خبرگزاری کار ایران

نکته‌ای که هر خریدار باید برای خرید سیلکون قالب‌گیری بداند!؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۵۰

سیلیکون قالبگیری از جمله مهمترین انواع سیلیکون ها در صنعت هستند. این ماده از جمله مواد پلیمری هستند که از ترکیب اتم های سیلسیم و اکسیژن تشکیل یافته است. این ساختمان مولکولی باعث می‌شود سیلیکون نسبت به مواد آلی دیگر در برابر حرارت بسیار مقاوم باشد. سیلیکون قالبگیری این امکان را می دهد که از کلیه اشیا و اجسام یک نمونه قالب بسازیم.

این ماده در حالت عادی مایع است و بعد از اضافه کردن هاردنر پس از 8 ساعت خشک شده و شکل جسم مورد نظر را می گیرد (البته زمان گیرش سیلیکون­های قالبگیری باتوجه به میزان هاردنر استفاده شده و دمای محیط متفاوت است).  فروشگاه اوشیم به عنوان جامع ترین فروشگاه فروش مواد شیمیایی انواع مواد سیلیکونی را به شکل خرد و عمده عرضه می نماید. جهت استعلام انواع ترکیبات سیلیکون و خرید سیلیکون قالب گیری ، با ما در تماس باشید.

انواع ترکیبات سیلیکون

با ساختن ترکیبات جدید سیلیکون روز به روز بر کاربردهای فراوان این ماده اضافه می­شود . سیلیکون یک ماده دوجزئی است که ترکیب آن با یک کاتالیزور یا هاردنر اجتناب ناپذیر است .انواع ترکیبات سیلیکون در سه نوع گوناگون ساخته می‌شوند:

  • روغن سیلیکون
  • سیلیکون کلروکائوچو
  • رزین‌های سیلیکون

روغن سیلیکون

روغن سیلیکون خاصیت آبگریزی دارد و در رنگ‌هایی به کار می‌رود که باید در برابر گرما مقاوم  باشند. این ماده می‌تواند همراه با پلی ایزوسیانات‌ها در دمای معمولی پخت شود و مقاومت خوبی در برابر دما و ضربه خوردگی از خود نشان دهد. در نگهداری و انبارداری این روغن،  نباید با سرب یا ترکیبات سرب تماس داشته باشد. اتم‌های تشکیل دهنده روغن سیلیکون سیلیسیم و اکسیژن هستند. که وجود این ترکیبات، مقاومت بیشتر آن را در برابر گرما سبب می‌شود. روغن سیلیکون از ترکیبات سیلیکونی است  که  پایه معدنی دارند و می توانند با موادی چون کربن و نیتروژن و هیدروژن ترکیب شوند. این ماده با پیوند اتمی سیلیس و اکسیژن رشد می‌کند و موادی چون آلکیل و بنیان آریل اغلب به سیلیسیم متصل می شوند.

 

سیلیکون کلروکائوچو

از دیگر ترکیبات سیلیکون، سیلیکون کلروکائوچو است.  این محصول به همراه رنگ میانی و آستر کلروکائوچو سیستم مناسبی را جهت محافظت از سطوح در کارخانجات مواد شیمیایی،ایجاد می نماید. سیلیکون کلروکائوچو جهت محافظت از سطوح در محیط های متوسط و در کارخانجات مواد شیمیایی، تانکر ها، پل ها، سازه های فلزی، نیروگاه ها، انبار ها، مخازن و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رزین‌های سیلیکونی

نام دیگر رزین‌های سیلیکونی، پلی سیلوکسان است. وجود ترکیبات آلی در این رزین‌ها باعث می‌شود میزان فعالیت شیمیایی خاصیت انحلال‌پذیری و نرمی این گونه ترکیبات افزایش یابد. رزین‌های سیلیکونی نوع دیگری از ترکیبات سیلیکونی هستند که معمولاً به حالت محلول عرضه می‌شوند، زیرا بافت مولکولی ویژه و متراکم آنها در صورت عرضه این رزین به حالت صددرصد کاربردشان را دشوار می‌سازد. این رزین‌ها چسبندگی خوبی به آلومینیوم و فولاد دارند و در حلال‌های قطبی مانند متیل الکل‌های سبک به‌سختی اما در کتون‌ها و حلال‌های آروماتیک به‌خوبی حل می‌شوند.

نکته‌ای که هر خریدار باید برای خرید سیلکون قالب‌گیری بداند!؟

انواع سیلیکون قالب گیری

ما در اینجا دو نوع سیلیکون قالبگیری HTV  و سیلیکون قالبگیریRTV را مورد بحث قرار می دهیم.

 

  • سیلیکون قالبگیری HTV  

سیلیکون قالبگیری HTV  در درجه و حرارت بالا و توسط پراکسید های آلی یا کاتالیست پلاتین پخته می شوند. این ماده با افزودنی های تقویتی ترکیب می شود تا به قدرت خواص مکانیکی آن قوام ببخشد. سیلیکون قالبگیری HTV   در طیف گسترده ای از صنایع مورد استفاده می باشند. در صنایع ماشین سازی، الکتریکی و ابزار های الکترونیکی، صنایع توزیع و انتقال، بخش های ساخت و ساز، مهندسی مکانیک و فرایند و در زمینه غذایی، سلامت و بهداشت و در بخش پزشکی، استفاده می شوند.

  • سیلیکون قالبگیریRTV-2

سیلیکون‌های  قالب گیری  (Room Tempreture Vulcanization)جهت پخته شدن به حرارت بالا نیاز ندارند و پخت آنها در دمای محیط عملیات بسپارش صورت می پذیرد. این سیلیکون‌های قالبگیری در سه گروه صنعتی، غذایی و پزشکی تولید وعرضه می گردند. سیلیکون های پزشکی به صورت دو جزئی هستند و معمولاً بصورت ۱:۱ مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کاربردهای سیلیکون قالب گیری (RTV2)

استفاده  از سیلیکون مورد تایید بوده و محصولات زیادی با استفاده ازآن تهیه می شود. نمونه ای از دسته بندی کاربردهای این ماده می تواند به صورت زیر باشد: استفاده در صنعت برق و الکترونیک، مصارف خانگی، صنعت اتوموبیل و خودروسازی، صنعت ساخت هواپیما, کامپیوترها، ماشین آلات، صنعت منسوجات ، کاغذ، کالاهای پزشکی و ساخت قالبهای دندان در دانپزشکی و ... گوشه ای از این موارد هستند.

همچنین سیلیکون  قالب گیری در ریخته گری و ساخت قالب برای انواع تجهیزات صنعتی، قالب های هنری، شمع سازی، مواد اولیه مبلمان، مجسمه سازی و انواع سازه های معماری کاربرد دارد. همچنین از لاستیک سیلیکون RTV می توان برای ریخته گری مواد از جمله موم، گچ، آلیاژهای فلزی، رزین های اورتان، اپوکسی یا پلی استر استفاده کرد. این روزها در کاربردی وسیعتراز کارایی سیلیکون  قالبگیری RTV  در چاپ سه بعدی  نیز استفاده می شود. حتی برنامه های کاربردی صنعتی سیلیکون ها می تواند، شامل صنایع هواپیمایی، هوافضا،  لوازم الکترونیکی مصرفی و الکترونیکی میکرو نیز باشد.

نکته‌ای که هر خریدار باید برای خرید سیلکون قالب‌گیری بداند!؟

چرا فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اوشیم

فروشگاه اوشیم, مجهزترین فروشگاه آنلاین در امر فروش مواد شیمیایی, با گردهم آوری لیست کاملی از انواع مواد شیمیایی, گام مهمی در دیجیتال مارکتینگ این حوزه برداشته و مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. فروش سیلیکون با بهترین کیفیت ممکن با عرضه مناسب ترین قیمت سیلیکون قالبگیری به مشتریان محترم در فروشگاه آنلاین اُشیم انجام می شود. این فروشگاه با  پخش و فروش سیلیکون  مرغوب به صورت خرد و عمه در سراسر ایران فعالیت دارد.. کارشناسان و مهندسین مجرب مجموعه اوشیم، بهترین سیلیکون قالبگیری HTV  و سیلیکون قالبگیریRTV-2  و انواع سیلیکون‌های امولشن ، سیلیکون‌های دفن قطعات الکترونیکی و انواع روغن سیلیکون  را در خدمت شما خریداران گرامی می گذارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و خرید سیلیکون قالب گیری  با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

همچنین دیگر راه های ارتباطی فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم در خرید عمده و خرده  انواع ترکیبات سیلیکون و سایر مواد شیمیایی به شرح زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021          

موبایل و واتس آپ: 09209091600

آدرس سایت:  https://oshim.ir/  

آدرس ایمیل:  oshimgroup@gmail.com

رسانه های اجتماعی:  @oshim.ir

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز