خبرگزاری کار ایران

۱۸ اسباب بازی دخترانه (مناسب هدیه نوروز ۱۴۰۱) از عروسک دخترانه تا...

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۳۴

آدمی در هر سن و سالی که باشد همیشه دوست داشته با اسباب بازی، بازی کند. از آنجایی که دختر‌ها روحیه لطیف‌تری دارند باید در هنگام خرید اسباب بازی دخترانه دقت و وسواس زیادی به خرج داد.

متأسفانه از آنجایی که از انواع اسباب‌بازی‌های موجود در بازار که مناسب دختران باشد شناخت زیادی وجود ندارد، به همین سبب گاهی اوقات ممکن است مواردی خریداری شود که نمی‌توانند آن طور که باید و شاید باعث شادی دختران شوند.

یکی از بهترین هدیه‌هایی که بدون شک دختر‌ها از داشتن آن رضایت زیادی را تجربه می‌کنند، عروسک دخترانه است. البته این تنها هدیه مناسب دخترانه نیست؛ با ما همراه باشید تا شما را با 18 اسباب بازی دخترانه که بدون شک یک دختر از داشتن آن‌ها شادی زیادی را تجربه خواهد کرد، آشنا شوید.

انواع اسباب بازی دخترانه

نکته‌ای که به خانواده‌ها کمک می‌کند تا بهترین اسباب بازی دخترانه را خریداری کنند داشتن شناخت کافی از تمام بازی‌های دخترانه موجود در بازار است. اسباب‌بازی‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد از جمله وسایلی هستند که طیف وسیعی از دختربچه‌ها دوست دارند یکی از آن‌ها را داشته باشند. ما نام 18 وسیله بازی مناسب کودکان را در ادامه خواهیم آورد.

تجهیزات خانه بازی

یکی از وسایلی که به دختر‌ها کمک می‌کند تا به موضوعات، خلاقانه‌تر نگاه کنند، تجهیزات خانه بازی است. امروزه این تجهیزات در شکل‌های متفاوتی در بازار موجود بوده و دختر‌ها و به صورت کلی بچه‌ها در حین بازی با آن می‌توانند اشیائی جدید خلق کرده و خلاق‌تر شوند. شاید این وسیله، تنها یک وسیله بازی باشد اما تأثیری که بر روحیه و نوآوری بچه‌ها دارد، می‌تواند در سنین بزرگسالی به کمکشان آمده تا بتوانند به خوبی از پس حل مشکلات مختلف برآیند.

عروسک دخترانه

اسباب بازی دیگری که آن نیز مانند تجهیزات خانه بازی، طرفداران زیادی هم بین بزرگسالان و هم بین کودکان دارد، عروسک دخترانه است. تنوع این عروسک‌ها در بازار موجب شده که بتوان برای هر کودکی و با هر سلیقه و هر سن و سالی یک مدل از آن را خریداری کرد. تمرین حس مادری و افزایش مسئولیت‌پذیری کودک، تنها یکی از فواید خرید عروسک دخترانه برای دختربچه‌هاست.

اسباب‌بازی‌های مخصوص مشاغل مختلف

از دیگر اسباب‌بازی‌های دخترانه که آن نیز محبوبیت زیادی دارد اسباب‌بازی‌هایی است که در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال چرخ خیاطی، تجهیزات موجود در آشپزخانه، تجهیزات پزشکی و یا آرایشگری، دختر‌ها را با وسایلی که در مشاغل مختلف استفاده می‌شوند، آشنا می‌کند.

بازی‌های فکری

بازی‌های فکری نیز گزینه مناسبی برای دختر‌ها به شمار ‌می‌روند. این بازی‌ها به کودک کمک می‌کنند تا با ترفند حل مسأله آشنا شده و در آینده نیز بتواند به راحتی تمام مسائل و مشکلاتی که برایش پیش می‌آید را حل کند. از تأثیر این بازی‌ها بر خلاقیت نیز نباید غفلت کرد.

بازی‌های ساختنی

بازی‌های ساختنی که از اجزایی مانند لگو‌ها، آجر و بریک ساخته شده‌اند نیز بسیار مناسب کودکان می‌باشند. پرورش هوش و خلق ایده‌های جدید از فواید بازی با این نوع وسیله بازی می‌باشد.

ابزار‌های موزیکال

۱۸ اسباب بازی دخترانه (مناسب هدیه نوروز ۱۴۰۱) از عروسک دخترانه تا...

آشنا کردن کودک با موزیک نیز تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی پرورش هوش و استفاده از نیمکره‌های متفاوت مغز دارد. اگر کودک شما به حوزه موسیقی علاقه داشته باشد، به راحتی و با کمک این بازی می‌توان متوجه این استعداد وی شد.

پازل

از پازل‌ها نیز می‌توانیم به عنوان یک اسباب بازی مناسب دخترانه یاد کنیم. افزایش قدرت تمرکز و افزایش صبوری کودک از جمله تأثیرات این نوع بازی به شمار می‌رود.

اسباب‌بازی‌های ورزشی

از دیگر وسایل مناسب بازی برای دختران می‌توانیم به اسباب‌بازی‌های ورزشی از جمله اسکوتر اشاره کنیم. خارج کردن کودک از فضای بسته خانه و بازی با هم سن و سال‌ها از جمله فواید این بازی است.

شطرنج

اگر کودک شما در سنی قرار دارد که به قوانین بازی شطرنج آشناست این وسیله بازی نیز اسباب بازی مناسبی برای بهبود رشد مغزی کودک، استفاده از هر دو نیمکره و رشد خلاقیت وی می‌باشد.

خمیربازی

خمیربازی نیز به کودک شما کمک می‌کند تا با ساختن اشیاء جدید، اعتماد به نفس پیدا کرده و به این توانمندی برسد که می‌تواند نوآوری کند. تقویت انگشتان دست نیز از جمله فواید جانبی این بازی است.

اسباب‌بازی‌های ساده

اسباب‌بازی‌هایی که با فشار دادن و یا کش دادن و یا تکان دادن صدایی از خود تولید می‌کنند مناسب دختربچه‌های تا سن یک سال هستند. این بازی‌ها جنبه سرگرمی داشته و برای کودکان جذاب به نظر می‌آیند.

کتاب‌های ضد آب

والدینی که دوست دارند بچه‌هایشان به مطالعه روی آورند می‌توانند کتاب‌های ضد آب خریداری کرده و در حمام نیز به عنوان یک وسیله بازی در اختیار کودک قرار دهند. پیوند کتاب و انسان می‌تواند از همین سنین آغاز شود.

گل سفال

۱۸ اسباب بازی دخترانه (مناسب هدیه نوروز ۱۴۰۱) از عروسک دخترانه تا...

وسایل زیادی برای بازی کودک و پرورش خلاقیت وی وجود دارد که یکی از آن‌ها گل سفال است. توانایی ساخت اشیاء با این گل می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا هم، سرگرم شوند و هم، استعداد‌هایشان شکوفا شود.

قطار‌های اسباب بازی

قطار‌های اسباب بازی نیز از جمله بازی‌هایی هستند که می‌توانند برای کودکان دو تا سه ساله مناسب به نظر آیند. سرگرم شدن با این وسایل و آشنایی با وسایل حمل و نقل از جمله مزیت‌های این بازی است.

چادرِ بازی

خانه امن‌ترین جای جهان در دنیا برای کودکان و از جمله دختران است. با خرید چادرِ بازی به کودکان اجازه دهید صاحب یک خانه کوچک شوند.

بازی‌های هوشمند

از جمله بازی‌های هوشمند می‌توانیم به ساخت ربات اشاره کنیم. امروزه کیت‌های آموزشی رباتیک در بازار موجود است که علاوه بر سرگرمی، می‌توانند توانمندی‌های دختربچه‌ها را نیز افزایش دهند.

ماشین

برخی تصور می‌کنند که ماشین، یک بازی مختص پسرهاست. از آنجایی که امروز رانندگی از انحصار آقایان درآمده، دختران نیز با خرید ماشین می‌توانند به رویای رانندگی با ماشین واقعی، تحقق بخشند.

بسته‌های باغبانی

در بسته‌های باغبانی وسایل مختلفی مانند بذر، گلدان‌های کوچک و بزرگ قرار داده شده و کودکان می‌توانند در حین بازی با این وسایل، کشاورزی کرده و با طبیعت بیشتر آشنا شوند.

جمع‌بندی

ما در این متن 18 اسباب بازی دخترانه را به شما معرفی کردیم. انتخاب بازی باید متناسب با سن کودک بوده و در ضمن، خود وسیله بازی نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین نوع اسباب بازی به فروشگاه پیکو تویز مراجعه کنید. تنوع قابل توجهی از انواع اسباب بازی در این فروشگاه فراهم شده و این به شما کمک می‌کند تا بهترین‌ها را برای فرزندان خود خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز