خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

عبدولی با ناداوری به فینال نرسید / کشتی‌گیر میزبان را فینالیست کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۲۳

سعید عبدولی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان در وقت اول این مبارزه عبدولی حریف کره ای خود را ضربه فنی کرد اما با اعتراض مربی حریف و بازبینی فیلم مبارزه با نتیجه ۶ بر ۴ ادامه پیدا کرد.

فرنگی کار وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ناداوری مشهود و قبول شکست در مرحله نیمه نهایی برابر حریف کره ای به مبارزه فینال این وزن در هفدهمین دوره بازی های آسیایی بازماند.

به گزارش ایلنا، سعید عبدولی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های آسیایی کره جنوبی صبح امروز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی رودر روی جی هیون جونگ از کره جنوبی قرار گرفت. در وقت اول این مبارزه عبدولی حریف را ضربه فنی کرد اما با اعتراض مربی حریف و بازبینی فیلم مبارزه با نتیجه ۶ بر ۴ ادامه پیدا کرد.

در وقت دوم حریف کره ای توانست یک فن چهار امتیازی بزند و نتیجه مبارزه ۸ بر ۶ شود. به دنبال این اتفاق حسن بابک به رای داوران اعتراض کرد اما مورد قبول واقع نشد و یک امتیاز دیگر به حریف کره ای دادند تا نتیجه ۹ بر ۶ شود و در نهایت تلاش عبدولی به جایی نرسید و نتوانست به فینال راه پیدا کند.

سعید عبدولی پیش از این پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماکسات یرژپوف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز