خبرگزاری کار ایران

جادوی کسب و کارهای بزرگ برای افزایش فروش چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۲۴

همیشه افزایش فروش برای صاحبین کسب و کارها در ذهن‌شان به عنوان بزرگترین دغدغه قرار دارد. از طرفی دیگر هم مشتریان به دنبال خریدی ارزان قیمت هستند. اینکه در هر مقطعی از کار، اهداف و راهکارهای فروش تازه داشته باشید، می‌تواند برای کسب و کارتان مفید باشد. فروش موفق یک هدف نیست، بلکه یک نتیجه است! افزایش فروش هم تابعی از انجام درست چند کار است. با این اوصاف اگر می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، به راهکارهای جدیدی نیاز دارید؛ تعیین کردن کدهای تخفیف شگفت انگیز!

خرید بدون تخفیف ممنوع!

همان‌طور که گفتیم همه ما به دنبال خریدی ارزان قیمت و عاشق تخفیف‌های هیجان انگیز هستیم. خرید کردن همیشه یکی از لذت بخش‌ترین کارها بوده و هست. حال اگر خرید کردن با تخفیف همراه شود، به تجربه‌ای به یاد ماندنی تبدیل می‌گردد. پس بدون تخفیف،‌ خرید نکنید!

مجموعه تاپ کوپن همواره سعی می‌کند تا بروزترین کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف مانند دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود و ... را در سایت و اپلیکیشن خود قرار دهد. شما می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک، کد تخفیف مناسب خود را پیدا کرده و خرید دوست داشتنی خود را انجام دهید. ناگفته نماند که کدهای تخفیف در تاپ کوپن به صورت رایگان ارائه می‌شوند و بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافه، می‌توانید از این کدها استفاده کنید.

چرا خرید حضوری اشتباه است؟!

آیا شما هم فکر می‌کنید که خرید حضوری بهتر است؟! باید بگوییم که این‌طور نیست! در خرید حضوری، فروشنده هر قیمتی بگوید، شما باید بپردازید و اگر نخواهد هم به شما هیچ تخفیفی نمی‌دهد. با این حال، در خرید اینترنتی می‌توانید از انواع تخفیف‌ها و جشنواره‌های مجموعه‌های مختلف باخبر شوید، در کمپین‌های آن‌ها شرکت کنید و تخفیف‌های هیجان انگیزی بگیرید. شما می‌توانید با پیدا کردن کد تخفیف فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود، خریدی با تخفیف داشته باشید.

یک باور غلط!

شاید خیلی از ما فکر کنیم که اگر کالایی را به صورت حضوری بخریم، خرید ارزان‌تر و باکیفیت‌تری خواهیم داشت؛ اما این یک باور غلط است! باوری که اکثر اوقات باعث گران‌تر خریدن محصولات مختلف می‌شود. به عنوان مثال، اگر خرید سوپرمارکتی داشته باشید و به صورت حضوری به مراکز خرید مراجعه نمایید، باید همه هزینه محصولات را بدون تخفیف پرداخت کنید. این باعث گران‌تر خریدن کالاها می‌شود؛ حتی اگر به مراکز خرید بزرگ و بورس فروش محصولات مراجعه کنید! اما اگر به صورت اینترنتی خرید کنید، می‌توانید کد تخفیف مناسبی را برای فروشگاه مورد نظر خود پیدا کرده و خرید به صرفه‌ای داشته باشید.

شش راه افزایش فروش که رقبایتان نمیخواهند شما آن را بدانید!

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و می‌خواهید در سال جدید، فروش بیشتری داشته باشید، بهتر است راهکارهای تازه‌ای را امتحان کنید. در ادامه برخی از ترفندهای مهم برای افزایش فروش و تحول شگرف در کسب‌وکار شما را توضیح می‌دهیم که احتمالاً رقبای شما در این زمینه فعالیتی نداشته‌اند!

۱. تبلیغات هدفمند داشته باشید

فرقی ندارد فروش حضوری باشد یا اینترنتی، تبلیغات هدفمند اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا خریدار از روی تبلیغ است که تصمیم می‌گیرد کالا را بخرد یا نه! تبلیغ مهارت مهم در فروش است و شما باید تبلیغات خود را در جایی انجام دهید که مشتریان در آنجا حضور داشته باشند.

اگر تبلیغ خوبی داشته باشید و آن را چندین بار انجام دهید، برند شما در ذهن مشتریان بالقوه ثبت خواهد شد. حواستان باشد که در تبلیغات نباید به مشتری بگویید که کسب و کارتان چقدر خوب است، بلکه باید به مشتری بگویید که چه ارزش افزوده‌ای برای او دارید.

۲. تخفیف یا بهتر است بگوییم جادو!

جادوی کسب و کارهای بزرگ برای افزایش فروش چیست؟

تخفیف همیشه روش موثری برای جذب مشتری بوده و هست. کد تخفیف یک بازار پیشنهادی برای کاربران است. این بازار را کسب‌ و کارهای بسیار بزرگی در دست دارند و از طریق آن هر روز مشتریان بیشتری را ترغیب به خرید محصولات خود می‌کنند. از بین این کسب و کارها می‌توان دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، اکالا و ... را نام برد که یکی از بزرگترین و بهترین مجموعه‌های آنلاین هستند. اگر شما این بازار را از دست دهید، در واقع بخش بسیار بزرگی از مشتریان را از دست داده‌اید.

همچنین کسب و کارهایی که به تازگی تأسیس شده‌اند یا مشتریان زیادی ندارند، می‌توانند با استفاده از تخفیف‌های متنوع و ارائه کدهای تخفیف هیجان انگیز، فروش خود را دچار تحول بزرگی کنند و پا به پای مجموعه‌های به نام و بزرگ پیش بروند.

مشتریان در ابتدا به خاطر تخفیف از شما خرید می‌کنند و اگر کالا کیفیت خوبی داشته باشد، دوباره به شما مراجعه خواهند کرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که تخفیف در حدی نباشد که محصولات شما را بی ارزش نشان دهد و همچنین در حدی باشد که مشتری ترغیب به خرید شود.

بدین ترتیب، شما می‌توانید مشتریان دائمی را با ارائه کد تخفیف و محصولات باکیفیت پیدا کنید.

۳. در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید

فرصتی دیگر برای جذب مشتریان بالقوه، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی است. نیازی هم نیست که در همه شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید. تنها کافی است در یک شبکه اجتماعی، به خصوص اینستاگرام، فعال باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید. هر کالا و خدماتی که داشته باشید، می‌توانید مشتریان خود را در اینستاگرام پیدا کنید. بهتر است برنامه‌ریزی داشته باشید و پست‌هایی با عکس و کپشن‌های جذاب تهیه کنید تا خودتان نتیجه شگرف آن را ببینید.

۴. راه‌های پرداخت بیشتر، خرید راحت‌تر!

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، روش‌های خرید و پرداخت را بیشتر کنید. به عنوان مثال، هم در وب‌سایت خود و هم در اینستاگرام ثبت سفارش داشته باشید. امکان پرداخت درب منزل را برای مشتری فراهم بیاورید. اکثر افراد نمی‌توانند در همان خرید اول به فروشگاه اعتماد کرده و هزینه را پیش از دریافت سفارش، واریز کنند.

۵. شناخت روانشناسی قیمت‌گذاری

ترفندهای مختلف قیمت‌گذاری که با روانشناسی ارتباط دارند را شناسایی و مطالعه کنید. این روش در نهایت به قیمت‌گذاری بهتر و فروش بیشتر منجر می‌شود.

به عنوان مثال، یکی از ترفندهای فوق العاده این است که برای تخفیف‌های خود، تایمر بگذارید. زمان پایان تخفیف را مشخص کنید تا کاربر بداند که پس از اتمام این زمان، باید کالا را با قیمت بیشتری بخرد. بدین ترتیب، مشتری ترغیب می‌شود تا کالا را سریع‌تر و ارزان‌تر بخرد. این ترفندی است که اکثر رقبای شما، آن را به کار نمی‌برند و شما با استفاده از آن می‌توانید تحول شگفت انگیزی در کسب و کار خود ایجاد کنید.

۶. اعتماد مشتری‌ها را به نمایش بگذارید

هیچ ترفندی نمی‌توانند مانند مشاهده نظرات مشتریان قبلی، کاربر را به خرید تشویق کند. این تکنیک جادو می‌کند! پس شما هم در سایت خود قسمتی را برای نظرات کاربران قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر شما بخواهید یک مجموعه آنلاین را برای خرید انتخاب کنید، احتمالاً به سراغ دیجی کالا می‌روید، چرا که در این مجموعه می‌توانید تمامی نظرات کاربران قبلی را ببینید. دیجی کالا حتی نظرات منفی را هم به اشتراک می‌گذارد و بدین ترتیب اعتماد کاربران را به خود جلب می‌کند. پس شما هم سعی کنید حتماً نظرات منفی و مثبت را با کاربران به اشتراک بگذارید تا به شما اعتماد کرده و خرید کنند.

حال که با ترفندهای افزایش فروش آشنا شدیم، می‌دانیم که یکی از این روش‌ها، ارائه کد تخفیف به مشتریان است؛ اما این تخفیف‌ها را چطور و در کجا به مشتریان ارائه دهیم؟ باید بگوییم که ارائه تخفیف در سایت فروشگاه، خیلی راه خوبی نیست، چرا که تنها بازدیدکنندگان سایت خودتان این تخفیف‌ها را می‌بینند و کاربران جدید با شما آشنا نخواهند شد! پس بهتر است کدهای تخفیف خود را در سایت مرجع ارائه کدهای تخفیف به نمایش بگذارید. تاپ کوپن بزرگ‌ترین مرجع ارائه کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف و نام آشنا است که می‌تواند فروشگاه شما را به بازدیدکنندگان بسیاری معرفی کند.

بهترین وسیله برای افزایش فروش با جادوی تخفیف

جادوی کسب و کارهای بزرگ برای افزایش فروش چیست؟

حال که می‌دانید ارائه کد تخفیف به مشتریان تا چه اندازه می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، بزرگترین چالش این است که کد تخفیف کسب و کار خود را در چه بستری ارائه دهید؟ اگر می‌خواهید کدهای تخفیف شما بیش از ۲۰۰۰ بار در روز دیده شود و کسب و کار خود را دچار تحول شگرفی کنید؛ حضور در تاپ کوپن می‌تواند این مزیت را برای شما به ارمغان بیاورد.این کار برای صاحبین کسب و کارها مزایای مختلفی دارد که این موارد در نهایت باعث افزایش فروش می‌شود. اما چرا حضور در تاپ کوپن برای یک کسب و کار الزامی است؟

آمار بازدید بالای ۲۰۰۰تا در روز

تاپ کوپن روزانه بالای ۲۰۰۰ بازدید در سایت خود دارد که می‌تواند این تعداد را برای سایت شما هم فراهم بیاورد! اما چطور؟

افزایش تعداد بازدید سایت به افزایش تعداد مشتریان و فروش کسب و کار منجر می‌شود. به همین دلیل،‌ همواره افزایش بازدید سایت یکی از دغدغه‌های صاحبین کسب و کارها بوده است و به دنبال راهکارهایی برای بالا بردن تعداد بازدیدهای سایت خود هستند. یکی از مقرون به صرفه‌ترین و موثرترین روش‌ها، ارائه کد تخفیف است. اما کد تخفیف چگونه باعث افزایش بازدید سایت می‌شود؟ در ابتدا شما به عنوان صاحب کسب و کار باید برای محصولات خود، کدهای تخفیف مختلف تعریف کنید. سپس این کدها را به مجموعه تخفیفی تاپ کوپن ارائه دهید. تاپ کوپن بزرگ‌ترین مجموعه تخفیفی است که کد تخفیف شما را در سایت و اپلیکیشن خود منتشر می‌کند. بدین ترتیب، کاربران سایت تاپ کوپن، با مجموعه شما آشنا شده و وارد سایت‌تان می‌شوند.

در واقع، تاپ کوپن با ارائه کدهای تخفیف شما در سایت خود، بازدیدکنندگان را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. بدین ترتیب، بازدید سایت شما افزایش می‌یابد.

ثبت آنلاین کد تخفیف در 4 دقیقه!

تاپ کوپن در حال حاضر تنها پلتفرمی است که در آن امکان ثبت آنلاین کد تخفیف بدون هیچ تماس یا ایمیل یا معطلی وجود دارد. در صفحه ثبت آنلاین کد تخفیف شما تنها در ۴ دقیقه و با چند کلیک ساده می‌توانید کد تخفیف کسب و کار خود را ثبت کنید. در فرآیند ثبت کد تخفیف شما هیچ اپراتوری حضور ندارد و پس از آن بررسی نهایی کد شما در اسرع وقت توسط تیم ادمین انجام میشود و لینک کد تخفیف ثبت شده برای شما ارسال میگردد.

همچنین برای راحتی شما، یک ویدئو در این صفحه قرار دارد که به شما نشان می‌دهد چطور باید کد تخفیف را ثبت کنید. ثبت کد تخفیف در تاپ کوپن، بسیار ارزان و راحت است.

آیا به جز کد تخفیف راه دیگری برای جذب کاربران وجود دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که راه‌های دیگری هم برای جذب کاربران به جز کد تخفیف وجود دارد که یکی از آن‌ها رپورتاژ آگهی است. شما می‌توانید برای تبلیغ کسب و کار خود، از رپورتاژ آگهی تاپ کوپن استفاده کنید. بدین ترتیب،‌ رپورتاژ آگهی کسب و کار شما به صورت دائمی روی سایت تاپ کوپن ثبت می‌شود. همچنین بنر شما هم یک ماه روی اسلایدر اصلی تاپ کوپن ثبت می‌شود. با وجود بازدید بالای ۲۰۰۰ عدد در روز، سایت شما می‌تواند تا ۶۰۰۰۰ بازدید در ماه کسب کند. این تعداد بازدیدکننده می‌تواند به افزایش فروش شما کمک بزرگی کند.

با وجود اثربخشی بالا، چرا قیمت تبلیغات در تاپ کوپن مناسب است؟

تاثیر گذاری یک تبلیغ الزاما به هزینه‌ای که برای آن میشود ارتباطی ندارد. گاهی تبلیغات میلیونی اثر بخشی یک تبلیغ ارزان قیمت را ندارند. در تبلیغات تاپ کوپن شما میتوانید با یک صدم هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی و فقط با داشتن یک کد تخفیف، بنر، رپورتاژ و یا تلفیقی از این موارد، تحول را در کسب و کار خود حس کنید. دلیل قیمت های مناسب تبلیغات در تاپ کوپن کمک به کسب و کارهای نوپا، افزایش رضایتمندی صاحبان کسب و کار و ایجاد یک بستر رقابتی سالم برای کس و کارها است.

چکیده مطلب

تاپ کوپن بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مرجع کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف مانند دیجی کالا، اسنپ فود و ... است. کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف در سایت تاپ کوپن منتشر می‌شوند و شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می‌توانید تنها در عرض ۴ دقیقه کد تخفیف خود را در سایت ثبت کنید. ثبت کد تخفیف در تاپ کوپن می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت سایت شما روانه کرده و فروش‌تان را افزایش دهد. همچنین اگر کاربر سایت تاپ کوپن هستید این امکان برای شما وجود دارد که به صورت لحظه ای از کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف خانومی، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف اسنپ مارکت و دیگر مجموعه‌های بزرگ و کوچک استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز