خبرگزاری کار ایران

دانلود آپ برای آیفون و اندروید و کارت به کارت با این برنامه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۱۲

یکی از کارهایی که در بستر اینترنت و با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهیم امور بانکی است. از امور بانکی که در فعالیت‌های روزمره‌ی خود به دفعات آن را تکرار می‌کنیم تراکنش کارت به کارت است.

شما چه برنامه‌ای برای امور بانکی خود انتخاب می‌کنید؟ احتمالاً به‌دلایلی اپلیکیشن آپ را نام می‌برید. در اینجا می‌خواهیم کارت به کارت با برنامه‌ی آپ را آموزش و نحوه‌ی دانلود آپ برای آیفون و اندروید را توضیح دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مختصری درباره‌ی اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ محصولی از شرکت «آسان پرداخت» است که خدمات پرداخت را در بستر اینترنت و بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و ios ارائه می‌دهد. بعد از دانلود آپ برای آیفون و اندروید می‌توانید با دریافت رمز دوم از قسمت عملیات رمز، امور بانکی خود را به‌راحتی و سریع انجام دهید. آپ از اولین برنامه‌های پرداخت اینترنتی است که برای گوشی‌های هوشمند ارائه شد. امکانات این برنامه با گذشت زمان بهبود یافته است و از حساب‌های شخصی در بانک‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. امکانات متنوع این برنامه باعث شده است که بسیاری از کاربران ایرانی آن را برای امور بانکی خود انتخاب کنند.

کارت به کارت با اپلیکیشن آپ

قبل از آنکه به دانلود آپ برای آیفون و اندروید اقدام کنید بهتر است با مسیری که برای کارت به کارت با این برنامه طی می‌شود آشنا شوید. با این آشنایی دید بهتری نسبت به محیط برنامه و عملیات آن پیدا می‌کنید. با باز کردن برنامه‌ی آپ گزینه‌هایی به نمایش درمی‌آیند که از بین آنها «کارت به کارت» را انتخاب می‌کنید. با وارد شدن به محیط خدمات کارت به کارت اطلاعات لازم برای این تراکنش را باید وارد کنید. این اطلاعات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

اطلاعاتی که در قسمت توضیحات وارد می‌کنید اختیاری است. این اطلاعات متنی است که می‌تواند در مورد هدف تراکنش توضیح دهد. نوشتن توضیحات برای تراکنش کارت به کارت از امکاناتی است که با دانلود آپ برای آیفون و اندروید، برای امور بانکی خود از آن بهره‌مند می‌شوید.

با زدن دکمه‌ی استعلام به مرحله‌ی بعد می‌روید. در مرحله‌ی دوم اطلاعات شخصی کارت مبدا را وارد می‌کنید. تصویر زیر محیط کاربری مرحله‌ی دوم را نشان می‌دهد:

دانلود آپ برای آیفون و اندروید و کارت به کارت با این برنامه

پس از وارد کردن اطلاعات می‌توانید دکمه‌ی انتقال را بزنید.

در صورت صحیح بودن اطلاعات در مراحل قبلی، تراکنش کارت به کارت انجام می‌شود و رسید آن برای شما مانند تصویر زیر به‌نمایش درمی‌آید:

دانلود آپ برای آیفون و اندروید و کارت به کارت با این برنامه

نحوه دانلود آپ برای آیفون و اندروید

دانلود آپ برای گوشی‌های اندروید پیچیدگی خاصی ندارد. این برنامه در Google Play موجود است. شما می‌توانید با رفتن به حساب کاربری خود در Google Play برنامه‌ی آپ را دریافت کنید و تراکنش‌های کارت به کارت خود را انجام دهید.

در سرویس‌های ایرانی اندروید مانند کافه بازار و مایکت هم می‌توان برنامه‌ی آپ را دانلود و نصب کرد.

نیازی به گفتن نیست که هنگام دانلود آپ برای آیفون انتخاب منبع معتبر اهمیت زیادی دارد. با توجه به تحریم‌هایی که برای کاربران ایرانی آیفون وجود دارد برنامه‌های ایرانی از جمله آپ در Apple Store بارگذاری نمی‌شوند. دانلود نسخه‌ی ios آپ از سایت‌های مختلف هم روش قابل اعتمادی نیست؛ این سایت‌ها برنامه‌های شما را تضمین و از آنها پشتیبانی نمی‌کنند و همچنین ممکن است با حملات ویروسی از طرف آنها مواجه شوید.

دانلود آپ برای اندروید را از اپ استور آی‌اپس انجام دهید زیرا به‌دلایل زیر از اعتبار بالایی برخوردار است:

  • همیشه از پشتیبانی این اپ استور در مورد برنامه‌های خود برخوردار هستید.
  • اکانت‌های شما در برنامه‌های مختلف ios را گارانتی می‌کند.
  • دانلود برنامه‌های پولی از این منبع به‌صورت رایگان است.
  • با این اپ استور برای نصب برنامه نیازی به اپل آیدی ندارید.

در پایان

اگر برای امور بانکی خود از جمله تراکنش کارت به کارت برنامه آپ را انتخاب کردید نسخه‌ی اندروید آن را به‌راحتی از Google Play یا منابع ایرانی می‌توانید دریافت کنید. هنگام دانلود آپ برای آیفون در ابتدا باید یک منبع معتبر پیدا کنید؛ البته پیشنهاد ما اپ استور معتبر آی‌اپس است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز