خبرگزاری کار ایران

لیست ارائه شده از بهترین پزشکان متخصص خون و متخصص قلب و عروق در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۵۴۳

به دلیل وجود خون در کل بدن و نقش حیاتی آن ، بیماری های خطرناک خونی از جمله مشکلاتی هستند که نیاز به درمان به موقع نزد بهترین پزشکان متخصص را دارند، در همین راستا در این مقاله، ضمن معرفی بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران، وظایف این پزشکان متخصص نیز بررسی قرار گرفته شده است.

 

پزشک متخصص خون داخل ایران

پزشک متخصص خون و انکولوژی، متخصصی است که کار درمان و تشخیص بیماری های خونی و انواع سرطان را بر عهده دارد، این متخصص در واقع کار پژوهش، تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری های خونی و اختلالات سیستم لنفاوی و انواع سرطان را برعهده دارد.

پزشک متخصص خون راهکارهای پیشگیری از  بروز بیماری های خونی و سرطان را به بیماران خود ارائه می دهد.

به طور کلی بیماری های ناشی از کم خونی، عفونت های خونی، هموفیلی، لنفوم، سرطان و ... توسط پزشک متخصص خون درمان می شود.

وظایف پزشک متخصص خون داخل ایران

پزشک متخصص خون در جهت درمان بیماری های مربوط به خون و سرطان وظایف زیر را برعهده دارد:

● طراحی یک برنامه دقیق درمانی براساس گزارشات آسیب شناسی

● کمک به بیمار جهت مدیریت عوارض جانبی، نظارت و حفظ سلامت جسمی

● استفاده از درمان های ترکیبی برای بیشتر سرطان ها( شیمی درمانی، درمان هورمونی، درمان بیولوژیک و...)

● انتقال خون به بدن بیمار در موارد نیاز به تزریق خون به بدن

● پیوند مغز استخوان و تزریق سلول های بنیادی به بیمار

● فرسایش درمانی به منظور نابودی بافت های غیرطبیعی از طریق سرما دادن یا گرما دادن، لیزر کردن و حتی مواد شیمیایی

 

آزمایشات تجویزی جهت تشخیص بیماری خونی در بیماران خونی

پزشک متخصص خون جهت تشخیص به موقع و انجام درمان سریع برخی از آزمایشات زیرا را تجویز می کند:

● آزمایش تخصصی شمارش کامل خون

● آزمایش گلبول های سفید خون

● آزمایش گلبول های قرمز خون

● آزمایش هموگلوبین

● آزمایش هماتوکریت و پلاکت ها

● آزمایش قند خون

● آزمایش کلسترول خون

● آزمایش کمبود ویتامین B12

●  آزمایش غربالگری عفونت غدد لنفوم

انتخاب بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران

از آنجا که بیماری های خونی و انکولوژی در صورتی قابل درمان هستند که علاوه بر تشخیص به موقع، توسط پزشک متخصص ماهر و باتجربه ای نیز مورد مداوا قرار گیرند، لذا همواره انتخاب بهترین پزشکان متخصص خون بسیار مهم می باشد، به منظور داشتن بهترین انتخاب پزشک متخصص خون به نکات زیر توجه کنید:

● به سابقه فعالیت متخصص دقت کنید زیرا بهترین متخصص خون و انکولوژی در سال های فعالیت خود باید دارای سوابق درخشانی باشد.

پزشکان خون با سابقه فعالیت درخشان  سلامتی بیماران را اولویت کاری خود قرار می دهند، لذا پزشکان با تجربه و دارای سابقه فعالیت چندین ساله را انتخاب کنید.

● قبل از مراجعه به مطب پزشک از میزان رضایتمندی بیماران آن پزشک مطلع شوید زیرا در صورت رضایت کامل بیماران یک پزشک می توان با اطمینان بیشتری پزشک را انتخاب کرد.

با مراجعه به صفحات مجازی و وب سایت های رسمی پزشک انتخابی می توان به راحتی با بیماران پزشک ارتباط برقرار نمود و از میزان رضایتمندی آنها، چگونگی عملکرد و نحوه درمان پزشک مطلع شد، احساس اطمینان خاطر شما از مهارت کافی پزشک در روند درمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

● از میان پزشکان متخصص خون باید پزشکی را انتخاب کنید که دارای مدرک معتبر تخصصی است زیرا یک پزشک متخصص خون، ابتدا دوره پزشکی عمومی را می گذراند و پس از آن باید طی یک دوره 4 ساله، تخصص خود کسب کند.

عمدتا پزشکان متخصص خون که در دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی دوره تخصصی خود را طی کرده اند، دارای مهارت و تخصص بیشتری هستند و در زمینه درمان بیماری های خونی، اطلاعات بروزتری را کسب نموده اند.

● سعی کنید پزشکی را جهت بیماری خونی خود انتخاب کنید که بتوانید با وی ارتباط صمیمی داشته باشید زیرا بیمار زمانی می تواند روند درمانی خود را به خوبی به پایان برساند که بتواند رابطه راحتی را با پزشک معالج خود برقرار کند.

توانایی ارتباط راحت به پزشک این امکان را بیمار می دهد تا به راحتی بتواند مسائل مربوط به بیماری خود را مطرح کرده و هر گونه سئوال یا ابهامی در مورد نحوه درمان داشته باشد را از پزشک خود بپرسد.

لیست ارائه شده از بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران

هنگامی که فردی دچار بیماری خونی می شود، جهت درمان خود به دنبال لیست ارائه شده از بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران خواهد گشت تا بتواند بهترین متخصص خون را جهت درمان خود انتخاب و به وی مراجعه کند، اما به راستی کدام پزشک متخصص خون جزء بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران حساب می شود؟ برای دریافت پاسخ این سئوال در ابتدا باید مواردی که در رابطه با انتخاب بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران در بخش قبل عنوان شد را مورد مطالعه قرار دهید و با توجه به این نکات پزشک متخصص معتبر انتخاب کنید زیرا به دلیل پیشرفت های شگرف علم پزشکی در کشور عزیزمان ایران می توان گفت که ما در این زمینه پزشکان بسیار حاذق و برجسته ای را داریم که با اطمینان کامل می توان آنها را انتخاب کرد.

چنانچه از میان این همه پزشک متخصص خون مهار قادر به انتخاب بهترین پزشک متخصص نیستند، کافی است به وب سایت تخصصی نوبت دهی آنلاین پذیرش 24 مراجعه کنید زیرا این وب سایت حرفه ای با گردآوری تعداد زیادی از پزشکان متخصص به ویژه متخصصان خون به خوبی توانسته نیاز بیماران به پزشکان متخصص در رشته های مختلف پزشکی را مرتفع سازد.

دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از بهترین پزشکان ایران را در سایت پذیرش 24 برای شما به راحتی فراهم شده است.

مزایای استفاده از لیست ارائه شده از بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران در سایت پذیرش 24

با مراجعه به سایت پذیرش 24 ضمن مشاهده لیست ارائه شده از بهترین پزشکان متخصص خون داخل ایران ( با ارائه بیوگرافی، سوابق تحصیلی و طبابت) از مزایای زیر بهره مند شوید:

● اخذ نوبت با تعرفه بیمه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی با ارائه کد ملی

● دریافت نوبت از پزشکان متخصص خون و سرطان به صورت آنلاین برای کلیه اقشار جامعه

● مشاوره آنلاین پزشکی به صورت متنی و تلفنی

● قیمت مناسب هزینه مشاوره آنلاین پزشکی

● دریافت مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان متخصص خون و سرطان از سراسر ایران

● امکان دریافت مشاوره آنلاین پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی

فعالیت متخصص قلب و عروق به چه میزانی حساس است؟

همچنین ممکن است با کوچک ترین اشتباه یک متخصص قلب، جان بیماری به خطر انداخته شود که دلیل آن هم حساسیت بسیار بالای اندام قلب است که اهمیتی حیاتی در زندگی انسان و سایر موجودات دارد. همانطور که اشاره شد قلب یکی از مهمترین اندام های بدن و مهمترین اندام در سیستم گردش خون می باشد.

این اندام مانند یک پمپ قوی، خون را بارها و بارها در طول شبانه روز بین اندام ها پمپاژ می کند. در صورتی که اختلالی برای قلب به وجود بیاید و خون به سلول ها نرسد، این سلول ها کم کم می میرند و اندام های حیاتی دیگر بدن نیز از کار می افتند و این امر منجر به مرگ خواهد شد.

قلب و عروق شاخه ای از تخصص داخلی است و خلاف تفکر بسیار از افراد، پزشک متخصص قلب با پزشک جراح قلب متفاوت است. توانایی متخصص قلب پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق است در حالی که توانایی جراح قلب در شکافتن سینه و انجام اعمال جراحی مختلف بر روی قلب می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز