خبرگزاری کار ایران

بهترین صرافی ارز دیجیتال جیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۴۰۷

بسیاری از افراد برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال هستند تا خدمات مناسب و باکیفیت‌تری را دریافت کنند‌.

به طور کلی خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از مشاغل پردرآمد و سودآور دنیا به شمار می‌رود و روز به روز نیز به طرفداران این شغل افزوده می‌شود.

با توجه به تحریم‌هایی که بر ضد ایران اعمال شده است، در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی محدودیت‌هایی وجود دارد، به همین دلیل بهتر است که کاربران ایرانی به فکر پیدا کردن یک صرافی ارزهای دیجیتال معتبر ایرانی باشند.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال از بین صدها صرافی موجود، اولین و مهم‌ترین اقدامی است که قبل از خرید ارزهای دیجیتال باید انجام شود‌. در این مقاله قصد داریم معیارهای انتخاب مناسب‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتال را توضیح دهبم.

ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال

  • داشتن پشتیبانی آنلاین و شبانه‌روزی

داشتن پشتیبانی آنلاین، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شود‌. در بازار ارزهای دیجیتال معامله‌گران در همه ساعات شبانه روز امکان ترید کردن دارند؛ زیرا این بازار به صورت 24 ساعته فعال است. گروه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در این نوع صرافی‌ها وظیفه دارند که در صورت نیاز، به سوالات مطرح شده از طرف کاربران به سرعت پاسخ دهند و راهنمایی‌های لازم را ارائه نمایند‌ تا در صورت بروز مشکل در اسرع دقت آن را حال کنند. یکی از مهمترین مزیت‌ صرافی‌های ایرانی نسبت به صرافی‌های خارجی همین بحث پشتیبانی آنلاین است‌.

  • امنیت و سرعت

ارزهای دیجیتال توسط هیچ موسسه یا نهاد مرکزی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و کسی مدیریت این رمزها را بر عهده ندارد. این ارزها مانند پول‌های دیگر در بانک‌، صندوق سرمایه‌گذاری یا موسسات نگه‌داری نمی‌شوند‌. اما بهترین صرافی ارز دیجیتال با بیمه کردن کاربران می‌تواند از ارزهای دیجیتال آن‌ها نگه‌داری کند و از خطراتی مانند کلاهبرداری یا هک شدن حساب آن‌ها پیشگیری نماید و در صورت هک شدن، مبالغ از دست رفته را به آن‌ها باز گرداند. بعضی از صرافی‌ها نیز به جای بیمه کردن کاربران امنیت خود را افزایش می‌دهند تا از این طریق بتوانند از دارایی‌های مشتریان خود محافظت کنند. به طور کلی امنیت صرافی‌های معتبر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر چقدر که میزان ارزش دارایی‌های یک معامله‌گر بیشتر باشد، مسئله امنیت مهم‌تر خواهد بود. زیرا هدف از ذخیره ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین با ارزش بالاتر، دستیابی به سودهای بیشتر است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شرط لازم برای اطمینان و اعتماد به صرافی ارزهای دیجیتال آنلاین فقط امنیت نیست. بلکه در کنار امنیت باید به سرعت آن نیز توجه کنید‌. یک صرافی معتبر باید به سرعت بتواند مشکلات کاربران خود را رفع کند و اگر سرعت مناسبی نداشته باشد، گزینه مناسبی برای انتخاب نیست‌.

  • پایین بودن کارمزدها

فاکتور مهم دیگری که در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال مورد توجه قرار می‌گیرد، پایین بودن کارمزدها می‌باشد. در صرافی‌های خارجی کارمزدها به صورت دلار از کاربران دریافت می‌شوند اما در صرافی‌های معتبر ایرانی، باید کارمزدها را به صورت ریال یا کوین پرداخت کنید. میزان کارمزد در صرافی‌های معتبر و برتر ایرانی بسیار کمتر است و افراد زیادی به این ویژگی اهمیت می‌دهند‌. برای کاهش کارمزد در این صرافی‌ها می‌توان از روش‌هایی مانند دعوت از دوستان استفاده کرد. با دعوت از هر دوست، چند درصد از کارمزدها کاهش می‌یابد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال جیست؟

  • دسترسی کامل به تمام ارزهای دیجیتال متنوع

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال این است که تعداد ارزهای دیجیتال ارائه شده از تنوع بالایی برخوردار است و فرد می‌تواند معاملات زیادی را انجام دهد. این موضوع برای معامله‌گران مجرب و حرفه‌ای خیلی مهم است؛ زیرا بیشتر بودن تعداد رمز ارزها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سودآوری را برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

  • امکان نقد شوندگی دارایی‌ها

برای معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید صرافی انتخاب شود که دارای حجم معاملات کافی بوده و امکان نقد شوندگی دارایی‌ها برای کاربران وجود داشته باشد. نقد شوندگی یعنی این که معامله‌گر هر زمان که اراده کرد بتواند ارزهای دیجیتال خود را به فروش برساند. بهترین و معتبرترین صرافی‌ ارزهای دیجیتال همواره از حجم معاملات خوبی برخوردار هستند و شانس کاربر برای فروش ارزهای دیجیتال خود با قیمتی مناسب‌ بیشتر است. تغییر قیمت این ارزها به سرعت اتفاق می‌افتد، بنابراین انتخاب یک صرافی با حجم معاملات کمتر به ضرر کاربر خواهد بود‌.

  • ارائه مشاور رایگان درباره خرید و فروش ارزها

بهترین صرافی ارز دیجیتال، صرافی است که به کاربران تازه‌‌کار خود درباره نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشاوره رایگان ارائه دهد. بسیاری از سرمایه‌گذاران برای ورود به این بازار دچار شک و تردید هستند و نمی‌دانند که برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و موفقیت در آن چه کاری باید انجام دهند. با دریافت مشاوره رایگان توسط صرافی‌های معتبر، تمام دغدغه‌ها حل خواهد شد و کاربر با خیالی راحت‌تر به انجام معاملات می‌پردازد. در سایت صرافی‌های معتبر مقالات و دوره‌های آموزشی نیز ارائه می‌شود تا به یادگیری افراد کمک کند. با انجام معاملات غیرواقعی در این بازار می‌توان به یک تریدر ماهر تبدیل شد و با مهارت کافی در معاملات واقعی شرکت کرد. 

  • احراز هویت

برای فعالیت در یک صرافی معتبر و خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید مرحله احراز هویت را طی کنید. انجام فرآیند احراز هویت کاربران ارزش زیادی دارد زیرا از سو استفاده افراد سودجو جلوگیری می‌کند و به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، وجه قانونی می‌بخشد. در بهترین صرافی ارز دیجیتال آنلاین امکان پیگیری و شکایت نیز وجود دارد. اگر کاربر حس کند که در تراکنش‌های انجام شده اختلاف محاسباتی وجود دارد و پاسخ درستی نیز از پشتیبانی دریافت نمی‌کند، امکان شکایت و پیگیری برای او وجود خواهد داشت.

معرفی کوین کده به عنوان بهترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران

بهترین صرافی ارز دیجیتال جیست؟

در این مقاله سعی کردیم هفت ویژگی مهم بهترین صرافی ارز دیجیتال را توضیح دهیم. اگر یک صرافی دارای تمام این ویژگی‌ها باشد، گزینه بسیار مناسبی برای ورود به بازار و استعلام قیمت ارز دیجیتال محسوب می‌شود. برای ورود به این بازار می‌توانید از طریق صرافی آنلاین کوین کده که به‌ عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران با آدرس اینترنتی https://coinkade.com/ شناخته شده است، اقدام نمایید. کوین کده فعالیت خود را از سال 1397 در زمینه آموزش و معاملات ارزهای دیجیتال آغاز کرد و همواره سعی دارد با حذف واسطه‌ها و افزایش آگاهی، بستری پرسرعت و امن برای معامله‌گران فراهم سازد. از مهمترین مزایای این صرافی می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته، تنوع بالای ارزهای ارائه شده در حدود 350 رمز ارز، تسویه ارزی و ریالی در اسرع وقت و کارمزدهای پایین اشاره کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز