خبرگزاری کار ایران

مقاصد خارجی سفر پیشنهادی برای تعطیلات نوروز 1401

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۷۷۰

با وجود این که هنوز جهان دچار نگرانی های شیوع ویروس کروناست، مسافرانی که واکسیناسیون خود را تکمیل کرده باشند امکان سفر را دارند. سفر یکی از فعالیت های ضروری برای زندگی سالم است و می تواند استرس ها را به میزان زیادی کاهش بدهد پس خوب است که با توجه به بودجه برای سفر به مقاصد مورد نظر خود برنامه ریزی کنیم. در ادامه برخی از تورهای پیشنهادی که به مقاصد خوش آب و هوا هستند معرفی شدند تا انتخاب آسان تر شود.

تور زمینی و هوایی ارمنستان

ارمنستان، کشوری ماوراء قفقاز، واقع در جنوب رشته کوه بزرگ قفقاز و در مقابل منتهی الیه شمال غربی آسیاست. کشور ارمنستان از شمال و شرق به گرجستان و آذربایجان محدود می شود، در حالی که همسایگان آن در جنوب شرقی و غربی به ترتیب ایران و ترکیه هستند. ناکچیوان، ناحیه ای از آذربایجان، از جنوب غربی با ارمنستان همسایه است. پایتخت ایروان (ایروان) است. این دیار آب و هوای جذابی دارد و خرید تور ارمنستان زمینی به مسافرانی توصیه می شود که بیش از 4 روز زمان برای سفر دارند. تورهای زمینی ایروان که پایتخت ارمنستان است در میان ایرانیان محبوب است زیرا مسیر سفر نیز زیباست و این مقصد فاصله کمی با مرزهای کشور ایران دارد.

تور زمینی و هوایی وان ترکیه

وان شهری در شرق ترکیه، واقع در ساحل شرقی دریاچه وان است. این شهر در ارتفاع حدود 1750 متری در واحه ای در پایه تپه ای قرار دارد که توسط یک ارگ ویران شده باستانی جلوه بیشتری پیدا کرده است. تور زمینی وان چند سالی است که در رتبه اول تورهای مسافرتی خارجی برای ایرانیان قرار دارد و تور هوایی وان نیز از سال جاری مهیا شده است تا مسافران ایرانی بتوانند با هواپیما نیز به وان بروند. شهر وان برای افرادی مناسب است که بودجه محدودی برای سفر خارجی در نظر گرفته اند همچنین علاقمند به خرید و طبیعتگردی هستند. تورهای وان زمینی برای ایرانیان ساکن در نواحی شمال غربی بسیار مقرون به صرفه است.

تورهای مسافرتی آنتالیا

آنتالیا بی تردید یکی از زیباترین مناطق موجود در کرانه دریای مدیترانه است و خوشبختانه امکانات رفاهی متعددی هم در آن برای مسافران تدارک دیده شده است. اگر شما هم یکی از افراد زیادی هستید که می پرسند چرا آنتالیا اینقدر محبوب است، می توانیم صدها دلیل را فهرست کنیم. اما اجازه دهید با چند آمار شروع کنیم که محبوبیت آن را ثابت می کند. تا سال 2019، 14 میلیون نفر از این منطقه بازدید کرده اند. این همان مقداری است که از استانبول، برترین مقصد گردشگری ترکیه بازدید می کند. پس چنین تقاضایی وجود دارد، شرکت های هواپیمایی به دنبال برنامه های پروازی جدید برای سال آینده هستند، زیرا آنها برای یک سال رکوردشکنی دیگر آماده می شوند. تور زمینی آنتالیا نیز در میان ایرانیان محبوب است و این تورها را به صورت خانوادگی خریداری می کنند و یک سفر زمینی جذاب و خاطره انگیز را برای خود رقم می زنند. محبوبیت فزاینده در بین خریداران خانه از بین خارجی ها نیز  همین موضوع را مشخص می کند. آنتالیا، دومین بازار شلوغ مسکن ترکیه، ملیت های زیادی را به خود جذب می کند. آنها به اجاره و خرید خانه برای تعطیلات، اقامتگاه های دائمی، اجاره املاک اجاره ای و سرمایه گذاری عاقلانه در املاک علاقه مند هستند. بسیاری از خارجی‌هایی که به دنبال دریافت شهروندی ترکیه از طریق طرح سرمایه‌گذاری هستند، آنتالیا را انتخاب می‌کنند و جامعه مهاجران پررونق این منطقه متشکل از هزاران نفر در تمام طول سال در اینجا زندگی می‌کنند. پس این آمارها نشان می دهد که این شهر ارزش یکبار سفر را دارد.

مقاصد خارجی سفر پیشنهادی برای تعطیلات نوروز 1401

تور استانبول

شهر قدیمی استانبول بر روی یک شبه جزیره مثلثی شکل بین اروپا و آسیا قرار دارد. استانبول برای بیش از 2500 سال به عنوان یک پل، گاهی به عنوان یک مانع، بین موج های متضاد مذهب، فرهنگ و قدرت امپراتوری ایستاده است. در بیشتر آن سال‌ها، این شهر یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان بود  و هنوز هم نمی توان جذابیت ان را نادیده گرفت. قرارگیری این شهر در موقعیتی منحصر به فرد در کنار تلاقی فرهنگی مردم و امکانات رفاهی و تفریحی که دولت در این شهر فراهم کرد همه تنها بخش کوچکی از دلایلی هستند که سبب محبوبیت تورهای مسافرتی این دیار شده اند به میزانی که حالا شاهد افزایش نرخ خرید تور زمینی استانبول در میان ایرانیان هستیم و بسیاری از هموطنان علاقمند هستند مسیر ایران تا استانبول را با این تورها طی کنند. شهر قدیمی حدود 23 کیلومتر مربع است، اما مرزهای فعلی شهرداری بسیار فراتر از آن است. شهر اصلی شبه جزیره دارای هفت تپه است. شش تاج از یک خط الراس طولانی در بالای پل شاخ طلایی هستند. در اطراف دامنه‌های آن‌ها، بسیاری از مساجد و سایر مکان‌های دیدنی تاریخی قرار دارند که در سال 1985 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفتند.

تور ترابزون زمینی

ترابزون که ترابوزون نیز نامیده می شود، در شمال شرقی ترکیه قرار دارد. این شهر دارای دریاچه نابی است که این دریاچه در خلیجی وسیع در ساحل جنوب شرقی دریای سیاه قرار دارد که پشتوانه آن رشته کوه‌های پونتیک است که آن را از فلات مرکزی آناتولی جدا می‌کند. مساحت استان4938 کیلومتر مربع است و فضای بسیار خوبی برای جذب توریست دارد به همین خاطر حدود چهار سال است که به صورت مرتب تور ترابزون زمینی و تورهای ترکیبی این دیار در بین ایرانیان باب شده و نام این شهر به گوش می رسد. ترابزون مدرن بیشتر جنبه قرون وسطایی خود را حفظ کرده است. قلب شهر روی یک مثلث زمینی میان دو دره عمیق قرار دارد و بقایای یک بندر رومی باستان در پایه آن است. در انتهای جنوبی آن یک ارگ مخروبه قرار دارد. مرکز شهر در شرق و غرب با دیوارهایی که مربوط به دوران بیزانس محصور شده است. محله تجاری در اطراف یک بازار و پارک در بخش شرقی شهر در نزدیکی قلعه قدیمی جنوا متمرکز شده است و در شرق این بندر قرار دارد.

مقاصد خارجی سفر پیشنهادی برای تعطیلات نوروز 1401

رزرو تور مسافرتی در وب سایت فلات پارس گیتی

آژانس هواپیمایی فلات پارس گیتی ارائه دهنده انواع تورهای مسافرتی هوایی و زمینی به معروف ترین کشورهای توریستی و مهم دنیا می‌باشد. این آژانس مسافرتی از ابتدای آغاز فعالیت خود، جلب رضایت حداکثریِ مشتریان به وسیله ارائه خدمات مطلوب با قیمت مناسب را هدف اصلی خود قرار داده است.

شرکت فلات پارس گیتی تمام تلاش و همت خود را بر آن گذاشته است تا با به کارگیری قوی‌ترین زیرساخت‌ها و بالاترین استانداردها بهترین خدمات را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه نماید. شما می توانید با مراجعه به آدرس روبه رو تمامی تورهای ذکر شده به همراه تورهای مسافرتی دیگر از سراسر ایران و جهان را رزرو نمایید:

https://www.falat-pars.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز