خبرگزاری کار ایران

از کجا میتوانیم بهترین روانشناس ها در شیراز را پیدا کنیم؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۹۸۷

اگر شما هم به دنبال روانشناس در شیراز هستید و دوست دارید بدانید که بهترین روانشناس در شیراز در کجا پیدا میشود ! و مشکلاتی مثل افسردگی ، روحی، خانوادگی؛ تحصیلی دارید! و دوست دارید با فردی در شیراز به صورت تلفنی یا حضوری مشاوره بگیرید با این مقاله ما تا اخرین لحظه همراه باشید تا بتوانیم به شما بهترین راه کار ها را داده و کمک کرده که شما به خواسته ی اصلی تان یعنی حل مشکتان رسیده.

روانشناس کیست؟

تعیین این که اصطلاح روان‌شناس برای چه کسی به کار می‌رود، موضوع آسانی نیست. مشکلات از این واقعیت ناشی می‌شود که برخی از کسانی که ادعای آن را دارند، به دلیل این است که به حرفه روان‌شناسی می‌پردازند، دیگران به دلیل کاربرد آن، بعضی‌ها به دلیل تدریس آن و برخی نیز به دلیل پژوهش آن. در مواردی که یک تعریف رسمی ارائه می‌شود، معمولاً هدف آن برآوردن برخی مسائل عملی یا قانونی است؛ برای مثال از نظر بسیاری از سازمان‌های دولتی که گواهینامه‌های روان‌شناسان را کنترل می‌کنند، روان‌شناس می‌بایست یک دوره عالی (دست کم فوق لیسانس، و اغلب دکترا) را در یک مؤسسه معتبر طی کرده، یک یا چند سال دوره کارآموزی تحت نظارت را گذرانده و در امتحان کتبی قبول شده باشد.

هنگام مشخص کردن یک روان‌شناس به عنوان کسی که یکی از وظائف تخصصی مثل روان‌شناس بالینی، روان‌شناس مشاور، روان‌شناس قانونی، روان‌شناس مدرسه و غیره را به عهده خواهد گرفت، اغلب ملاک‌هایی از این نوع به کار می‌رود.

با وجود این، هنگام سنجش این موضوع که کسی که به تدریس یا پژوهش روان‌شناسی می‌پردازد، آیا شایسته این عنوان است، مسائل چندان روشن نیست. برای مثال، مشخصه قابل قبول برای یک روانشناس این است که (الف) دست کم درجه فوق لیسانس یا ترجیحاً درجه دکترا داشته باشد و (ب) فرایندهای روان شناختی را مورد بررسی قرار دهد. شرط داشتن مدرک تحصیلی مشکلاتی را موجب می‌شود.

منبع : ویکی پدیا - روانشناس

روانشناس خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟!

  • در دسترس شما است.
  • بهترین و سریع ترین راه درمانی ذهنی را به شما معرفی میکند
  • سعی میکند در جاهایی که اشتباه میکنید شما به سمت مسیر درست راهنمایی کند
  • صبور است و به حرفاهایتان گوش میدهد.
  • اپدیت است و جدیدترین متد های روانشناسی برای درمان شما استفاده میکند.
  • در علم سایکالوژی حرفه ای است و سعی میکند به صورت روانکاوانه و حرفه ای شما را انالیز کند.
  • و ...

از کجا میتوانیم بهترین روانشناس ها در شیراز را پیدا کنیم؟!

بهترین روانشناس در شیراز را از کجا پیدا کنم؟

شما میتوانید به مراجعه به سایت سیتی بین به ادرس citybin.ir/shiz در بخش شیراز سایت روانشناس را سرچ کرده یا به صفحه مخصوص روانشناس در شیراز مراجعه کرده تا بتوانید بهترین و عالی ترین روانشناس های موجود در استان فارس بخصوص شهرستان شیراز را به صورت کامل بررسی کرده اید.

ایا به غیر از روانشناس میشود در سایت سیتی بین دنبال چیز دیگری گشت؟

بله شما میتوانید در حوزه املاک ، اموزش، ادرس ها، پزشکی ، روانشناسی و ... از سایت سیتی بین استفاده کنید برای مثال شما میتوانید از سایت سیتی بین برای دیدن موبایل فروشی های شیراز استفاده کرده و به تعمییرات یا نمایندگی ها برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکنندهٔ گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، هواوی، سامسونگ الکترونیک، ال‌جی الکترونیک، موتورولا، سونی، اپل، شیائومی، اچ‌تی‌سی، گوگل پیکسل و ….. متصل شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز