خبرگزاری کار ایران

خرید تلویزیون های 55 اینچ از چهار برند خوشنام عرصه تکنولوژی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۸۸

خرید تلویزیون های 55 اینچ در بین تنوع مدل و سایزهایی که وجود دارد شاید یک انتخاب هوشمندانه تر به نسبت سایزهای دیگر باشد. هر چند که ما باید سعی کنیم با توجه به نیاز و البته ابعاد اتاق برای منزل خود تلویزیون خریداری کنیم ولی در بیشتر مواقع تلویزیون سایز 55 اینچ می تواند پاسخگوی نیازهای مان باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین تلویزیون های 55 اینچ را معرفی کنیم. البته قبل از آن، باید به این موضوع بپردازیم که اصلاً سایز 55 اینچ برای چه کسانی مناسب است؟ و چه افرادی باید سراغ خرید تلویزیون 55 اینچ بیایند؟

تلویزیون سایز 55 اینچ مناسب کجاست؟

یکی از مهم ترین موضوعات در هنگام خرید تلویزیون دانستن سایز مناسب برای اتاق است. اگر یک تلویزین کوچک برای اتاق بزرگ تان خریداری کنید هیچوقت لذت کافی از تماشای تلویزیون را نمی برید، با این وجود می توانید برای اتاق های کوچک تا سایز 50 اینچ؛ برای اتاق های متوسط سایز 55 یا 65 اینچ و برای اتاق های بزرگ سایز 75 و 85 اینچ خریداری کنید. با این تفاصیر تلویزیون 55 اینچ می تواند برای اتاق های با ابعاد متوسط گزینه مناسبی باشد. اگر اتاق تان ابعاد متوسط دارد؛ خرید تلویزیون 55 اینچ می تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد، چون هم قیمت تلویزیون در حد معمولی است و هم کیفیتی که نصیب تان می شود واقعاً عالی است.

تعیین سایز مناسب تلویزیون برای اتاق

اگر می خواهید دقیق تر سایز تلویزیون مناسب را برای اتاق تان در نظر بگیرید روشی که در ادامه به شما می گوییم می تواند راه گشای مسئله باشد. برای انتخاب سایز تلویزیون مناسب برای اتاق باید میزان فاصله تان با تلویزیون را در نظر بگیرید. یعنی در چه فاصله ای قرار است به تماشای تلویزیون بنشینید؛ این فاصله هر چه بیشتر باشد، باید سراغ نمایشگرهای بزرگ تر و هر چه فاصله کمتر باشد باید سراغ نمایشگرهای کوچک تر بروید. هر چند در تلویزیون های 4k اگر در نزدیکی تلویزیون بنشینید پیکسل ها را خیلی نمی بینید ولی بازهم اگر برای یک اتاق کوچک تلویزیونی بزرگ بخرید و فاصله تان با نمایشگر کم باشد ممکن است بهترین کیفیت تصویری که می شود را دریافت نکنید.

  • سایز 50 اینچ: (1.5 تا 2 متر)
  • سایز 55 اینچ: (1.6 تا 2.3 متر)
  • سایز 65 اینچ: (2 تا 2.5 متر)
  • سایز 75 اینچ: (2.3 تا 3.2 متر)
  • سایز 85 اینچ: (2.6 تا 3.5 متر)

تفاوت تلویزیون سایز 55 و 65 اینچ

به طور کلی پرفروش ترین سایز تلویزیون همان نمایشگرهای 55 اینچ هستند؛ چون هم از نظر قیمتی به صرفه تر هستند و هم اینکه بیشتر منازل با اندازه این تلویزیون ها همخوانی دارند. سایز 65 اینچ برای منازل با متراژ بالاتر بکار می رود و افراد باید مقدار بیشتری برای خرید تلویزیون هزینه کنند. بیشتر کاربران برای تلویزیون های پیشرفته بالارده و گران قیمت سایز 55 اینچ را ترجیح می دهند و برای مدل های ال ای دی سراغ سایزهای بزرگ تر 65 و 75 اینچ می روند. اینکه چه سایز تلویزیونی را خریداری کنید؛ به مقدار بودجه، فضای اتاق و پیشرفته بودن تلویزیون تان بستگی دارد.

تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ

پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ هر ساله مربوط به برند سامسونگ هستند. این شرکت علاوه بر تولیدات با کیفیت گوشی در حوزه تولید تلویزیون هم یکی از بهترین هاست. در واقع می توان گفت فروش تلویزیون سامسونگ از تمام برندهای بیشتر است. محصولات این برند با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید می شوند؛ فناوری های نئو کیولد؛ کیولد و ال ای دی کریستالی فناوری های حال حاضر و به زودی تلویزیون های اولد سامسونگ هم وارد بازار خواهد شد(در سال 2022). بهترین تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ در مدل و قیمت های متفاوت تولید می شوند که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

تلویزیون های کیولد شاید معروف ترین مدل های سامسونگ باشند؛ البته امسال این برند نسل جدید تلویزیون های نئو کیولد را معرفی کرد که از فناوری ابتکاری برای افزایش کیفیت نمایشگرهای کیولد استفاده می کنند. گفته می شود سامسونگ قصد دارد در سال 2022 تلویزیون های اولد را تولید کند و این یعنی قرار است یک رقابت سنگین با الجی (اولین تولید کننده پنل های OLED) به راه بیوفتد.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ

  • تلویزیون سامسونگ 55QN90A
  • تلویزیون سامسونگ 55QN85A
  • تلویزیون سامسونگ 55Q80A
  • تلویزیون سامسونگ 55Q70A
  • تلویزیون سامسونگ 55Q60A
  • تلویزیون سامسونگ 55AU9000
  • تلویزیون سامسونگ 55AU8000
  • تلویزیون سامسونگ 55AU7000

مشاهده و خرید تلوزیون سامسونگ » https://afraland.com/tv/samsung-tv

تلویزیون های 55 اینچ ال جی

تلویزیون های 55 اینچ ال جی بعد از سامسونگ پرفروش ترین مدل های بازار هستند. البته رقابت بین دو شرکت خیلی نزدیک به هم است. از آن جایی که تنوع مدل های ال جی زیاد است خریداران می توانند بین تکنولوژی های تصویری اولد، نانوسل و ال ای دی یکی را انتخاب کنند. معروف ترین تلویزیون های ال جی همان مدل های OLED هستند که با طراحی و کیفیفت تصویر بسیار عالی شناخته می شوند. تلویزیون های اولد برای گیمینگ و نمایش کنتراست 100 درصد، بی رقیب هستند و هر ساله بهترین تلویزیون گیمینگ مدل ال جی سری C است( امسال مدل LG OLED C1 بود).

تا امسال هم بهترین تکنولوژی تصویری متعلق به تلویزیون های اولد ال جی بوده است اما اینکه سال آینده هم اینگونه باشد کمی جای شک دارد. سامسونگ با تولید تلویزیون های OLED قصد دارد وارد حوزه رقابتی با ال جی شود و پنل های اولد سامسونگ را منتشر کند. همچنین سونی هم قرار است به عنوان اولین شرکت با سامسونگ همکاری کند و از این پنل های جدید سامسونگ در تلویزیون های خود استفاده کند. الجی در سال 2021 یک فناوری نمایشی جدید به نام Mini-LED را معرفی کرد که با افزایش کیفیت تلویزیون های نانوسل و پنل های کوانتمی توانسته به یک سطح بالاتر از کیفیت دست پیدا کند.

خرید تلویزیون های 55 اینچ از چهار برند خوشنام عرصه تکنولوژی

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی

  • تلویزیون ال جی 55G1
  • تلویزیون ال جی 55C1
  • تلویزیون ال جی 55B1
  • تلویزیون ال جی 55NANO90
  • تلویزیون ال جی 55NANO86
  • تلویزیون ال جی 55NANO80
  • تلویزیون ال جی 55UP7750
  • تلویزیون ال جی 55UP7550

تلویزیون های 55 اینچ سونی

برند سونی در حوزه تولید تلویزیون یکی از بی سرو صدا ترین شرکت ها است که خیلی جنجال به پا نمی کند. تلویزیون های 55 اینچ سونی کیفیت ساخت بالایی دارند و به همین دلیل قیمت شان بیشتر است. کسانی که قبلاً تلویزیون سونی داشته اند خوب دلیل این تفاوت قیمتی با برندهای دیگر را درک می کنند( چون کیفیت عالی دریافت کرده اند) ولی کسانی که قبلاً تلویزیون سونی نداشته اند به دلیل این اختلاف قیمتی بیشتر سراغ تلویزیون های دیگر برندها می روند. اینکه گفتیم سونی بی سرو صدا است به این معنی نیست که سونی کیفیت عالی نداشته باشد یا فناوری های جدید تولید نکند، بی سرو صدا را از لحاظ تبلیغاتی می گوییم. سونی در سال 2021 با گوگل همکاری کرده و سیستم عامل گوگل تی وی را روی تلویزیون هایش سوار کرده است ؛ همچنین از اولین پردازنده هوشمند با کمک هوش شناختی در تلویزیون هایش استفاده کرده است(پردازنده XR نام دارد) که همه این ها نشان از حرفه ای بودن سونی می دهد.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی

  • تلویزیون سونی 55A80J
  • تلویزیون سونی 55X95J
  • تلویزیون سونی 55X90J
  • تلویزیون سونی 55X85J
  • تلویزیون سونی 55X80J

تلویزیون های 55 اینچ شیائومی

در توضیحات مربوط به برند سونی گفتیم که خیلی اهل بازارهای تبلیغاتی نیست؛ شیائومی دقیقاً در نقطه متضاد سونی برای این موضوع قرار دارد. هر کجا که می رویم حرف از شیائومی است و این خود دال بر تبلیغات گسترده شیائومی دارد. تلویزیون های 55 ینچ شیائومی در دو دسته پیشرفته و اقتصادی تولید می شوند. هر کدام برای دسته خاصی از کاربران تولید شده اند. مدل های اقتصادی ارزان قیمت تر و با امکانات کمی دسته پایین تر هستند؛ اما مدل های بالارده، پیشرفته و شامل فناوری های عالی هستند. خوبی اصلی شیائومی قیمت پایین تر آن به نسبت شرکت های دیگر است و همین موضوع باعث شده افراد زیادی به سمت خرید تلویزیون های شیائومی کشیده شوند.

خرید تلویزیون های 55 اینچ از چهار برند خوشنام عرصه تکنولوژی

بهترین تلویزیون های 55 اینچ شیائومی

  • تلویزیون شیائومی 55Q1E
  • تلویزیون شیائومی 55P1
  • تلویزیون شیائومی 55P1E

جمع بندی

بسته به اینکه اتاق تان چه متراژی دارد و اینکه خودتان دوست دارید چه سایز تلویزیونی بخرید، انتخاب های گوناگونی پیش روی تان قرار دارد. 4 برند مطرح حال حاضر در تمام دنیا سامسونگ، ال جی، سونی و شیائومی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. برای انتخاب سایز مناسب تلویزیون به مواردی از جمله بودجه، متراژ منزل، کیفیت تصویر تلویزیون و همچنین علایق شخصی دقت داشته باشید. اگر در انتخاب تلویزیون برای منزل تان دچار تردید هستید و یا در خصوص مدل های مختلف اطلاعات کافی ندارید می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی افرالند تماس بگیرید و در خصوص خرید تلویزیون، سایز مناسب و انتخاب برند از آن ها کمک بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز