خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 17 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 17 ) 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۶۶

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17 هفدهم ۱۷ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 17 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. و ژانر آن خانوادگی و کمدی می‌باشد و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. که قسمت جدید این هفته چهارشنبه 13 بهمن منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 17 نیسان آبی بپردازید.

خلاصه سریال نیسان آبی قسمت ۱۶

در قسمت های قبل دیدیم که به دلیل گران شدن زمین جمشید قصد داره گاوداری رو بفروشه و از طرفی با کسی می فروشه که یه خانه در ترکیه داره و خانواده قصد می کنن که به ترکیه بروند و جمشید را تنها می گذارند و برخی مرد ها که تنها می شود کاری دست خودشون میدون ولی در خلاصه قسمت 17 نیسان آبی آمده که «جمشید روی کاغذ تعهد زیاد داد ولی مهم ترین تعهدی که باید میداد تعهد معنوی به زندگی اش بود که در این قسمت ببینید که متهد خواهد بود یا نه.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17

************************

دانلود قسمت 17 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 17 ) 100% کامل

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

بیوگرافی بهشاد شریفیان

بهشاد شریفیان متولد 21 مرداد 1345 در تهران، بازیگر است زیر دیپلم است و کارش رو از شاگردی در لباس فروشی شروع کرد و حالا به بازیگر شناخته شده ای تبدیل شده و مغازه لباس با چند شاگرد هم دارد

اولین بار در سال 1367 توسط یکی از کسبه بازار به فیلم سینمایی طوبی معرفی شد و بازی کرد، سپس از سال 1370 بصورت جدی با اجرای تئاتری کار هنری اش را شروع کرد.

اولین تجربه او با سریال روزگار جوانی به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1377 در تلویزیون شکل گرفت و با سریال های متهم گریخت سال 84، ترش و شیرین، خونه نشین ها و دردسرهای عظیم به شهرت رسید.

حالا بیش از 30 سال است که در خیابان ولی عصر (عج) فروشگاه لباس دارد و می گوید در بدترین موقعیت اقتصادی بازار همیشه مشتری دارم.

بهشاد شریفیان سالها پیش ازدواج کرده و متاهل است. وی در مورد مراسم ازدواجش می گوید: در روز عروسی ام تا ساعت ۱۴ در مغازه بودم، وقتی رفتم خانه عاقد آمده بود، آن قدر دیر رسیدم که فقط تونستم سرم را بشویم، خوش بختانه همه چیز به خیر گذشت و روز بعد ۸ صبح در مغازه بودم.

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ از جمله کارهای اخیر و دیده شده بهشاد شریفیان است. وی همچنین در یکی از سریال های نمایش خانگی به نام مانکن ساخته حسین سهیلی زاده نقش آفرینی می کند. آقای شریفیان در این سریال نقش ناپدری نازنین بیاتی را برعهده دارد. سریال مانکن بسیار پرطرفدار بوده و هر دوشنبه از شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد. امیرحسین آرمان از نقش آفرینان اصلی این سریال می باشد.

بهشاد شریفیان بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در فیلم های سینمایی ضد گلوله، هفت دقیقه تا پاییز، دایره زنگی، قرنطینه، چهارشنبه سوری، شاهین طلایی و به من نگو دزد نقش آفرینی داشته است.

توجه بفرمایید که ادامه مطلب ارتباطی به بیوگرافی ندارد؛ مداحی یا روضه‌خوانی یکی از هنرهای نمایشی ملی و مذهبی ایرانیان همچون شبیه‌خوانی، پرده‌خوانی، نقالی است.. این مراسم غالباً در ایام محرم، صفر، نیمه شعبان، فاطمیه و زادروز و وفات امامان شیعه برگزار می‌شود. مداحی در گذر زمان، با محتوای سیاسی همراه شده و در برخی موارد، مداحان، روضه‌هایشان را مضامین سیاسی روز درآمیخته و اجرا می‌نمایند. هم‌اکنون، مداحی به عنوان یک پیشه حرفه‌ای در شیعیان ایران، عراق، پاکستان و سایر کشورهای شیعه‌نشین دنبال می‌شود. که توصیه می کنم برای دانلود مداحی به سایت راشدون مراجعه کنید.

دانلود قسمت 17 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 17 ) 100% کامل

بازیگران سریال جیران

در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند. برای دانلود قسمت اول 1 سریال جیران بزودی منتشر می شود و قابل دریافت است.

داستان سریال جیران

داستان سریال درمورد یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود.

دانلود قسمت 17 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 17 ) 100% کامل

سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. که برای دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 از اینجا اقدام کنید.

مسابقه جوکر که با استقبال کاربران قرار گرفته است و این قسمت کلی خنده داشت و ترک زبان ها عملکرد خوبی داشتند توصیه می کنم حتما ببیند.

ایلنا شما را به دیدن و دانلود قسمت 17 سریال نیسان آبی قسمت ۱۷ هفدهم دعوت می کند امیدوارم از دیدن این سریال لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز