خبرگزاری کار ایران

هایدلبرگ کارهای چاپ دیجیتال را با Versafire EP کنترل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۷۱

یک سیستم تضمین کیفیت درون خطی جدید در نسخه Versafire EP از هایدلبرگ ، خوراک جوهر را کنترل می کند و خطاهای موجود در تصویر چاپ را تشخیص می‌دهد.

راه حل های جدید برای نیازهای رو به رشد مشتری:

سیستم تضمین کیفیت خطی ، خوراک جوهر را کنترل می کند و خطاهای موجود در تصویر چاپ دیجیتال در Versafire EP را تشخیص می دهد و تونرهای جدید طلا و نقره آزادی طرح را در Versafire EV افزایش می دهند و Prinect ادغام در گردش کار کلی را تضمین می کند

جلوه های طلا و نقره تولید شده در Versafire EV از هایدلبرگ باعث برجسته شدن محصولات در نقطه فروش می شود.هایدلبرگر در حال توسعه بیشتر سیستم چاپ دیجیتال Versafire خود برای بازار رو به رشد دوره های کوتاه چاپ دیجیتالی است.این شرکت یک سیستم تضمین کیفیت برای پرس تولیدی Versafire EP خود ، به علاوه تونرهای طلا و نقره برای سیستم پنج رنگ Versafire EV ارائه داده است. هر دو این نوآوری ها بر کیفیت مورد نیاز بازار در رابطه با محصولات چاپی تولید شده به صورت دیجیتالی تأکید دارند و می توانند کاربران را بسیار رقابتی تر کنند.

Versafire EP  کنترل رنگی درون خطی و تشخیص خطا تشخیص

خودکار رنگ (ACD) نامی است که هایدلبرگ برای تولید زیاد و  پرسرعت 135 صفحه A4 در دقیقهبه سیستم جدید تضمین کیفیت درون خطی در دستگاه چاپ EP Versafire خود داده است. واحد ACD دو هدف دارد. در وهله اول ، این سیستم در طی فرآیند داخلی ، خوراک جوهر را کنترل می کند و در هنگام تولید ، انحراف از یک فایل مرجع را اصلاح می کند. در مرحله دوم ، ACD خطاهای موجود در تصویر چاپی مانند رگه ها و علائم را شناسایی می کند. اگر خطایی شناسایی شود ، تولید به طور خودکار در نسخه Versafire EP متوقف می شود. اپراتور می تواند یک تصویر الکترونیکی از ورق معیوب بر روی مانیتور نشان دهد ، و سپس این ورق را می توان به صورت دستی از شمع تحویل خارج کرد.

ACD با یک ماژول اسکنر کار می کند که متعاقباً در مطبوعات در ایستگاه فیوزر قرار می گیرد. اسکنر تصویر چاپی هر برگ چاپ را در کل عرض قالب می خواند. پرونده آماده چاپ مانند چاپ کاتالوگ در RIP محاسبه و در Prinect Digital Frontend (DFE) ذخیره می شود به عنوان مرجع عمل می کند.

هایدلبرگ کارهای چاپ دیجیتال را با Versafire EP  کنترل می کند

به این ترتیب ، ACD با اطمینان از تولید مطمئن و پایدار ، به چاپخانه هایی که قصد دارند به بهترین نتیجه ممکن در چاپ با حداکثر بهره وری در نسخه Versafire EP خود برسند ، کمک می کند. در طی فرآیند چاپ صنعتی ، سیستم تضمین کیفیت تضمین می کند که شمع تحویل مطبوعات فقط حاوی برگه های چاپی است که معیارهای کیفیت تعریف شده را دارند. علاوه بر این ، جوهر کشی در تمام مدت پایدار است.اخیرا در صنعت چاپ دیجیتال در بروشورهای تور دبی برای مناظر برج خلیفه ایجاد می شود.

جلوه های طلا و نقره بر روی Versafire EV باعث برجسته شدن محصولات در نقطه فروش می شود که هایدلبرگ به زودی یک تونر طلا و نقره برای انتخاب به عنوان رنگ پنجم در Versafire EV خود ارائه می دهد. در هنگام طراحی محصولات چاپی خلاقانه که حتی در قسمت فروش و سئو سایت تأثیرات بیشتری می گذارند ، کاربران سیستم پنج رنگ از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گذشته بهره مند می شوند. از تونرهای جدید می توان به تنهایی استفاده کرد یا با چهار رنگ فرآیندی (CMYK) ترکیب شده و رنگ های فلزی ایجاد کرد. کاربردهای آن با طلا و نقره روی بسترهای سفید و همچنین روی مواد تیره و شفاف امکان پذیر است.

هایدلبرگ با استفاده از این تونرهای طلایی و نقره ای تعداد رنگهای لکه ای Versafire EV را به 7 رنگ افزایش می دهد. افزودنیهای جدید به رنگ سفید مات ، تونر شفاف (روکش) ، زرد نئون ، صورتی نئون و قرمز نامرئی می پیوندند. تصاویر چاپی که با استفاده از رنگ قرمز نامرئی ایجاد شده اند فقط در زیر نور سیاه قابل مشاهده هستند. تونرها به ویژه برای ادغام نقوش امنیتی و / یا ویژگی های شناسایی پنهان برای محافظت از اسناد در برابر جعل و تقلب بسیار مفید هستند.این تونرهای طلا و نقره همچنین می توانند در مدل های Versafire EV که از قبل نصب شده اند ، مقاوم سازی شوند.

"دو روش چاپ - یک فناوری گردش کار" با Prinect

چاپخانه ها به طور فزاینده ای از مزایای چاپ افست و چاپ دیجیتال ، از جمله برای محصولات هیبریدی (چاپ دیجیتال برای جلد جداگانه و چاپ افست ورقه ای برای محتویات) استفاده می کنند. هایدلبرگ نمونه کارهای سیستم چاپ خود و فناوری گردش کار Prinect را برای این نیاز بازار تدارک دیده است. سیستم کنترل گردش کار Prinect هم چاپ دیجیتال و هم چاپ افست ورقه ای را به سود بازار ادغام می کند. هایدلبرگ Prinect Digital Frontend (DFE) را مخصوص سیستم های چاپی Versafire خود توسعه داد. اصل "دو روش چاپ - یک فناوری گردش کار" فرایندهای تولید محصولات چاپی را بسیار ساده تر کرده و سهم بزرگی در استاندارد سازی تولید دارد. صرف نظر از کانال خروجی برای یک محصول چاپی ، دقیقاً از همان داده ها همیشه برای شروع استفاده می شود و رنگ آمیزی آنها تا حد زیادی با هر دو روش چاپ یکسان است. این بدان معنی است که چاپخانه ها می توانند سریع و انعطاف پذیر بین روش ها جابجا شوند - برای مثال اگر مشتری به تحویل زودتر نیاز دارد.

در اواخر پاییز 2017، موزه بین‌المللی چاپ فرصت نادری را داشت تا آنچه را که گمان می‌رود یکی از قدیمی‌ترین چاپخانه‌های باقیمانده هایدلبرگ است که در حدود سال 1905 ساخته شده است، به دست آورد . به دست آوردن موزه، آن را به قدیمی ترین چاپخانه هایدلبرگ در آمریکای شمالی تبدیل می کند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز