خبرگزاری کار ایران

مسوولان به تیراندازی بیشتر توجه‌کنند؛

قاسم‌پور: حمایت‌مالی شوم سهمیه‌‌المپیک می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۶۴۶

در این رقابت‌ها ۳۷ کشور از قاره آسیا حضور داشتند که کره‌جنوبی و چین‌تایپه از مدعیان اصلی این رشته به حساب می‌آمدند.

دارنده مقام چهارم بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: اگر حمایت مالی بشوم سهمیه‌ المپیک برزیل را کسب خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، سکینه قاسم‌پور که توانسته مقام چهارمی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته‌ تیر و کمان را به دست آورد از حضورش در این مسابقات گفت و افزود: در این رقابت‌ها ۳۷ کشور از قاره آسیا حضور داشتند که کره‌جنوبی و چین‌تایپه از مدعیان اصلی این رشته به حساب می‌آمدند.

وی افزود: ایرانیان در بخش کامپوند که اولین‌بار در این مسابقات برگزار شده بود بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند در اولین حضور یک‌طلا، یک‌برنز و عنوان چهارمی را کسب کنند و در مجموع مدال‌های کسب شده از بین ۳۷ کشور بعد از کره‌جنوبی و هند، مدال‌سوم را به دست آورند.

قاسم‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش تیر و کمان در کره‌جنوبی ورزش اول این کشور محسوب می‌شود، ولی ایرانیان توانستند با پشتکار بالا و نشان دادن لیاقت خود در این رشته مدال کسب کنند.

وی با اشاره به سختی‌های تمرینات و اردوها اظهار کرد: با توجه به اینکه ما به صورت شبانه‌روز در تمرینات و اردوها حضور داشتیم و شاید کمتر از یک‌ماه می‌توانستیم خانواده‌ خود را ملاقات کنیم با وجود این چون هدف ما افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان بود این مشکلات را پشت سر گذاشتیم و خدار را شکر توانستیم حاصل زحمات و سختی‌ها را با کسب مقام و مدال در این بازی‌ها جبران کنیم.

وی افزود: تلاش ما برای حضور در این مسابقات فقط کسب مدال بود و در کشور کره‌جنوبی که مهد تیر و کمان است کسب مدال با حضور مدعیان بسیار سخت و دشوار بود، ولی ما توانستیم با حمایت فدراسیون و وزارت‌ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین کادر مربیان یک کار تاریخی را انجام دهیم و مدال‌های خوش‌رنگی را برای کشور عزیزمان کسب کنیم.

دارنده مقام چهارم بازی‌های آسیایی اینچئون با اشاره به قول مساعد معاونت ورزش‌بانوان و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ان‌شاءا… با حمایت کامل این عزیزان قصد دارم در مسابقات انتخابی تیم‌ملی که ۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود و همچنین مسابقات لیگ کشوری حضور پیدا کنم.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه ورزش تیر و کمان ورزشی است که از سوی پیامبر عظیم‌الشأن توصیه شده، ادامه داد: رشته‌ تیر و کمان تنها رشته‌ای است که یک بانوی مسلمان می‌تواند با حجاب کامل در مسابقات شرکت کند و رسانه‌ها می‌توانند این ورزش را به طور کامل پوشش خبری دهند و این امتیازی است که بتوان از این طریق بانوی ایرانی و دین مقدس اسلام را به جهانیان معرفی کرد و با انعکاس نسبت به جوی که در جهان نسبت به زنان ایرانی و اسلام وجود دارد نشان دهند ورزش بانوان آنها هیچ‌گونه محدودیتی جهت فعالیت‌های ورزشی و دیگر فعالیت‌ها ندارد.

وی با اشاره به تأثیر پوشش زنان ایرانی در بین ورزشکاران امریکایی و اروپایی اظهار کرد: در این مسابقات ورزشکاران زن امریکایی و اروپایی به دنبال الگوبرداری از پوشش ورزشکاران زن ایرانی بودند تا از این پوشش بسیار زیبای‌ایرانی برای ورزشکاران بخش بانوان استفاده کنند که این می‌تواند خود به تنهایی یکی از دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند حضور بانوان ورزشکار میهن‌مان با پوشش اسلامی در این مسابقات باشد.

قاسم‌پور در ادامه از تأثیر حمایت‌مالی از طرف اسپانسرها گفت: اکثر قهرمانان دنیا در مسابقات کاپ‌جهانی که در ۸ مرحله در سطح‌جهانی برگزار می‌شود تحت پوشش و حمایت اسپانسرهای خود حضور دارند که حضور ورزشکارها در میادین ورزشی هم می‌تواند موجب تبلیغ و شناساندن این اسپانسرها و حامیان مالی در سطح جهانی شود و هم شکوفایی استعدادهای ورزشی و افتخارآفرینی برای کشورمان را به همراه داشته باشد که امیدوارم مسوولان به این امر بسیار مهم توجه بیشتری را داشته باشند.

وی در ادامه به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و گفت: اولین برنامه‌ مهمی که در نظر دارم حضور در جام‌جهانی سال ۲۰۱۵ کپنهاگ دانمارک است که مدال‌آوران این مسابقات می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک برزیل را کسب کنند و در صورت حمایت از سوی حامیان مالی و ادارات مربوطه در مسابقات‌جهانی تایلند داخل سالن و کاپ جهانی فرانسه شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم با توجه به قول مساعدی که از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی جهت جذب اسپانسر و حمایت مالی به من داده شده بتوانم نماینده‌ لایقی برای استان خراسان‌رضوی در المپیک برزیل باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز