خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

دنیامالی: پیش بینی ما باعثشد در مسیر ایده آل قرار بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۴۷

پیش‌بینی ما از شرایط آب و هوایی امروز باعثشد تا ورزشکاران ما در بهترین مسیر مسابقات امروز قرار بگیرند.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی قایقرانی گفت: پیش‌بینی ما از شرایط آب و هوایی امروز باعثشد تا ورزشکاران ما در بهترین مسیر مسابقات امروز قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، احمد دنیامالی با اشاره به شرایط مسابقات امروز فینال قایقرانی کایاک و کانو گفت: به دلیل بارندگی شدید در اینچئون و محل برگزاری مسابقات، رقابت‌های فینال با تاخیر یک‌ساعته برگزار می‌شود. بارش شدید باران همچنین می‌تواند روی عملکرد قایقرانان هم تاثیر داشته باشد که امیدواریم این شرایط برای ایران پیش نیاید.

وی افزود: در روز رقابت‌های مقدماتی، مربیان و آنالیزورهای ایران با علم به احتمال بارندگی در روز پایانی مسابقات، نوع رتبه‌بندی در مسابقه مقدماتی را مشخص کردند و ورزشکاران ما هم بر اساس همین برنامه، توانستند رتبه‌های اول تا چهارم را به دست بیاورند. با کسب این رتبه‌ها، ورزشکاران ما امروز در بهترین مسیرهای حرکتی قرار می‌گیرند.

دنیامالی همچنین خاطرنشان کرد: در هر دور مسابقات، مسیری که مشکلات کمتری برای عبور دارد، در اختیار ورزشکاران ما قرار گرفته، البته این به معنای ساده‌بودن موضوع نیست چراکه هوای بارانی امروز اینچئون کار را برای قایقرانان سخت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز