خبرگزاری کار ایران

لیست تعمیرگاه های مجاز یخچال های آمریکایی در تهران و کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۴۹

در این مطلب به معرفی تعمیرگاه های مجاز یخچال های آمریکایی در تهران و کرج که شامل نمایندگی های تعمیرات برندهای ویرپول، جنرال الکتریک، وستینگهاوس و آدمیرال می باشد می پردازیم.

خدمات تعمیرات یخچال تعمیرگاه مجاز ویرپول سرویس

اولین مرکزی که قصد داریم به شما معرفی نماییم جهت تعمیر یخچال های آمریکایی، تعمیرگاه یخچال ویرپول سرویس می باشد که مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران و کرج می باشد. این مرکز، تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی ویرپول(whirlpool) شامل: یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر. مجهز به سرویس دهی فوری و 24 ساعته سراسر تهران و حومه. بدون تعطیل، تعمیر کمتر از 2 ساعت، 100% در منزل، قطعات اورجینال، 36 ماه ضمانت کتبی. ویرپول سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول ارائه دهنده خدمات پس از فروش ویرپول در تهران و کرج می باشد.

ویژگی های خدمات نمایندگی تعمیرات ویرپول سرویس

  • سرویس در محل تعمیرات لوازم خانگی ویرپول: ۱۰۰% در منزل و تعمیر کمتر از 2 ساعت
  • استفاده از قطعات اورجینال یخچال ویرپول شما: تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و تعمیرات تضمینی
  • قیمت مناسب: قیمت‌های منصفانه تعمیرات برابر با نرخ تعیین ‌شده از سوی اتحادیه های تهران و کرج
  • برآورد و اعلام هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات
  • پرداخت تمامی هزینه بعد از تعمیر کامل دستگاه و تائید شما

تعمیرگاه ویرپول سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ویرپول تمامی نیاز های تعمیراتی مشتریان را با کمترین هزینه برطرف می نماید. به محض تماس با یکی از شعب این مرکز بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ویرپول در تهران و کرج، بدون نیاز به جابجایی در همان محل یخچال شما را تعمیر می نمایند .

آدرس وب سایت تعمیرگاه یخچال ویرپول سرویس: https://www.whirlpoolrepairs.ir/

خدمات تعمیرات یخچال تعمیرگاه مجاز جنرال تک سرویس

دومین مرکزی که قصد داریم به شما معرفی نماییم جهت تعمیر یخچال های آمریکایی، تعمیرگاه یخچال جنرال تک سرویس می باشد. شما عزیزان با خیالی راحت می توانید خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات  جنرال الکتریک خود را به به این نمایندگی بسپارید. قطعا تعمیرکاران این مرکز مجاز دارای توانایی زیاد و متخصص در کار خود هستند و پاسخگوی اطمینان شما خواهند بود. جنرال تک سرویس بعنوان یک مرکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک آماده خدمت رسانی به شما می باشد. اکثر مشتریان این نمایندگی از اینکه دستگاه آنها در منزل خودشان تعمیر می شود بسیار راضی بوده اند و دستگاه همچون روز اول کار کرده. تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی جنرال الکتریک با سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات در سراسر تهران آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد.

مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

  • ارائه سرویس های تعمیراتی برای رفع مشکلات لوازم خانگی جنرال الکتریک که علاوه بر برطرف نمودن مشکلات لوازم خانگی آمریکایی، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری می نماییم.
  • تعمیرکاران جنرال الکتریک این مرکز در شرایط خاص حتی ظرف مدت کمتر از یک ساعت در محل حاظر می شود و تمامی تکنسینهای مجموعه، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات جنرال الکتریک می باشند که این تخصص آن ها حاصل سال‌ها تجربه در زمینهٔ سرویس‌دهی به محصولات جنرال الکتریک می باشد.

آدرس وب سایت تعمیرگاه یخچال جنرال تک سرویس: https://www.generalelectricrepairs.ir/

خدمات تعمیرات یخچال تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس سرویس

سومین مرکزی که قصد داریم به شما معرفی نماییم جهت تعمیر یخچال های آمریکایی، تعمیرگاه یخچال وستینگهاوس سرویس می باشد که مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگ هاوس در تهران و کرج می باشد. این مرکز، تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی وستینگهاوس شامل یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزرمی باشد. این مرکز خدمات پس از فروش مجهز به سرویس دهی فوری و 24 ساعته سراسر تهران و حومه می باشد. خدمات این مرکز بدون تعطیلی و با امکان تعمیر کمتر از 2 ساعت و 100% در منزل با قطعات اورجینال همراه با 36 ماه ضمانت کتبی می باشد. وستینگهاوس سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس (westinghouse) ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تعمیرات کلیه محصولات لوازم خانگی وستینگ هاوس می باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز