خبرگزاری کار ایران

شجاعی:

ضعف‌های تیم ملی فوتسال مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۱

مسابقات جام جهانی کوچک اسپانیا که بهترین های دنیا در آن حضور داشتند در سطح بالایی برگزار شد و ملی پوشان عملکرد شان مطلوب بود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های جام جهانی کوچک اسپانیا و برنامه تیم های ملی فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی گفت: ملی پوشان فوتسال در این دوره از بازی‌ها نشان دادند در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته و هدف‌شان صعود از مرحله مقدماتی به دوره‌های بعدی و همچنین انجام دیدار های خوب و در نهایت کسب تجربه است. مسابقات جام جهانی کوچک اسپانیا که بهترین های دنیا در آن حضور داشتند در سطح بالایی برگزار شد و ملی پوشان عملکرد شان مطلوب بود. درست است که مقابل روسیه و برزیل بازی را واگذار کردند اما از لحاظ فنی باید بگویم که خوب بودند. بازی با روسیه در حالی برگزار شد که تیم ملی بعد از یک روز تاخیر و یک سفر طولانی وارد اسپانیا شد و در یک روز دو بازی سنگین انجام داد. اگر ما هم مانند بقیه تیم ها در هر روز یک بازی انجام می دادیم بی شک عملکردمان متفاوت تر و بهتر بود.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی تیم ملی مطرح کرده یکی از نقاط ضعف ملی‌پوشان بدنسازی بوده بر همین اساس پس از بازگشت تیم و همچنین آغاز اردو های تدارکاتی، تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار خواهیم گرفت. معتقدم حضور در این بازی‌ها، ضعف‌های ملی‌پوشان را مشخص می‌کند که بتوانیم با رفع آن و برنامه‌ریزی بهتر در مسابقات مختلف و همچنین آسیایی شرکت و نتیجه خوبی را کسب کنیم. سال آینده آخرین مرحله رقابت‌های فوتسال به صورت جام جهانی کوچک برگزار می شود که میزبان آن روسیه است اما از سال ۲۰۱۵ فیفا رسما این بازیها را به طور کامل و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد کرد. هم اکنون فوتسال جایگاه خوبی را در مجامع بین المللی پیدا کرده و ما پا به پای حریفان قدر خود در حرکت و رشد هستیم و می توانیم امید داشته باشیم که در آسیا و جام جهانی آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

شجاعی درباره اردوهای تیم های ملی فوتبال گفت: تیم های ملی در رده های بزرگسالان، زیر ۱۹ و ۱۶ سال باید در مسابقات مختلف شرکت کنند و برنامه های اردوها نیز از سوی کادر تیم ها در اختیارمان قرار گرفته شده است. در حال برنامه ریزی هستیم تا شرایط را برای تیم های خود به گونه ای فراهم کنیم که عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

نایب رئیس تیم ملی در پایان در خصوص تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت: کمیته ملی المپیک از ما خواسته تا آمادگی خود را برای رقابتهای المپیک آسیایی اعلام کنیم که ما نیز اعلام آمادگی کرده ایم اما مسئولین کمیته ملی المپیک اعلام کرده اند در صورت کسب مدال تیم را اعزام خواهند کرد و می دانید که نتیجه فوتبال را هیچ وقت نمی توان اعلام و یا قول کسب مدال داد. برای ما حضور در این بازیها بسیار مفید است چرا که با برترین های آسیا به رقابت می پردازیم و تجربه کسب می کنیم. اکنون منتظر انتخابات این کمیته هستیم تا ببینیم چه شرایطی را برایمان در نظر می گیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز