامیلو که در سال 1391 توسط رامتین منزهیان راه‌اندازی شد، جدی‌ترین رقیب فروشگاه‌های اینترنتی ایران ازجمل دیجی کالا به حساب می‌آمد و همین رقابت باعث شد تا بامیلو در کمترین زمان ممکن به رشدی چشمگیری برسد و علاوه بر این، به خلاقیت دیجی کالا هم کمک به‌سزایی کند. پس از گذشت چند سال، در سال 1397 خبر تعدیل نیرو و تعطیلی همیشگی بامیلو به گوش رسید. سپس از دل بامیلو، سوپرمارکت آنلاین هولدینگ اسنپ یعنی اسنپ مارکت متولد شد. همچنین همکاری بین اسنپ مارکت و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای هایپراستار بصورت گسترده شکل گرفت.

پس از ظهور اسنپ مارکت و داغ شدن بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی، رقابت بر سر این بازار بازار بالا گرفت تا جایی که فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیز مانند فروشگاه اینترنتی پوشاک مدیسه، دست به راه‌اندازی بخش تخصصی سوپرمارکت زدند.

دسته‌بندی محصولات اسنپ مارکت

اسنپ مارکت تمام انتظارات مشتریان از یک سوپرمارکت اینترنتی را برآورده می‌کند. دسته‌بندی محصولات این فروشگاه شامل: مواد غذایی، لبنیات، مواد شوینده، مواد آرایشی و بهداشتی، تنقلات، چاشنی و ادویه، کنسرو و غذای آماده، مواد پروتئینی و نان و شیرینی می‌باشد.

ویژگی‌ها و خدمات اسنپ مارکت چیست؟

از ویژگی‌های اسنپ مارکت می‌توان به ثبت سفارش آنلاین، فعال بودن در بیشتر شهرهای کشور، تنوع بالای محصولات مصرفی روزانه، کمپین‌ها و تخفیف‌ها، پشتیبانی تمام وقت، پرداخت آنلاین و زمان تحویل سفارش اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته اسنپ مارکت، ارائه تخفیف‌های متنوع می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ از این تخفیف‌ها باخبر شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت، اپلیکیشن یا شبکه‌های اجتماعی موپن و همچنین عضویت در خبرنامه موپن جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ مارکت را دریافت کنید.

شهرهای محل فعالیت اسنپ مارکت

اسنپ مارکت هم‌اکنون در17 شهر ایران که شامل شهرهای تهران، یزد، قم، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، رشت، لواسان، بوشهر، کرمان، نیشابور، همدان، ارومیه و قزوین فعال می‌باشد و در تلاش است که خدمات خود را در تمام شهرهای ایران به مخاطبان خود ارائه دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز