خبرگزاری کار ایران

بدمینتون جام فجر - بانوان؛

بدمینتون‌بازان فینالیست‌های جام فجر مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۵

در دیدار مرحله نیمه نهایی دونفره انسلی و سونگ از مالزی به مصاف ساوانت و ساراسانیل از هند رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم مالزی خاتمه یافت و راهی دیدار فینال شدند.

دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت بانوان و در بخش یک نفره و دونفره برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در دیدار مرحله نیمه نهایی دونفره انسلی و سونگ از مالزی به مصاف ساوانت و ساراسانیل از هند رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم مالزی خاتمه یافت و راهی دیدار فینال شدند.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی دونفره بانوان میان نسلیهان ییگیت و اوزگه بایراک از ترکیه و شانخو و چیاورن از مالزی برگزار شد که در پایان تیم ترکیه توانست با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود.

بدین ترتیب فینال رقابت های دونفره بانوان بین تیم های دونفره مالزی و ترکیه برگزار خواهد شد.

دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت یکنفره بانوان نیزبرگزار شد و بدمینتون بازان مالزیایی با پیروزی برابر حریفان خود به فینال این رقابت ها راه یافتند.

در دیدار مرحله نیمه نهایی پای هسیو از چین تایپه به مصاف لی لیان یانگ از مالزی رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود لی لیان یانگ از مالزی خاتمه یافت و وی راهی دیدار فینال یکنفره بانوان شد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یکنفره بانوان میان نسلیهان ییگیت از ترکیه و جینگ یی تی از مالزی برگزار شد که در پایان جینگ یی تی از مالزی توانست با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود.

بدین ترتیب فینال رقابت های یکنفره بانوان بین جینگ یی تی و لی لیان یانگ از مالزی برگزار خواهند شد.

لاز به ذکر است که نسلیهان ییگیت از ترکیه و پای هسیو از چین تایپه مقام سوم مشترک رقابت های یکنفره بانوان را به دست آوردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز