خبرگزاری کار ایران

بهترین آموزشگاه کنکور در ایستگاه آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۴۶

هیچ موفقیتی بدون تمرین، ممارست و زحمت فراوان حاصل نخواهد شد. شما اگر در بهترین کلاس-های کنکور هم ثبت نام کنید و بهترین کتاب¬های کمک آموزشی را هم در اختیار داشته باشید، بدون تلاش و زحمت برای آموختن مطالب درسی به موفقیت نخواهید رسید.

به گزارش ایلنا، بی شک یکی از راه¬های موفقیت در زندگی از مسیر عبور موفق از آزمون کنکور می¬گذرد. اگرچه با وجود دانشگاه¬های آزاد، غیر انتفاعی و انواع مختلف قبولی در کنکور کار بسیار ساده ایست اما امروز رقابت بر سر به دست آوردن کرسی دانشگاه¬های معتبر است زیرا کسانی که در کنکور موفق به کسب رتبه¬های برتر می¬شوند، به احتمال زیاد در آینده دارای شغل مناسب، جایگاه فرهنگی و اجتماعی بالاتر و پیشنهادهای کاری فراوان خواهند بود. بنابراین مهمترین دغدغه¬ی این روزهای دانش¬آموزان و دانشجویان کشور موفقیت در آزمون سرنوشت¬ساز کنکور است. چگونه باید برای کنکور آماده شد و معیارهای انتخاب یک کلاس کنکور مناسب چیست؟ این سوالاتی است که در وهله اول در ذهن یک دانش¬آموز یا دانشجو شکل خواهد گرفت. در این مقاله قصد داریم تا این سوالات را پاسخ دهیم و همچنین یک منبع مناسب برای درج تبلیغات آموزشگاه¬های کنکور را معرفی کنیم.
 
چگونه آمادگی خود را برای کنکور افزایش دهیم؟
هیچ موفقیتی بدون تمرین، ممارست و زحمت فراوان حاصل نخواهد شد. شما اگر در بهترین کلاس-های کنکور هم ثبت نام کنید و بهترین کتاب¬های کمک آموزشی را هم در اختیار داشته باشید، بدون تلاش و زحمت برای آموختن مطالب درسی به موفقیت نخواهید رسید. برای موفقیت در کنکور نیز به آمادگی جسمی، ذهنی و روانی نیاز است که این آمادگی¬ها فقط با تمرین حاصل خواهد شد. تمرین نیاز به برنامه¬ریزی دقیق و مشاوره دارد. بنابراین استفاده از یک آموزشگاه کنکور که در برنامه¬ریزی و پشتیبانی شما کوشا باشد می¬تواند بسیاری از مشکلات شما را در مسیر موفقیت در کنکور حل کند. می¬توانید با اعتماد کردن به سایت ایستگاه آموزش از انتخاب یک آموزشگاه برتر کنکور مطمئن باشید.
 
به طور خلاصه اگر بخواهیم ذکر کنیم، حضور افراد با تجربه به منظور برنامه¬ریزی برای شما و همچنین داشتن انعطاف پذیری در برنامه¬ریزی مجزا برای هر فرد با توجه به خصوصیات و شرایط زندگی او دو رکن اساسی برای موفقیت در کنکور است. اما تمام این فاکتورها ابزاری در مسیر موفقیت شما هستند و تا زمانی که تلاش و پشتکار خود را به کار نگیرید موفقیت در کنکور نشدنی است. یک مشاور قوی می¬تواند در بازیابی انگیزه و روحیه شما در مسیر پر فراز و نشیب آمادگی برای کنکور کمک شایانی انجام دهد. تمامی آموزشگاه¬های کنکور موفق در ایران سعی در برطرف کردن این نقاط ضعف در دانش آموزان و دانشجویان دارند. 
مهمترین ویژگی¬های یک آموزشگاه کنکور خوب چیست؟
 
برخی از ویژگی¬های یک آموزشگاه کنکور خوب را می¬توان مطابق زیر دسته¬بندی کرد.
 
• مدیریت زمان
مدیریت زمان در کنکور از دو منظر بسیار اهمیت دارد. ابتدا از این منظر که سرعت تست زنی و مدیریت زمان جلسه کنکور یکی از فاکتورهای اساسی برای موفقیت در کنکور است. بنابراین آموزشگاه کنکور مناسب باید در این زمینه نیز به داوطلب آموزش¬های لازم را ارائه دهد. منظر دوم که در بحث مدیریت زمان تاثیر زیادی دارد این است که دانش آموزان و دانشجویان برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود باید در زمان مناسب اقدام به ثبت نام در کلاس¬های آموزشگاه کنکور بنمایند. هر چه این ثبت نام نسبت به روز کنکور فاصله¬دارتر باشد می¬توان به موفقیت داوطلب امیدوارتر بود زیرا که فرصت کافی برای مطالعه و مهارت افزایی در اختیار او و آموزشگاه کنکور قرار دارد. 
 
• مدیریت منابع درسی
مشاوران تحصیلی با تجربه بهترین کتاب¬های کمک آموزشی در هر یک از دروس کنکور را دانسته و با توجه به سوابق قبلی و نقاط ضعف داوطلب جدید بهترین پیشنهاد را برای منابع مطالعاتی یا آموزشی داوطلب انتخاب می¬کنند. در واقع استفاده از منابع و کلاس¬های مختلف باعث شاخه به شاخه پریدن است و در نهایت سطح علمی و مهارتی داوطلب کنکور هیچ پیشرفتی نخواهد داشت. باید این را در ذهن داشته باشید که اگر بهترین منابع درسی را برای مطالعه انتخاب نکنید کار شما برای موفقیت در کنکور بسیار دشوار خواهد بود. یک مشاور قدرتمند و باتجربه در صورت کافی نبودن زمان تا روز موعود کنکور، به شما کمک می¬کند تا یکسری از منابع را حذف کرده و تمرکز خود را بر روی منابع درسی پر اهمیت تر بگذارید. بنابراین آموزشگاه کنکور خوب مشاوران قدرتمندی دارد که نحوه مدیریت منابع آموزشی و درسی را به خوبی فراگرفته¬اند. ایستگاه آموزش سایتی است که می¬تواند بهترین آموزشگاه¬ها با مشاوران قدرتمند را به شما معرفی کند.
 
• شیوه مطالعه
هر فرد شیوه مطالعه مخصوص به خود را دارد. برخی از افراد مطالعه در صبح زود را می¬پسندند و چه بسا تعداد کثیری هستند که در آرامش شب به مطالعه می¬پردازند. اما نظم و بهره¬وری بالا در مطالعه منابع کنکور بالاترین میزان اهمیت را دارد. در مطالعه خود باید منظم باشید و هیچوقت نسبت به برنامه¬ریزی مطالعه خود بدون تعهد نباشید. نکته دیگر این است که باید در کوتاه¬ترین زمان مطالعه بیشترین بهره¬وری از منابع آموزشی را داشته باشید. این دو نکته در روزهای اول شروع به مطالعه منابع کنکور کمی سخت و دشوار به نظر می¬رسد اما اگر سخت کوش و با پشتکار باشید به زودی برای شما تبدیل به عادت خواهد شد. 
 
• مدیریت مکان مطالعه
همانند زمان مطالعه، مکان مطالعه نیز برای هر فرد می¬تواند متغیر باشد. با توجه به خصوصیات شخصیتی یک فرد مطالعه در فضای آزاد یا مطالعه در فضای اتاق می¬تواند انتخابش باشد. اما مهمترین نکته در مکان مطالعه این است که عواملی که باعث برهم خوردن تمرکز شما می¬شوند را به سرعت حذف کنید. تمرکز در مطالعه منابع کنکوری باعث می¬شود که شما بیشترین بهره¬وری را در کوتاه¬ترین زمان ممکن داشته باشید. برخی از افراد هستند که فقط با قرار گرفتن در قالب کلاس به مطالعه مشغول خواهند شد و یک مشاور قدرتمند در یک آموزشگاه کنکور خوب می¬تواند به داوطلب این توصیه¬ را انجام دهد تا زودتر به شیوه مناسب مطالعاتی خود دست یابد. با توجه به ویژگی¬های بیان شده و تجارب بالای کادر سایت ایستگاه آموزش می¬توان گفت که یکی از منابع معتبر برای یافتن آموزشگاهی مناسب سایت ایستگاه آموزش است.
 
• مدیریت روابط خانوادگی
یک آموزشگاه کنکور خوب می¬تواند تاثیرات روانشناسی بسیار خوبی بر روی داوطلب داشته باشد. از آن¬جا که کنکور یک برهه زمانی خاص و ویژه برای هر دانش آموز یا دانشجویی خواهد بود بنابراین مدیریت روابط دوستانه و خانوادگی می¬تواند تاثیر زیادی در مدیریت زمان داشته باشد. توضیح و شفاف¬سازی میزان اهمیت آزمون کنکور توسط مشاور برای داوطلب و تاثیر روانی بر روی ذهن او به طور واضح می¬تواند باعث شود که ناخودآگاه مدیریت این روابط در زمان باقیمانده تا کنکور به خوبی انجام شود.
 
• مدیریت تلفن همراه و احساسات 
فضای مجازی جایی است که امروزه اکثر جوانان کشور بیش از 8 ساعت در روز را در آن می-گذرانند. طبیعتا 8 ساعت در روز زمان قابل توجهی است که اگر به مدیریت آن توسط داوطلب و مشاور او پرداخته نشود می¬تواند در سال¬های قبل از کنکور هدر برود. یک مشاور باهوش با برنامه-ریزی ساختاربندی شده و کاهش میزان سرگرمی داوطلب در فضای مجازی باعث خواهد شد که ساعت¬های مطالعه او به حد معقولی رسیده و موفقیت در کنکور در کمین او باشد. 
 
یکی از ویژگی¬های مهم ما ایرانی¬ها برتری محسوس احساسات بر عقل و منطق ماست. توانایی مدیریت هیجان و احساسات در روزهای قبل از کنکور و همچنین در روز کنکور یکی از مهمترین ویژگی¬های افراد برتر کنکور است. در این رابطه تمرین و شرکت در آزمون¬های آموزشگاه¬های کنکور می¬تواند کمک شایانی به داوطلب داشته باشد. مشاوران تحصیلی برتر می¬توانند در هر موقعیتی انگیزه داوطلب را برای موفقیت در کنکور قوت ببخشند و او را به سمت کسب رتبه برتر هل دهند.
 
نحوه مطالعه برای کنکور 
نحوه مطالعه منابع کنکوری با منابع تحصیلی یا امتحان¬های پایان ترم بسیار متفاوت خواهد بود. برای موفقیت در کنکور نیاز دارید برخی از اصول مطالعاتی را رعایت کنید. این اصول عبارتند از:
 
1) مطالعه با برنامه¬ریزی منظم: سعی کنید نظم در مطالعه منابع را رعایت کنید و به برنامه مشاوران خود پایبند باشید. بهتر است که دروس را به صورت تفکیکی بخوانید اما نظر نهایی وابسته به درکی است که مشاوران شما از شخصیت¬شناسی شما به آن رسیده¬اند.
 
2) خلاصه نویسی: مهمترین اصل در مطالعه کنکوری خلاصه نویسی است. اگر در زمان مطالعه یا تست زنی خلاصه نویسی نداشته باشید، در مرحله جمع بندی مطالعات خود با دردسری عظیم مواجه خواهید شد. ماندگاری مطالب در ذهن شما وابسته به کیفیت خلاصه نویسی شما خواهد بود.
 
3) برنامه¬ریزی برای حجم منابع درسی: اگر زمان شما برای کنکور کم باشد باید بدانید که چگونه حجم منابع کنکور را مدیریت کنید و کدام منابع را حذف کرده و کدامیک را مطالعه کنید.
 
4) استفاده از منابع مناسب: انتخاب بهترین کتاب¬ها و منابع آموزشی با مشورت با مشاورین کنکور باید انجام شود. 
 
5) حل تست: تست زنی شما را با نحوه سوالات آشنا خواهد کرد و بخش¬های مهم درسی را برای شما روشن خواهد کرد و مدیریت زمان در روز کنکور را به شما ناخودآگاه آموزش خواهد داد.
 
چطور آموزشگاه کنکور مناسب را انتخاب کنم؟
برای انتخاب یک آموزشگاه مناسب به شنیده¬ها اکتفا نکنید و خودتان به تحقیق در رابطه با انواع خدماتی که در هر آموزشگاه ارائه می¬شود تحقیق کنید. در این رابطه می¬توانید به سایت  نیز مراجعه کنید. ایستگاه آموزش با توجه به تجربه چندین ساله خود و تعداد بازدیدکننده بالا، تبلیغات آموزشگاه-های کنکور مشهور و برتر کشور را برعهده دارد. بنابراین برای مقایسه خدمات آموزشگاه¬های مختلف کنکور و همچنین آشنایی با سبک کاری آن¬ها به وب سایت ایستگاه آموزش مراجعه کنید.
به منظور دریافت مشاوره و آشنایی با آموزشگاه¬های معتبر کنکور به وبسایت ایستگاه آموزش به آدرس https://istgahamoozesh.com/ad-konkur/ مراجعه کنید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز