خبرگزاری کار ایران

نگاه جدی به مدال آوری داریم؛

بداغی: هر مبارزه در کامبت گیمز حکم فینال را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۰۸

هر بازی حکم فینال را دارد و ما نگاه جدی به مدال آوری در این مسابقات داریم و باید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

مربی تیم کاراته بانوان ایران گفت: مسابقات کاراته کامبت گیمز بالاترین سطح فنی را دارد و هر مبارزه آن همچون فینال است.

به گزارش ایلنا، فریبا بداغی اظهار داشت: با توجه به اینکه بهترین کاراته کاهای جهان و قهرمانان قاره ها در این دوره از رقابت ها حضور دارند، شرکت در این رقابت بزرگ، محک جدی برای تیم ایران است.

وی افزود: هر بازی حکم فینال را دارد و ما نگاه جدی به مدال آوری در این مسابقات داریم و باید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

بداغی ادامه داد: تیم بانوان ایران با دو کومیته کا راهی روسیه شده است که در این بین، " نازنین دوستی " به جز مبارزه سال گذشته با حریف شیلیایی که ۳ بر ۲ در هانتی مغلوب شد، با هیچکدام از کاراته کاهای حاضر در سنت پترزبورگ تاکنون مبارزه نکرده است.

مربی تیم بانوان ایران اظهار داشت: ‌دوست داشتم فاطمه چالاکی و پگاه زنگنه هم دراین رقابتها شرکت می کردند ولی فدراسیون جهانی تنها قهرمانان قاره ها و نفرات اول و دوم وورد گیم و مسابقات جهانی پاریس را به این مسابقات دعوت کرده است.

مربی تیم بانوان گفت: نازنین دوستی نماینده ما در روز نخست است که مشکل مصدومیت او برطرف شده و اضافه وزن هم ندارد و امیدوارم با انجام بازیهای خوب، آغازگر پیروزی سایر کاراته کاها باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز