خبرگزاری کار ایران

اگر بودجه کافی برای خرید یک خانه جدید یا ویلای لوکس ندارید، این نوشته را بخوانید!!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۴۴

بازسازی خانه شاید یکی از به صرفه ترین و بهترین راه های ممکن برای خانه دار شدن و نو کردن منزل، آپارتمان یا ویلای شما باشد اما کمتر کسی از آن باخبر است و معمولا کسانی هم که با فرآیند بازسازی آشنا هستند آن را سخت، خطرناک یا هزینه بر می دانند!

اگر معماری استخدام می کنید، او برای شما برنامه ریزی می کند، اما اگر می خواهید در هزینه های بازسازی صرفه جویی کنید، اولین قدم این است که  خودتان مسئولیت پروژه را به عهده بگیرید و این کار را خودتان  شخصا انجام دهید. در این مقاله ما چند ایده را در مورد اینکه چگونه می توانید خانه ی خود را با بودجه ای کم بازسازی کنید به اشتراک می گذاریم، پس با دکوطرح همراه باشید!

 در درجه اول برنامه ریزی موثر کل فرایند به شما کمک میکند با صرف هزینهای کم تر پروژه تان را به اتمام برسانید. بخش های زیر نشان می دهند که چگونه شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، تمام برنامه های مورد نظرتان را برای بازسازی به زیر برنامه هایی جزئی تر تقسیم کنید و خانه خود را به طور موثر و طبق یک برنامه درست بازسازی کنید. اگر به دنبال یافتن راه های برتر برای بازسازی خانه خود به شکلی زیبا و اقتصادی هستید، موارد زیر را بخوانید:

همانطور که قبلاً ذکر شد، برنامه ریزی موثر، کلید بازسازی موثر است. اگر در حال بازسازی خانه خود هستید، باید بر روی قسمت های کوچکتر تمرکز کنید. شاید این جمله را شنیده باشید که می گویند"سختی کار به طور کلی از سختی کار به صورت جز جز بیشتر است "، در واقع منظور این است که اگر کار را به بخش های کوچک تر تقسیم کنید هم ساده تر می شود و هم دقیق تر انجام خواهد شد. شما می توانید همین استراتژی را در پروژه نوسازی خانه خود اعمال کنید و برای هر منطقه در خانه خود یک طرح نوسازی طراحی کنید و جزئی پیش بروید. اگر هم معماری را برای بازسازی استخدام کنید، او نیازهای شما را ارزیابی کرده و سپس مطابق آن خانه شما را بازسازی می کند. از آنجا که شما درمورد خواسته های خودتان مسئول هستید، باید خواسته های خود را با معمارتان مورد بحث قرار دهید، هدف نهایی خود را برای هر فضای خانه بنویسید و نهایتا نیز هدف کلی را تعیین کنید  و سپس به سراغ موارد زیر بروید:

 

بودجه بندی برای بازسازی خانه

اگر بودجه کافی برای خرید یک خانه جدید یا ویلای لوکس ندارید، این نوشته را بخوانید!!

 

از آنجا که شما می خواهید خانه خود را اقتصادی بازسازی کنید، پس حتما برای شما مهم است که یک بودجه محدود را تعیین کنید. مهم است که در بودجه بندی به خاطر داشته باشید که نمی توانید بودجه خود را بیش از حد تخمین بزنید و پولی بیش از آن چه می توانید در نظر بگیرید، پس اهمیت در نظر گرفتن بودجه خود را دست کم نگیرید و حتما حتما بعد از تعیین بودجه به تحقیق در مورد موارد مورد نیاز خود بپردازید.

 

پژوهش درمورد بازسازی

هنگامی که تحقیقات خود را شروع می کنید از تعداد گزینه هایی که دارید شگفت زده خواهید شد. مثلا لامپ زیبایی که در یک فروشگاه گران قیمت دوست داشتید را می توانید با قیمت پایین تری از جاهای دیگر خریداری کنید. بنابراین، هنگام بازسازی خانه با بودجه لطفاً به خاطر داشته باشید که اگر برای یافتن مبلمان مورد علاقه خود، رنگ مورد نظرتان یا تزئیناتی که در خانه خود می خواهید تحقیق کنید، به احتمال زیاد بیشتر لوازم را با قیمتی ارزان تر پیدا خواهید کرد. پس هیچ وقت لوازم خود را از اولین جایی که دیدید نخرید! برای دستورالعمل های گام به گام در مورد اینکه چگونه می توانید خانه خود را زیبا و در عین حال اقتصادی تزئین کنید، لطفاً موارد زیر را بخوانید:

 

پس از بازسازی ویلا، درها اولین تأثیر را ایجاد می کنند

اولین برداشت از خانه شما درب شماست. اگر نمی توانید در را به طور کامل تغییر دهید و درب موجود شما در وضعیت خوبی است، پس باید درب خود را دوباره رنگ آمیزی کنید. درهای شما می توانند بر روشنایی اتاق شما نیز تأثیر بگذارند و می توانید از این تکنیک عالی بهره مند شوید. بنابراین، هنگام بازسازی با بودجه، اگر درب خانه خود را دوباره رنگ آمیزی می کنید، سعی کنید از سایه های مختلف با توجه به غلظت نور در خانه خود استفاده کنید تا روشنایی خانه خود را آنطور که می خواهید بهینه کنید. در این مورد معمارتان حتما کمکتان خواهد کرد.

 

رنگ خانه بر روشنایی تأثیر می گذارد

همانطور که قبلاً ذکر شد، نقاشی و رنگ خانه بر نور تأثیر می گذارد و هنگام بازسازی خانه می توانید رنگ جدیدی را انتخاب کنید. اگر بودجه محدودی دارید و پالت سیاه و سفید را انتخاب کنید، به خانه شما جلوه ای مدرن و پیچیده می بخشد.

 

بعد از بازسازی، اتاق های کوچک لازم نیست کوچک به نظر برسند!

اگر در حال نوسازی هستید و خانه شما نسبتا کوچک است و یا برای بزرگ تر کردن فضای هال مجبور شده اید اتاق ها را کوچک کنید خوب است بدانید که یکی از راه های بسیار ساده برای بزرگ تر کردن اتاق های کوچک، استفاده از آینه است. این یک تکنیک ارزان است، اما توسط مشهورترین معماران، استفاده می شود.

 

آشپزخانه و انبار بازسازی شده

اگر بودجه کافی برای خرید یک خانه جدید یا ویلای لوکس ندارید، این نوشته را بخوانید!!

اگر در حال تجدید دکوراسیون و بازسازی منزل خود هستید، احتمالاً سعی می کنید آشفتگی را از بین ببرید و فضای ذخیره سازی خود را نیز به حداکثر برسانید. با استفاده از حداکثر ظرفیت آشپزخانه می توانید مشکلات ذخیره سازی خود را به حداقل برسانید. هیچکس فضای آشپزخانه شما را بهتر از شما نمی شناسد و احتمالا فضای شما تنها نیاز به ساخت کابینت آشپزخانه برای نگهداری بیشتر لوازمتان دارد. اما اگر در حال حاضر کابینت هایی دارید که برای ذخیره سازی کافی هستند، نیازی به تعویض آن ها ندارید، فقط می توانید آن ها را دوباره رنگ آمیزی کنید تا آشپزخانه شما نو به نظر برسد.

 

بازسازی حمام

شما از تعداد محصولات ارزان و در عین حال با کیفیتی که می توانید برای بازسازی حمام خود خریداری کنید شگفت زده خواهید شد.

 

بازسازی طبقات خانه

اگر بودجه کافی ندارید، بازسازی کف ممکن است گران به نظر برسد و اگر نمی توانید کفپوشی در حد بودجه خود پیدا کنید، باید در بازسازی سایر موارد با توجه به طراحی کف خود سرمایه گذاری کنید. کلید بازسازی یا تزئین مجدد خانه به زیبایی این است که برای خود هدفی در نظر بگیرید و یک تصویر کامل از آنچه می خواهید ترسیم کنید و سپس گام به گام هر قسمت از خانه خود را همانطور که در بالا ذکر شد بازسازی کنید.

برای مشاوره ی رایگان در امر بازسازی منزل می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز