خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 4 سریال حرفه ای (نسخه کامل چهارم) لینک مستقیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۱۰۵

سریال جذاب حرفه ای که یکی از سریال های اکشن ایرانی است قسمت 4 آن منتشر شد. در ادامه لینک های دانلود سریال در دسترس شماست.

یکی از سریال‌هایی که اخیرا منتشر شده و مورد توجه تمام رسانه‌های مطرح کشور قرار گرفته، سریال حرفه‌ای است که قطعا آگهی‌های آن را در سراسر شهر محل سکونتتان مشاهده کرده‌اید. این سریال با داستان جذاب و دست‌اندرکاران بنامی که دارد، بهترین پیشنهاد برای شماست و توصیه می‌کنیم دانلود و تماشای آن را به تعویق نیندازید. برای اینکه تمام نکات مهم درخصوص این سریال را بدانید و فرصت تماشای نسخه کامل قسمت 4 سریال حرفه‌ای را از دست ندهید، این مطلب را به سریال حرفه‌ای اختصاص داده‌ایم.

نقد و بررسی سریال حرفه‌ای

این سریال داستان بسیار مهیج و قابل توجهی دارد و مخاطبان استقبالی تاریخی از آن کرده‌اند. ضبط و فیلمبرداری سریال حرفه‌ای ابتدا در اسفند ماه سال 1399 شروع و برخی اطلاعات از داستان آن در دنیای دیجیتالی منتشر شد. این اطلاعات به شدت مورد توجه کاربران و مخاطبان سینمای ایران قرار گرفتند و میلیون‌ها نفر از همان ابتدا تا روز انتشار این سریال روز شماری می‌کردند. قسمت‌های اولیه سریال حرفه‌ای در مهرماه سال 1400 شروع شده و مخاطبان می‌توانند دانلود سریال حرفه‌ای را با لینک مستقیم انجام دهند.

لینک های دانلود با کیفیت سریال حرفه ای قسمت چهارم

برای دانلود می‌توانید از لینک های زیر جهت دانلود سریال استفاده کنید:

  1. دانلود قسمت 4 با کیفیت 1080p
  2. دانلود قسمت 4 با کیفیت 720p
  3. دانلود قسمت 4 با کیفیت 480p

حال که در این مطلب به صورت کامل با سریال حرفه‌ای آشنا شدید و بازیگران و عوامل آن را کاملا شناختید، طبیعتا به دنبال دانلود و تماشای این سریال خواهید بود. قسمت‌های اولیه سریال حرفه‌ای در دنیای دیجیتالی در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید. البته توصیه می‌شود که در انتخاب وبسایت دانلود دقت داشته باشید تا به اشتباه برخی از نسخه‌های غیراصلی با کیفیت پایین را دانلود نکنید. بهتر است فرصت را برای تماشای این سریال از دست ندهید!

افرادی که اخبار سینمای ایران را دنبال می‌کنند و افراد مشهور و برجسته این حوزه را می‌شناسند، قطعا نام مصطفی تقی‌زاده را شنیده‌اند. مصطفی تقی‌زاده به عنوان نویسنده و کارگردان در سریال حرفه‌ای فعالیت می‌کند و او را همه‌کاره سریال حرفه‌ای می‌دانند؛ چراکه نوشتن داستان سریال حرفه‌ای و مدیریت کارهای ضبط و تدوین آن، همگی بر عهده مصطفی تقی‌زاده هستند. نماوا به عنوان توزیع‌کننده سریال حرفه‌ای معرفی شده است و تمام قسمت‌های منتشر شده این سریال برای اولین بار از نماوا نمایش داده می‌‌شود؛ اما در حال حاضر امکان دانلود نسخه کامل قسمت‌های منتشر شده سریال با کیفیت عالی و لینک مستقیم امکان‌پذیر است.

بازیگران نقش‌آفرین در سریال حرفه‌ای

دانلود قسمت 4 سریال حرفه ای (نسخه کامل چهارم) لینک مستقیم

یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعیین کیفیت و سطح محبوبیت یک فیلم سینمایی یا سریال موثر است، بازیگرانی است که در این فیلم یا سریال نقش آفریده‌اند. عده کثیری از مخاطبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی، افراد حاضر در فیلم‌ها را یک معیار مهم برای خود قرار می‌دهند و همواره به دنبال تولیداتی هستند که بازیگرانی مشهور و حرفه‌ای در آن حضور داشته باشند. سریال حرفه‌ای با حضور برخی از حرفه‌ای‌ترین بازیگران سینمای ایران ضبط و تولید شده است و شاید یکی از عوامل موفقیت زودهنگام این سریال همین موضوع باشد. برخی از محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران حاضر در سریال حرفه‌ای عبارت‌اند از:

  • سارا بهرامی
  • سیروان خسروی
  • زانیار خسروی
  • ماهور الوند
  • علی مصفا
  • علیرضا ثانی‌فر
  • بهاره کیان افشار
  • مزدک میرعابدینی

دست‌اندرکاران ضبط و تدوین سریال حرفه‌ای

یکی دیگر از عوامل مهم تعیین‌کننده سطح کیفیت و محبوبیت یک سریال و فیلم سینمایی که در مواردی حتی بیشتر از مهارت بازیگران اهمیت دارد، دست‌اندرکاران ضبط و تدوین سریال یا فیلم سینمایی و سطح مهارت آن‌ها است. تا به حال تعداد زیادی از کارگردانان و نویسندگان ایرانی توانسته‌اند نام خودشان را در بین بهترین‌های جهان جای دهند؛ پس دور از انتظار نیست که حضور این افراد در یک سریال، تاثیری برجسته بر کیفیت آن بگذارد. سریال حرفه‌ای حاصل هم‌فکری و همکاری مجموعه‌ای از این افراد ماهر است. در ادامه، به معرفی یک سری از این افراد خواهیم پرداخت:

  • نویسنده: مصطفی تقی‌زاده
  • کارگردان: مصطفی تقی‌زاده
  • تهیه‌کننده: سعید خانی
  • تدوین‌گر: عماد خدابخش
  • فیلم‌برداری: مرتضی غفوری

ژانر قسمت چهارم سریال حرفه‌ای

اگر قسمت‌های ابتدایی سریال حرفه‌ای را ببینید، متوجه خواهید شد که این سریال سعی در مانور دادن بر روی اجتماع و برخی از رفتارهای مردم دارد. مصطفی تقی‌زاده سعی کرده با نوشتن یک داستان اجتماعی و خلق برخی صحنه‌های حماسی، احساسات مخاطب را برانگیزد. البته برخی صحنه‌های دراماتیک نیز در این سریال وجود دارد که باعث شده شدت احساسی بودن آن چند برابر شود و مخاطبان به دنبال تماشای چندین باره آن باشند. برای آشنایی بیشتر با داستان این سریال، در ادامه خلاصه داستان آن را برایتان شرح خواهیم داد.

خلاصه داستان سریال حرفه‌ای

وقتی در یک سریال اجتماعی از طمع افراد برای داشتن و به دست آوردن ثروتی فراوان استفاده می‌کنند،  بسیار غم‌انگیز و در عین حال جذاب خواهد بود. چراکه بزرگ‌ترین مشکل جامعه و اجتماع به صورت عادی، هوس و طمع افراد برای داشتن ثروت بیشتر است. می‌توان متوجه شد که مصطفی تقی‌زاده در داستان این سریال از وجود یک پول بسیار هنگفت و ارزشمند برای تمام شخصیت‌های موجود در آن پرده برداشته است. در ادامه، بخشی از این سریال را برایتان شرح می‌دهیم که نماوا به صورت رسمی آن را در اختیار کاربران گذاشته است:

یک انسان برای دست یافتن به یک ثروت هنگفت چه کارهایی حاضر است انجام دهد؟ کشتن یک فرد عادی و گرفتن حق او؟ استخدام یک قاتل حرفه‌ای برای کشتن رقبا و یا به اصطلاح "از بین بردن موانع"؟ داستان همین است. باید یک قاتل حرفه‌ای استخدام شود تا بتواند نقشه‌ای پیچیده و در عین حال ناب را اجرایی کند و ما را به اهداف مادی خودمان برساند. چه کسی می‌تواند این کار را انجام دهد؟ قطعا کسی که به خاطر پول بتواند جان چند انسان را بگیرد. اما او چه کسی می‌تواند باشد؟

بیوگرافی کامل سارا بهرامی

یکی از برجسته‌ترین نام‌هایی که در لیست بازیگران سریال حرفه‌ای حضور دارد، سارا بهرامی است. سارا بهرامی به عنوان یکی از بهترین بازیگران خانم در سینمای ایران فعالیت می‌کند و جوایز فراوانی همانند سیمرغ بلورین سال 1396 را در کارنامه خود دارد. او در سال 1361 متولد شده و در 9 سالگی، علاقه شدید خود را به حوزه تئاتر و بازیگری نشان داد و فعالیت هنری خود را از همان زمان در کلاس‌های بازیگری کانون پرورش فکری کودکان آغاز کرد. در حال حاضر سارا بهرامی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های سریال حرفه‌ای است و می‌‎توان نقش‌آفرینی فوق‌العاده او را در این سریال مشاهده کرد.

بیوگرافی کامل سیروان خسروی

دانلود قسمت 4 سریال حرفه ای (نسخه کامل چهارم) لینک مستقیم

در حال حاضر سیروان خسروی از خوش استایل‌‌ترین بازیگران مرد در سینمای ایران است که به خاطر تیپ و استایل بسیار جذاب و باکلاس خود شهرت دارد. سیروان خسروی 39 ساله فقط به دلیل استایل جذاب خود به این موفقیت در بازیگری نرسیده و هنر نقش‌آفرینی او عامل این موفقیت است. سیروان خسروی یکی از نقش‌های اصلی را در سریال حرفه‌ای به عهده دارد و مخاطبان انتظارات فراوانی از او در این سریال داشته و برای تماشای نقش آفرینی او سریال حرفه‌ای را تماشا می‌کنند. البته دور از ذهن نیست که سیروان خسروی در این سریال نیز بتواند همانند تمام سوابق حضور خود در سریال‌ها و فیلم‌های دیگر، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

بیوگرافی کامل زانیار خسروی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که برادر کوچک‌تر سیروان خسروی نیز در سریال حرفه‌ای حضور دارد و نقشی جدی و حیاتی را در این سریال بازی کرده است. زانیار خسروی از سیروان خسوری 3 سال کوچک‌تر است و فعالیت هنری خود را در قالب خواننده و بازیگر ادامه می‌دهد. زانیار خسروی چندین آهنگ با سبک پاپ دارد و هرکدام از آن‌ها میلیون‌ها بار توسط طرفداران ایرانی او شنیده شده‌اند. برادران خسروی، مهم‌ترین نقش‌های سریال حرفه‌ای را بر عهده دارند و آن‌ها را در اکثر قسمت‌های سریال مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی کامل ماهور الوند

یکی دیگر از بانوان نقش آفرین در سریال حرفه‌ای، ماهور الوند است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازیگران خانم در سینمای ایران شناخته می‌شود. این در حالی است که ماهور الوند با 27 سال سن یکی از جوان‌ترین بازیگران حاضر در این سریال به شمار می‌رود و سال 1400، ششمین سال حضور او در دنیای تئاتر و سینما است. به نظر اکثر مخاطبان سینمای ایران، ماهور الوند بهترین عملکرد خود را در سریال حرفه‌ای داشت و درخشش ماهور الوند را می‌توان در این سریال مشاهده کرد.

بیوگرافی کامل بهزاد ثانی فر

در جمع بازیگران حضور یافته در سریال حرفه‌ای، بهزاد ثانی فر یکی از با تجربه‌ترین افراد است. چراکه آقای بهزاد ثانی‌فر از سال 1364 در سینمای ایران فعالیت دارد و بسیاری از مخاطبان، وی را به خوبی می‌شناسند. احتمالا تا به حال در بسیاری از فیلم‌ها بهزاد ثانی فر را مشاهده کرده‌اید؛ زیرا بهزاد ثانی فر در این 36 سال فعالیت خود، در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال حضور پیدا کرده است. بهزاد ثانی فر که فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر می‌باشد، در سریال حرفه‌ای حضور دارد و مخاطبان می‌توانند از هنر بازیگری او بهره‌مند شوند.

بیوگرافی کامل بهاره کیان افشار

یکی دیگر از بازیگران خانم حاضر در سریال حرفه‌ای، بهاره کیان افشار است که یکی از فعال‌ترین خانم‌ها در حوزه فیلم سینمایی و تئاتر ایران به شمار می‌رود. بهاره کیان افشار فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه تئاتر و سینما از سال 1385 شروع کرده است و تا به حال ادامه دارد. بهاره کیان افشار نقشی جدی و مهم را در سریال حرفه‌ای بر عهده گرفته و قطعا انتظارات فراوانی از او داریم. بهاره کیان افشار 36 ساله، یکی از محبوب‌ترین بانوان نقش آفریده در سریال حرفه‌ای است.

توزیع کننده سریال حرفه‌ای قسمت 4

برای اینکه بتوانند حق پخش و ارزش سریال حرفه‌ای را نگهداری کنند، این سریال ابتدا فقط از یک توزیع کننده مشهور و معتبر منتشر می‌شود. شبکه نماوا که در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان فیلم سینمایی و سریال شناخته می‌شود، قرار است سریال حرفه‌ای را به صورت کامل برای کاربران منتشر کند. البته این امکان هم وجود دارد که افراد با لینک مستقیم، نسخه کامل سریال حرفه‌ای را با کیفیت فوق‌العاده دانلود کنند. پس اگر به هر دلیلی نتوانستید سریال حرفه‌ای را از شبکه نماوا مشاهده کنید، می‌توان آن را از وبسایت‌های مختص دانلود سریال‌ها دانلود کرد.

تعداد قسمت‌های سریال حرفه‌ای

برای اینکه بتوان داستان سریال را به بهترین نحو برای مخاطبان نمایش داد، باید تعداد قسمت‌های آن را به نحو صحیح و حساب‌شده تعیین کرد. تعداد قسمت‌های تعیین شده برای سریال حرفه‌ای، 16 قسمت می‌باشد که به صورت رسمی توسط مصطفی تقی زاده به مخاطبان اعلام شده است. عوامل و دست‌اندرکاران سریال حرفه‌ای سعی کرده‌اند تا این 16 قسمت را به بهترین نحو تولید کنند و بتوانند مخاطبان را برای فصول بعدی آن آماده سازند. امروزه امکان دانلود و تماشای قسمت‌های اولیه سریال حرفه‌ای برای کاربران وجود دارد و می‌توانند آن را دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنند.

شهر و کشور ضبط و تدوین صفحه‌های سریال حرفه‌ای

از آنجایی که بودجه و امکانات سریال حرفه‌ای به صورت کامل توسط یک فرد ایرانی تهیه شده است، طبیعتا صحنه‌های این فیلم به صورت کامل در کشور ایران ضبط خواهند شد. شهر تهران و قم اصلی‌ترین مکان‌های ضبط و فیلم برداری سریال حرفه‌ای هستند و اکثر صحنه‌های این سریال در این دو شهر ضبط می‌‎شوند. بسیاری از مخاطبان و طرفداران سریال حرفه‌ای، مکان‌های اصلی فیلم برداری این سریال را پیدا کرده‌اند و برخی عکس‌ها و فیلم‌های خاطره‌انگیز از این مکان‌ها در دنیای دیجیتالی قابل مشاهده است.

همچنین جالب است بدانید نویسندگی و کارگردانی این سریال توسط مصطفی تقی زاده صورت گرفته است که در لینک زیر می‌توانید بیوگرافی آن را بخوانید:

https://www.namava.ir/person-17581-%D9%85%D8%B5%D8%B7%D9%81%DB%8C_%D8%AA%D9%82%DB%8C%E2%80%8C_%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز