خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

عاشورزاده: طلای من متعلق به مردم ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۵۶

مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه ام مبارزه با نماینده چین تایپه بود که به لطف خدا توانستم از این میدان بزرگ پیروز خارج شوم.

تکواندوکار وزن ۵۸ – کیلوگرم ایران که به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست یافت، گفت: این مدال متعلق به همه اهالی تکواندو و مردم ایران است.

به گزارش ایلنا، فرزان عاشورزاده، جوان ۱۷ ساله تکواندوی ایران که در نخستین حضور آسیایی خود به مدال طلا دست یافت، اظهار کرد: وزن من شلوغ‌ترین وزن بود و سخت‌ترین قرعه هم به نام من افتاد. خدا را شکر توانستم به لطف خدا به مدال طلا دست پیدا کنم. این مدال متعلق به تمام جامعه تکواندو و مردم ایران است.

وی افزود: از این که دعای خیرشان پشت سرم بود تا من به این موفقیت برسم، تشکر می‌کنم. جا دارد از دیگر تکواندوکارانی که در اردو بودند و به من کمک می‌کردند و همچنین کادر فنی که در هر مسابقه حریفان مرا آنالیز می‌کردند تشکر کنم. خوشحالم که چهارمین طلای تکواندوی ایران و بیستمین طلای کاروان ما در اینچئون به نام من ثبت شد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: من در این ماه‌ها که در اردو بودیم کوچک‌ترین ترسی را به خود راه ندادم و برای هر یک از حریفانم برنامه خاصی داشتم. حریف چینی سخت‌ترین حریفم بود که من را خیلی اذیت کرد.

عاشورزاده ادامه داد: مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه ام مبارزه با نماینده چین تایپه بود که به لطف خدا توانستم از این میدان بزرگ پیروز خارج شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز