خبرگزاری کار ایران

رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری، ازدواج و اشتغالزایی، در شعب بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۴۹۱

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر از رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، فرزندآوری و ازدواج در شعب سراسر کشور این بانک خبر داد.

 

 
به گزارش ایلنا؛ سید مهدی رضایی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، فرزندآوری و ازدواج طی پنج ماه گذشته از سال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر مبلغ و تعداد رشد چشمگیری داشته است، گفت: بیش از 5 هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی ، 3 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و 2 هزار و 600 فقره تسهیلات ازدواج از سوی شعب سراسر کشور بانک شهر پرداخت شده است.
رضایی با بیان اینکه بانک شهر در سال جاری سهم نقش قابل توجه و بسزایی در پرداخت وام های قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی ایفا کرده است، گفت: با تاکید مدیریت ارشد بانک مبنی بر لزوم تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و عزم جمعی تمامی همکاران در شعب سراسر کشور برای تحقق اهداف در این خصوص، شاهد بهره مندی جوانان از وام های قرض الحسنه اشتغالزایی، فرزندآوری و ازدواج هستیم.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 5 هزار و چهارصد و شصت و یک فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.
رضایی با اشاره به پرداخت 2 هزار و ششصد و هفتاد و پنج فقره تسهیلات ازدواج با هدف کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و کاهش هزینه های ازدواج آنان ، تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از فرزند آوری خانواده های ایرانی بیش از 3 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده ایم.
معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر افزود: هم اکنون شعب بانک شهر تلاش می کنند با اعتبارسنجی دقیق متقاضیان، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه قرض الحسنه اشتغالزایی، فرزندآوری و ازدواج را در کوتاه تر زمان ممکن صورت گیرد.
رضایی در پایان با بیان اینکه شعب این بانک در پرداخت تسهیلاتی همانند: پذیرندگان پایانه های فروشگاهی، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری، فعالان حوزه سلامت و ... نیز رشد چشمگیری داشته اند، گفت: تلاش خواهیم کرد با تمام ظرفیت های موجود طی ماه های آینده نیز، کمک ویژه ای به اشتغال، فرزندآوری و ازدواج جوانان داشته باشیم.
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز