خبرگزاری کار ایران

تعداد تراکنش‌های سامانه همبانک صادرات ایران ٣٤ درصد افزایش یافت

سامانه همبانک صادرات ایران در خرداد ماه گذشته با انجام بیش از هفت میلیون تراکنش مالی، 34 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی بانک صادرات ایران روز پنج شنبه اعلام کرد، این سامانه رایگان که بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل‌های گوشی قابل استفاده است از امنیت و سرعت بالایی برخوردار است و دسترسی کاربران به خدمات الکترونیکی این بانک را تسهیل می‌کند.

پایگاه اطلاع رسانی بانک صادرات همچنین اعلام کرد، به منظور تعمیم و گسترش خدمات بانکداری نوین و با هدف کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین، به تازگی امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر شده است.

بر اساس این گزارش، قبوض خاص با هدف جمع آوری اقساط مشتریان شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی، در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض قرار دارد و و با وارد کردن شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم، قابل استفاده است.

شرکت های ذینفع برای بهره مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض کنند.

همچنین، از طریق سامانه #٧١٩* می‌توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.

آگاهی از مانده کارت و حساب، سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت ها (تعریف حداکثر ٥ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا (شناسه بانکی) نیز از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت قابل انجام است.

 

کد خبر : ۳۹۷۳۶۳