خبرگزاری کار ایران

شرکت سپنتا بهترین کارخانه شیشه در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۴۰

کارخانه شیشه نوآوران شیشه سپنتا با سابقه درخشان 30 ساله از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع شیشه در کشور است. این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و هم چنین همکاری با افراد باتجربه و توانا، سالانه 45000 متر مربع شیشه تولید نموده و در بهبود سطح کیفی شیشه های ساختمانی می کوشد.

محصولات تولیدی سپنتا شامل شیشه های لمینت، دو جداره، سکوریت، ضد گلوله و اسپندرال است که با تمامی استانداردهای صنعت ساختمان مطابقت دارند.

تلفن شرکت : ۰۲۱۸۸۷۲۵۸۴۲

آدرس سایت: sepantaglass.com

آشنایی با کارخانه شیشه سپنتا

خطوط برش، پردازش و شستشوی شیشه کارخانه شیشه سپنتا تمام اتموماتیک بوده و فرآیند حرارتی در خط کوره پیشرفته آن برای تمامی شیشه ها با قطرهای متفاوت با بالاترین کیفیت و بدون ذره ای خمیدگی و ناصافی، انجام می شود. این کوره از توانایی  حرارت دهی بر روی انواع شیشه های پوشش دار نرم و سخت برخوردار است. دستگاه تمام اتوماتیک تولید شیشه لمینت می تواند شیشه های تخت چند لایه تا ضخامت 80 میلی متر و ابعاد 2600 در 6000 میلی متر را تولید کند و حتی شیشه های خم را لمینت کند. علاوه بر این سایر شیشه ها و عملیات پردازش آن ها به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات اتوماتیک تولید می گردند.

نمای شیشه ای با سپنتا شیشه

امروزه در شهر و منطقه ای به هر کجا که نگاه کنید نوعی نمای شیشه ای دیده خواهد شد و شیشه به یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمانی تبدیل شده است؛ نمای شیشه ای برای یک ساختمان تجاری، اداری، مسکونی و یا ویترین فروشگاه ها جذابیت و زیبایی خیره کننده ای دارد و در عین حال جنبه های ایمنی  و کنترل حرارتی در آن در نظر گرفته می شود؛ از همین رو شیشه های به کار رفته در آن باید بهترین عملکرد را داشته باشند. طراحی و ساخت نمای شیشه ای می تواند پروژه های مختلفی را شامل شود:

  • نمای اسپایدر
  • نمای کرتین وال
  • سقف و نورگیر شیشه ای
  • و ...

شرکت سپنتا بهترین کارخانه شیشه در ایران

مزیت های استفاده از شیشه در نمای ساختمان ها

شیشه ها نه تنها جذابیت دیداری فوق العاده دارند بلکه در حال حاضر نسبت به قبل کاربردی هستند. برخی از مزیت های آن به شرح زیر می باشد:

بهره وری انرژی

هر چه مقدار بیشتری شیشه در طراحی ساختمان به کار رفته باشد، نور وارد شده به داخل ساختمان نیز افزایش یافته و در نتیجه در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد و در حقیقت به جای نور مصنوعی از نور طبیعی استفاده می شود. بر خلاف تصورهای عمومی، پیشرفت های تکنولوژی در ساخت شیشه به تنظیم گرمایش و سرمایش ساختمان ها کمک کرده است. پس از وضع آیین نامه های سختگیرانه در زمینه صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی در ساختمان های تجاری و مسکونی، شیشه به عنصری حیاتی و ارزشمند تبدیل شد.

مقاوم در برابر عوامل جوی

نماهای شیشه ساختمان ها به اندازه ای قوی و مقاوم هستند که در برابر سخت ترین رویدادهای جوی تحمل دارند. چه مناطقی که همواره آفتابی هستند چه مناطقی که بارش های مداوم در آن وجود دارد، یکپارچگی شیشه ها حفظ شده و نسبت به مصالح ساختمانی سنتی دوام بیشتری خواهد داشت. از آنجایی که شیشه زنگ نمی زند یا هوا نمی گیرد، عوامل محیطی تاثیری بر نمای ساختمان نخواهد داشت.

 

شرکت سپنتا بهترین کارخانه شیشه در ایران

انواع شیشه تولیدی در سپنتا

کارخانه شیشه سپنتا در زمینه تولید انواع شیشه های ساختمانی برای ساخت نمای شیشه ای ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و ... فعالیت دارد که این محصولات عبارت اند از :

  • شیشه لمینت
  • شیشه دو جداره و سه جداره
  • شیشه دو جداره لمینت ساختمانی
  • شیشه سکوریت
  • شیشه ضد گلوله ساختمانی و خودرویی
  • شیشه اسپندرال
  • شیشه دو جداره سانرژی
  • شیشه هوشمند
  • شیشه ضد حریق

شیشه سکوریت

از مهم ترین محصولات تولیدی کارخانه شیشه سپنتا شیشه سکوریت است که در اندازه های مختلف با رنگ ها و ضخامت های متفاوت تولید می شوند. این شیشه ها برای ساخت انواع نماهای شیشه ای مانند کرتین وال، اسپایدر و ... قابل به کارگیری هستند. در کارخانه شیشه سکوریت سپنتا همواره تلاش بر این است که بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و استانداردها تولید شود و حاصل آن تولید شیشه سکوریت های مقاوم، ایمن و کاربردی با تحمل درجه حرارت بالا است که در ساختمان های مختلف به کار می روند.

شیشه لمینت سپنتا

شیشه لمینت تولیدی در کارخانه شیشه سپنتا از باکیفیت ترین محصولات ساختمانی می باشد و نوعی شیشه سکوریت به شمار می آید. این نوع از شیشه دارای لایه های مختلفی است که هر لایه بنا به کاربردی که دارد، احتمال فرو ریختن و عبور اجسام یا اشخاص را به صفر رسانده، مقاومت شیشه را در برابر ضربه و شکستن افزایش داده و عایقی مناسب در برابر نور و صدا می سازد به صورتی که از ورود 99 درصد اشعه UV به داخل ساختمان جلوگیری می کند. شیشه های لمینت به گونه ای هستند که با شکستده شدن، قطعات به پوشش طلقی چسبیده و به اطراف پاشیده نمی شوند. شیشه لمینت علاوه بر برخورداری از زیبایی، جهت برقراری امنیت بانک ها، صرافی ها، طلا فروشی ها و مراکز مشابه آن مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه دو جداره و سه جداره

شیشه های دو جداره از دو و یا تعداد بیشتری لایه های موازی با فاصله های چند میلی متری تشکیل شده اند و فضای خالی میان لایه ها در کارخانه شیشه سپنتا به وسیله گازهای مخصوصی پر می شود به طوری که این لایه ها همانند عایق عمل کرده و تاثیر بی نظیری در جلوگیری از انتقال صدا و حرارت دارند. علاوه بر این در برابر شرایط آب و هوایی سخت و حوادث مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. طی سال های اخیر استفاده از پنجره های دارای شیشه دو جداره در ساختمان های مسکونی اجباری شده است. انواع شیشه های دو جداره شامل شیشه لمینت، شیشه سکوریت و شیشه اسپایدار می شود که همه آن ها طی سالیان گذشته طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

شیشه های کاربردی

شیشه های ضد گلوله، ضد حریق، هوشمند و سانرژی رده از دیگر محصولات کاربردی و بی نظیر کارخانه شیشه سپنتا هستند که برای اماکن خاص یا موقعیت های ویژه و حیاتی مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه هایی که در بانک ها، طلا فروشی ها، صرافی ها و برخی خودروهای خاص به کار می رود، از ویژگی های به خصوصی برخوردار می باشند که از لایه های متعدد ساخته شده اند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز