خبرگزاری کار ایران

آشنایی با 13 راه جذب عضو تلگرامی و خرید ممبر تلگرام

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۰۹۶

ممبر تلگرام و اهمیت آن برای کسب و کار

اهمیت و ارزش تلگرام در کشور ما را می‌توان از این نکته دریافت که در بازه‌ی زمانی کوتاهی مورد استقبال تعداد زیادی از کسب و کارها و مردم قرار گرفت. از این رو در گذر سال‌هایی که از فعالیت شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد، کمتر پدیده‌ای مانند تلگرام توانسته جایگاه منحصربه‌فردی پیدا کند. تلگرام دارای امکانات بسیاری است که این پلتفرم را پیشتاز رقابت شبکه‌های اجتماعی ساخته است. افزایش عضو کانال تلگرام می‌تواند موفقیت آن را در بازار کار بیشتر کند. در اینجا یک پرسش مطرح می‌شود. آیا خرید ممبر تلگرام می‌تواند نقشی در موفقیت کانال‌های تلگرامی داشته باشد؟

با ما در نگاهی به اهمیت ممبر تلگرام در رونق کسب‌وکار همراه باشید.

اهمیت تلگرام در بازار کسب‌وکار

دلایل مختلفی باعث شده تا شبکه اجتماعی تلگرام بتواند رتبه بالایی در موفقیت کسب‌وکارها داشته باشد. یکی از برترین قابلیت‌های تلگرام امکان راه‌اندازی کانال‌هایی با هزاران عضو است. اما موفقیت یک کانال تلگرامی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها مدیریت درست کانال، داشتن ادمین‌های فعال و حتی تبلیغات در کانال‌های دیگر است.

یک کانال موفق تلگرامی از راه‌های مختلف به کسب درآمد می‌پردازد. راه نخست فروش کالا و خدمات است که کانال‌های ویژه تجاری به این کار مشغولند. راه دوم جذب تبلیغات برای کانال‌ها و کسب‌وکارهای دیگر است.

از همه این‌ها که بگذریم، نخستین عامل موفقیت یک کانال تلگرامی داشتن ممبر واقعی تلگرام است.

تاثیر تعداد ممبر تلگرام در بازار کسب و کار

پیش از هر صحبتی، ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که کانال تلگرام پلتفرمی رایگان و همواره در دسترس برای سرگرمی، ارائه اطلاعات علمی، فروش کالا و خدمات است. البته کانال‌های این شبکه اجتماعی در صورتی می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند که تعداد اعضای آن زیاد و واقعی باشند. راه‌های مختلفی برای افزایش ممبر تلگرام وجود دارد که می‌تواند شما را در دستیابی به هدف شغلی خود همراهی کند.

همه مدیران کانال‌های تلگرامی برای دستیابی به موفقیت باید با بهترین راه‌های افزایش ممبر تلگرام آشنا شوند. یکی از این راه‌ها خرید ممبر تلگرام است.

بهترین راه‌های افزایش ممبر تلگرام

اگر شما هم دارای کانال تلگرامی هستید، از راه‌های مختلفی همچون خرید ممبر واقعی تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام نسبت به افزایش اعضای کانال تلگرامی خود اقدام کنید.

1- تولید محتوای باکیفیت

نخستین عاملی که می‌تواند باعث موفقیت کانال شما و جذب و خرید ممبر تلگرام، البته بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای شود، تولید محتوای باکیفیت است. کپی کردن محتوای کانال‌های دیگر راه مناسبی برای موفقیت شما نیست. موفق‌ترین راه در این مسیر تولید محتوای منحصربه‌فردی است که ممبر واقعی تلگرام شما آن را در جای دیگری ندیده و نخوانده است.

2- تولید محتوا با قابلیت فوروارد کردن

اگر شما دارای کانال تجاری هستید، طبیعی است پست‌های شما در راستای فروش و خدمات شما باشد. اما در کانال‌های تجاری هم می‌توان پست‌ها و مطالبی منتشر کرد که هم در رابطه با فروش کالا و خدمات شما باشد و هم برای مخاطبان شما جذاب باشد. پست‌هایی که قابلیت فوروارد کردن داشته باشند و اعضای کانال شما آنها را برای دوستان خود بفرستند. این روش موثرتر از خرید ممبر تلگرام عمل می‌کند.

3- انتشار عکس، فیلم و موسیقی باکیفیت، اما با حجم پائین

بیشتر کاربران پیش از دانلود کردن عکس، فیلم و موسیقی به حجم آن دقت می‌کنند. شما هم دقت کنید تا پست‌هایی که منتشر می‌کنید حجم پائین و کیفیت بالا داشته باشند.

4- بهره بردن از تبلیغات گرافیکی

برخی از تبلیغات گرافیکی موثرتر از خرید ممبر تلگرام است. تهیه و تولید موشن گرافیک یا سفارش دادن آن یکی از راه‌های افزایش ممبر تلگرام است. کاربران شبکه‌های اجتماعی این موشن گرافیک‌ها را که می‌تواند با موضوعات مختلف تجاری، اجتماعی و سرگرمی تولید شده باشند را برای یکدیگر می‌فرستند. بدین ترتیب کاربران شما بدون اقدام به خرید ممبر واقعی تلگرام افزایش پیدا می‌کند.

5- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

ممبر واقعی تلگرام را از راه شبکه‌های دیگر اجتماعی هم می‌توانید جذب کنید. یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جذب کاربر در همه شبکه‌های اجتماعی، فعالیت در آنها است. با تبلیغات در این شبکه‌ها به روش‌های مختلفی خود را به مردم معرفی می‌کنید. یکی از این راه‌ها انتشار ویدئوهایی مانند موشن گرافیک است که پیش‌تر معرفی شد. این کار می‌تواند از خرید ممبر تلگرام هم برای شما مفیدتر باشد.

6- همراه کردن تصویرهای جذاب و باکیفیت در کنار پست‌های خود

تصویرهای جذاب و یونیک نیز نقش مهمی در جذب و افزایش ممبر تلگرام شما بازی می‌کنند. تصاویر مورد نیاز خود را به دقت انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید.

7- نوآوری

نوآوری در ارائه مطالب نو، اطلاعات جدید، سرگرمی‌های گوناگون و مطالبی که کاربران به آن علاقه‌مندند، یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت کانال‌های تلگرامی است. در واقع شما با این روش بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنید، به خرید ممبر واقعی تلگرام می‌پردازید. البته نیازی نیست اشاره کنیم که مطالب و موضوعاتی که منتشر می‌کنید باید در راستای موضوع و هدف اصلی کانال شما باشد.

8- پویا بودن در مدیریت کانال

خرید ممبر تلگرام می‌تواند دیدار از پست‌های شما را افزایش دهد، اما راه نزدیک‌تر به موفقیت در اداره کانال، پویایی در آن است. یک کانال خوب و موفق کانالی است که روند گذاشتن پست در آن نرمال باشد. یعنی در یک روز تعداد زیادی پست در آن منتشر نشود و روز دیگر کانال به حال خود رها شود. رمز موفقیت کانال‌ها منتشر کردن پست‌ها در فاصله زمانی درست است. کانال باید همواره فعال باشد، اما از انتشار بیش ‌از حد پست در آن هم خودداری شود.

آشنایی با 13 راه جذب عضو تلگرامی و خرید ممبر تلگرام

9- ارتباط با اعضای کانال

یکی دیگر از راه‌های دستیابی به موفقیت در یک کانال، ارتباط موثر با اعضای آن است. ممبر واقعی تلگرام وقتی احساس کند دیده می‌شود و به حساب می‌آید، احساس نزدیکی بیشتری به شما می‌کند. از راه‌های تعامل با اعضای کانال می‌توان گذاشتن راه ارتباطی برای انتقال نظرهای کاربران و نظرسنجی در کانال را نام برد. البته گذاشتن چالش‌های مختلف برای کاربران هم می‌تواند باعث موفقیت بیشتر شما شود.

10- خودداری از تبلیغات بیش از حد

درست است که تبلیغات راهی برای بالاتر بردن درآمد شما است، اما وقتی تعداد پست‌های تبلیغی شما زیاد شود، عاملی برای ترک اعضای کانال خواهد شد.

11- بهره بردن از ادمین

استفاده از یک ادمین باتجربه، نوآور و فعال نقش مهمی در موفقیت کانال شما بازی می‌کند. یک ادمین خلاق و باتجربه راه‌های افزایش ممبر تلگرام را می‌داند. می‌داند که کجا و چطور تبلیغ کند، انرژی خود را روی منتشر کردن چه پست‌هایی بگذارد، مطالب جذاب و کاربرپسند را از کجا تهیه کند، و در صورت نیاز چگونه به خرید ممبر تلگرام بپردازد.

12- خرید ممبر فیک تلگرام

شاید گاهی نیاز باشد برای دیده شدن بیشتر اقدام به خرید ممبر فیک تلگرام کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید زیاده‌روی در این کار دست شما را برای اعضای واقعی کانال تلگرام شما رو خواهد کرد. چرا که دیده شدن پست‌های شما را افزایش نمی‌دهد. بدین ترتیب بهترین راه خرید ممبر تلگرام، خرید ممبر واقعی است.

13- افزایش عضو تلگرام با خرید ممبر واقعی تلگرام

اکنون که بیشتر روش‌ها را آزموده‌اید و موفق هم شده‌اید، خرید ممبر واقعی می‌تواند تعداد اعضای کانال شما را باز هم بالاتر ببرد. یکی دیگر از راه‌های افزایش ممبر تلگرام خرید آن است. خرید ممبر تلگرام از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است.

* روش پوش اد (Push Add)

در روش پوش اد، کاربران بدون اینکه بدانند، از راه یکی از تلگرام‌های غیررسمی عضو کانال شما می‌شوند. با این شیوه، کاربران تلگرام‌های غیررسمی بدون اینکه متوجه شوند، در حالت سکوت، عضو کانال شما می‌شوند. اپلیکیشن‌های تلگرام غیررسمی با استفاده از یک تگ خاص افراد را عضو کانال شما می‌کنند. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد پس از آگاهی از این موضوع کانال شما را ترک می‌کنند.

* روش پاپ آپ (Pop Up)

در خرید ممبر واقعی با روش پاپ آپ، برای کاربران یک اپلیکیشن اندرویدی پنجره‌ای باز می‌شود. پنجره‌ای که پیامی را نمایش می‌دهد و از شما دعوت می‌کند عضو یک کانال تلگرامی شوید. تجربه نشان داده افزایش ممبر تلگرام با این روش خیلی موفق نبوده است.

* روش پوش نوتیفیکیشن (Push Notification)

در این روش خرید ممبر تلگرام، کاربران تلگرام پیامی دریافت می‌کنند که از آنها دعوت می‌شود عضو یک گروه تلگرامی شوند. کاربران با زدن روی آن پیام می‌توانند عضو و وارد کانال شما شوند. این روش موفق‌تر از روش‌های پیشین است، به این دلیل که به‌طور معمول کاربرانی روی پیام می‌زنند که علاقه‌مند به موضوع کانال شما باشند.

* روش اد اجباری

این روش کاربرانی را که وارد کانال شما می‌شوند را وادار می‌سازد که تا افراد دیگری را عضو کانال شما کنند. بسیاری از کانال‌ها با این روش توانسته‌اند افراد زیادی را عضو کنند. البته این روش خطرهایی هم در بر دارد که یکی از آنها ریپورت و حذف شدن کانال شما است البته در صورتی که از سایت معتبر اقدام به خرید ممبر واقعی تلگرام بفرمائید، ریسک این مورد صفر می‌شود و یکی از سایت‌های معتبر و با سابقه‌ی ارائه‌دهنده‌ی ممبر تلگرام زر ممبر است که می‌توانید نسبت به خرید ممبر اقدام کنید.

* روش ممبر فیک تلگرام

ممبر فیک به‌معنای عضوی هست که وجود واقعی ندارد و کاربر مجازی است. در واقع ممبر فیک یک کانال تلگرام به اعضایی گفته می‌شود که هویت واقعی ندارند و با استفاده از شماره‌های مجازی ساخته و به کانال شما افزوده شده‌اند. با بهره‌گیری از این روش می‌توان تعداد زیادی عضو به کانال اضافه کرد. اما باید توجه داشت که ممبر فیک تاثیری در افزایش آمار دیده شدن پست‌ها در کانال شما ندارد.

شناسایی کانال‌هایی که از ممبر فیک تلگرام استفاده می‌کنند، شدنی است ولی این مورد می‌تواند به اعتبار کانال تلگرام شما بی‌افزاید زیرا کمک می‌کند تعداد اعضای شما افزایش یابند و در نتیجه باعث جلب اعتماد بسیاری دیگر از افراد خواهد شد و کمک به رشد کسب و کار شما خواهد کرد.

هدف‌های خرید ممبر تلگرام

مدیران کانال‌های تلگرامی به دلایل مختلف اقدام به خرید ممبر واقعی تلگرام می‌کنند.

* دیده شدن:

طبیعی است تعداد بالای اعضای یک کانال آن را برجسته‌تر و متمایزتر می‌کند.

* اعتبار بیشتر کانال:

یکی از مهم‌ترین دلایل اضافه کردن عضو فیک تلگرام، اعتبار بیشتر کانال است. به‌طور معمول هر کانالی که دارای تعداد بیشتری عضو باشد، در نظر دیگران از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردار است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از مدیران یا ادمین‌های کانال‌های تلگرامی در پی بالاتر بردن اعضای کانال موردنظر خود باشند. البته این مسئله ممکن است با افزودن ممبر فیک صورت بگیرد.

* فروش بیشتر کالا و خدمات:

شاید مهم‌ترین هدف از خرید ممبر تلگرام را بتوان فروش کالا و خدمات، و در نتیجه کسب درآمد عنوان کرد. عاملی که بار مالی دارد و رشد اقتصادی بیشتری برای مدیران کانال رقم می‌زند. خرید ممبر واقعی تلگرام می‌تواند نقش موثری در این زمینه بازی کند.

* به دست آوردن درآمد از راه تبلیغات:

یکی دیگر از دلیل‌های خرید ممبر تلگرام درآمدزایی کانال از راه تبلیغات است. بسیاری از کسب‌وکارها تبلیغات خود را به کانال‌های پرعضو تلگرامی می‌سپارند. این نکته مدیران برخی از کانال‌ها را بر آن می‌دارد تا اقدام به خرید ممبر کنند. خرید ممبر واقعی می‌تواند به مدیران کانال کمک کند تا درآمد خود را بالاتر ببرند.

آشنایی با 13 راه جذب عضو تلگرامی و خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام، درست یا اشتباه؟

خرید ممبر تلگرام همانند شمشیری دولبه است، یعنی هم می‌تواند درست و هم می‌تواند اشتباه باشد. افزودن ممبر فیک به کانال تلگرامی شما در دیده شدن پست‌های آن تاثیری نخواهد داشت. اگر قصد شما از افزایش ممبر تلگرام، فروش کالا و خدمات است، در این زمینه هم تاثیرگذار نخواهد بود. اما خرید ممبر واقعی همانند راه‌های دیگر افزایش ممبر تلگرام می‌تواند نقش موثری در موفقیت شما داشته باشد.

برتری‌های خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر واقعی برتری‌های زیادی برای کانال شما به همراه دارد:

* افزایش درآمد شما از راه فروش کالا و خدمات.

* افزایش درآمد شما از راه تبلیغات.

* جذب کاربران و اعضای بیشتری به کانال.

* بالا رفتن بازدید واقعی پست‌های تلگرامی شما.

* دیده شدن بیشتر آخرین پست‌های کانال شما، در اندک زمانی پس از خرید ممبر واقعی تلگرام.

* تاثیرگذاری در نظر کاربران کانال و تشویق به ماندن آنها در کانال شما.

راه‌های تشخیص ممبر واقعی تلگرام

تشخیص ممبر واقعی تلگرام کار سختی نیست:

* ارتباط شما با ممبر واقعی امکان‌پذیر است.

* ممبر واقعی تعداد دیده شدن پست‌ها را در کانال شما بالاتر می‌برد.

* تضمین زیادی برای ماندن ممبر واقعی در کانال شما نیست.

سخن پایانی:

شاید بتوان گفت مهم‌ترین عامل در بالا نگه داشتن تعداد اعضای یک کانال تلگرامی، مدیریت درست کانال و بهره‌گیری از راه‌های موثر تبلیغی است. خرید ممبر تلگرام هم می‌تواند گام موثری در این راستا باشد. اما یک نکته را برای مدیران و ادمین‌های کانال‌های تلگرامی خاطرنشان می‌کنیم.

شاید بتوان گفت افزودن ممبر واقعی به یک کانال آسان است، اما نگه داشتن آنها در کانال موضوعی چالش‌برانگیز است. تنها راه ماندگار شدن اعضای جدید در کانال شما، بهره بردن از همه راه‌هایی است که در این مقاله به آنها اشاره شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز